Gå til innhold

Irriterende ting på treningssenteret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Chlorophyll

Jeg hater:

  • Fnising og skravling
  • At folk snyter seg på yogatimene - (De timene er såpass stille at det merkes)
  • Parfyme - (Svette lukter tusen ganger bedre enn ekle sukkerparfymer og overdrevne mengder med skyllemiddel)
  • At folk står for nærme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chlorophyll

En irriterende ting jeg har lagt merke til er alle disse jentene som stikker hånda nedi tightsen hele tiden for å rette på stringtrusa, for så å lukte på hånden etterpå. Synes det er en uting. Må kunne klare å begrense seg når man trener sammen med andre folk.

Anonymous poster hash: 25359...27b

Er det mulig? Æsj! Vedder på at dette er jenter som er urenslige på andre områder også. Type ikke vasker hendene etter at de har vært på do f.eks.

Skjønner dessuten ikke at vil ha stringtruse på seg på trening heller. Den kryper jo opp mellom rumpeballene som et tau når man løper. Synes forøvrig stringtruse er ekkelt og urenslig i det hele tatt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo en hel horde med videoer om dette på youtube:) Noen er jo bare folk som er uheldige(og mange med dårlige spotters!), noen svimer av osv. Men er en del som er så på jordet at jeg... ja, mangler ordforråd :fnise:

Verste jeg har sett på sånne videoer, må være en fyr som skulle bruke et sånt hip abductor apparat: http://images1.backpage.com/imager/u/medium/75338323/Hip_adductor_abductor_machine.jpg

Og i stedet for å sette seg ned og klemme beina sammen, så stiller han seg på kne på gulvet, griper de platene med strake armer og begynner å klemme dem sammen :hoho:

Denne fyren er heller ikke så verst:

https://www.youtube.com/watch?v=ItNz9lQUCmc

Men fra min trenings-studio tid måtte apparater druknet i svette være det ekleste. Kan ikke folk ta med seg en håndduk og tørke av etter seg! Jeg har sett folk pille buser, klø seg på balla/ i ræva, spyttklyser i drikkefontena, menn(ja, dere er verst) som løfter alt for tungt i benkpress og får stanga i brystet og halve rommet må løpe til unnsetning.



Anonymous poster hash: 61259...346
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gym idioter er ikke irriterende - de er bare dumme. Og underholdende.

Så en jente på en romaskin her for en stund tilbake. Hun hadde føttene på setet og armene i gulvet og dro føttene frem og tilbake. Jeg skjønner øvelsen veldig godt, men hvorfor ligge med armene på et hardt gulv, når det er flere slynger til samme formål rett ved, og med mykt gulv under?



Anonymous poster hash: 39524...4e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gym idioter er ikke irriterende - de er bare dumme. Og underholdende.

Så en jente på en romaskin her for en stund tilbake. Hun hadde føttene på setet og armene i gulvet og dro føttene frem og tilbake. Jeg skjønner øvelsen veldig godt, men hvorfor ligge med armene på et hardt gulv, når det er flere slynger til samme formål rett ved, og med mykt gulv under?

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Haha! Lættis. Hun skulle vel imponere med en ny variant. Synd for de som venter på romaskinen for å ro da..

Anonymous poster hash: 25359...27b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du? Er det folk som gjør det?

Dessverre ja. Ble veldig overrasket når jeg begynte å trene på det treningssenteret. Mulig folk er litt mindre renslige i utkantstrøk?

En annen ting som går igjen her er at gutta slikker seg på hendene før de skal løfte vekter. For å få bedre tak sannsynligvis. Synes det ser helt uappetittelig. Er dette vanlig?

Anonymous poster hash: 25359...27b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre ja. Ble veldig overrasket når jeg begynte å trene på det treningssenteret. Mulig folk er litt mindre renslige i utkantstrøk?

En annen ting som går igjen her er at gutta slikker seg på hendene før de skal løfte vekter. For å få bedre tak sannsynligvis. Synes det ser helt uappetittelig. Er dette vanlig?

Anonymous poster hash: 25359...27b

Folk er mindre renslige i utkantstrøk...?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på fitness xpress i oslo, og der er det noen eldre menn som ALLTID stirrer noe helt grusomt. Blis så jævlig forbanna, for det er rett og slett ubehagelig. Hele tiden, kun gloing og prating, ikke trening. Har sendt dem stygge blikk tilbake, men fungerer ikke, de fortsetter å glo. Utrolig plagsomt og ekkelt.

Anonymous poster hash: 3328e...0f9

Men er det noe rart man stirrer da, når dere bruker sånne inntilsittende tight som viser konturene av hele rævhullet og musa? Der KAN bruke joggebukse som oss menn hvis dere vil. Vi er et likestillt land.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noe rart man stirrer da, når dere bruker sånne inntilsittende tight som viser konturene av hele rævhullet og musa? Der KAN bruke joggebukse som oss menn hvis dere vil. Vi er et likestillt land.

Tvinges du til å stirre?

Anonymous poster hash: 7585b...b25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvinges du til å stirre?

Anonymous poster hash: 7585b...b25

Ja rent biologisk. Menn liker kvinner som viser sine former. sånn er det bare.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja rent biologisk. Menn liker kvinner som viser sine former. sånn er det bare.

At jeg har på meg tights når jeg trener betyr ikke at jeg viser mine former slik at guttene dermed "har lov" til å stirre på meg. Bruker tights fordi det er mest behagelig, helt grusomt å løpe i joggebukse/treningsbukse. Blir kvalm av at gutter og menn skylder på oss jentene for at de må stirre. Det må da gå an å ta seg sammen og konsentrere seg om andre ting, selv om det er ei jente med tights og singlet i samme rom?

Endret av Rapunzel_
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttegjenger på 3-5 som henger over ett apparat og bytter på å bruke det. Blir aaaaaaldri ledig. Disse guttene pleier å være i alderen 16-19 år :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående søl i skapene; Skoposer?

Skoposer er fint det. Senteret la frem noen ruller med poser, slik at man kunne bruke skopose. Men skjønte folk dette? Å nei da :P

Misstenker en del tar to skap også. Ett til skoene sine og ett til baggen. Men seriøst? Hvem gidder å stjæle et par slitte og skeive UGGS?

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker dyr parfyme, som regel chanel no5. Vil heller lukte det enn å lukte svette. Skulle ønske flere gjorde som meg! Hva som er ekkelt er faktisk folk som stinker svette, ikke de som lukter parfyme, billig eller dyr!



Anonymous poster hash: bfb12...cc7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker dyr parfyme, som regel chanel no5. Vil heller lukte det enn å lukte svette. Skulle ønske flere gjorde som meg! Hva som er ekkelt er faktisk folk som stinker svette, ikke de som lukter parfyme, billig eller dyr!

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

Der tar du helt feil. Man kan godt lukte rent og frisk før man trener, men man tar ikke på seg parfyme for å trene :P Det er ufint på lik linje som å lukte gammel sur svette.

Men en liten dæsj god parfyme er allikevel 100-ganger bedre enn en halv flaske billig skvip. Selv om jeg reagerer allergisk på det også (og det er mitt problem).

Anonymous poster hash: 39524...4e3

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg har på meg tights når jeg trener betyr ikke at jeg viser mine former slik at guttene dermed "har lov" til å stirre på meg. Bruker tights fordi det er mest behagelig, helt grusomt å løpe i joggebukse/treningsbukse. Blir kvalm av at gutter og menn skylder på oss jentene for at de må stirre. Det må da gå an å ta seg sammen og konsentrere seg om andre ting, selv om det er ei jente med tights og singlet i samme rom?

Nei.

Jeg bruker dyr parfyme, som regel chanel no5. Vil heller lukte det enn å lukte svette. Skulle ønske flere gjorde som meg! Hva som er ekkelt er faktisk folk som stinker svette, ikke de som lukter parfyme, billig eller dyr!

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

Har du prøvd å lukte på folk som lukter svette OG parfyme? Fy f...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tar du helt feil. Man kan godt lukte rent og frisk før man trener, men man tar ikke på seg parfyme for å trene :P Det er ufint på lik linje som å lukte gammel sur svette.

Men en liten dæsj god parfyme er allikevel 100-ganger bedre enn en halv flaske billig skvip. Selv om jeg reagerer allergisk på det også (og det er mitt problem).

Anonymous poster hash: 39524...4e3

At det er ufint er det dummeste jeg har hørt :fnise: Jeg har ved flere anledninger fått direkte komplimenter fra folk som trener, at det var herlig å trene ved siden av meg siden jeg luktet så godt!

Hver eneste gang jeg trener er det en eller annen person som stiller seg ved siden av meg som stinker svette. Det er så utrolig ekkelt at jeg blir nødt til å gå. Å lukte parfyme er ikke ufint!

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Har du prøvd å lukte på folk som lukter svette OG parfyme? Fy f...

Jeg har bare problem med folk som stinker ren svette! Parfyme = mindre svette stink!

Anonymous poster hash: bfb12...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo ikke hva DU som bruker parfyme hva du syns om deg selv, men hvordan du oppfattes av andre.

For andre er blanding av parfyme og svette VERRE enn bare svette.

Men siden du sikkert er ny med trening, egne luktesanser og tilvenningsfasen av det der du blir immun mot luktene selv, kan jeg faktisk tilgi deg for denne gang for manglende kunnskap! :-)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...