Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt før påske (2014)


Elanore

Anbefalte innlegg

Hva med 10? Hvis vi starter ny tråd i dag, 21.04, så er vi på 30. juni etter 10 uker. Da kan vi starte julimåned slanke og fine :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har svart på dette et par-tre ganger før, men kan gjerne gjenta meg selv. Jeg støtter de som foreslår at tråden varer til 20. juni. Det blir 8 uker. Vi bør holde fast på fredager som veiedager, dette er godt innarbeidet. Ellers er det veldig fint å fortsette med samme opplegg som i denne tråden.

Kommentar til Lista over meg: 30. juni er en mandag, som er en uheldig veiedag, siden mange går litt opp i helgene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme for meg når den nye tråden starter eller slutter, jeg henger meg på hva enn som blir bestemt :) Og det er sikkert flere som meg som ikke er så opptatt av detaljene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme for meg når den nye tråden starter eller slutter, jeg henger meg på hva enn som blir bestemt :) Og det er sikkert flere som meg som ikke er så opptatt av detaljene.

Signeres :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ny tråd oppe! :danse: Skal oppdatere den så snart jeg får mer tid foran tastaturet.

Oversikt med sluttresultater for denne tråden, kommer i løpet av uken! :blomst:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker (signerer: Allima)

Startvekt fra tidligere: --

Høyde (valgfritt): 163 cm

Startvekt for denne tråden: 55 kg *

Mål til påske: 50 kg

Jeg var så skuffet at jeg ikke la inn vekten min på siste veiing... Men får. El gjøre det likevel. Er bare 700 gram lettere enn startevekt :(

Januar 2014

03. januar, uke 1: 55 kg *

10. januar, uke 2: --

17. januar, uke 3: 54,1 kg **

24. januar, uke 4: 53,4 kg

31. januar, uke 5: 54 kg

Februar 2014

07. februar, uke 6: 53,9 kg

14. februar, uke 7: 52,6 kg

21. februar, uke 8: 53,1 kg

28. februar, uke 9: 53,5 kg

Mars 2014

07. mars, uke 10: 53,5

14. mars, uke 11: 52,4 kg

21. mars, uke 12: 53,7 kg

28. mars, uke 13: 53,2 kg

April 2014

04. april, uke 14: ---

11. april, uke 15: 52,9 kg

18. april, uke 16: 54,3 kg :(

Anonymous poster hash: e09ba...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg prøvde de gamle - gode - buksene mine i går, og det var bra å få en konkretisering akkurat nå, når jeg er halvveis, og litt usikker på hva det betyr i praksis. Ojoj, jeg ser at jeg har ganske mye igjen! Jeg får dem opp, men langtfra igjen...! Fire av dem kan jeg nok bruke om et par måneders tid, men de fleste må jeg ned i 60 og helst 58 kilo for å få på meg. Men det er bukser som jeg brukte i 2006, så jeg vet at det er mulig. Istedenfor å bli motløs over hvor tjukk jeg fremdeles er, skjønner jeg at det er realistisk å miste enda 10-15 cm over magen, og jeg ser fram til å bli skikkelig slank (jaja, alt er relativt) om fem til sju måneder!

Prøvde de samme buksene igjen i kveld, og nå fikk jeg alle både opp og igjen - skal ikke påstå at de var behagelige på, men jeg fikk dem igjen! Spådommen om brukbarhet var ikke riktig; først nå i juli var de første buksene mulig å ha på over noe tid uten å gi smerter. En annen ting er at de ikke har et snitt som jeg liker så godt lenger (både smak, vane og kropp har forandret seg siden 90-tallet :sjokkert: ). Jeg veier (for the record) 60,7 kilo nå, mot 69,1 pr 29. januar.

Endret av Pringle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde de samme buksene igjen i kveld, og nå fikk jeg alle både opp og igjen - skal ikke påstå at de var behagelige på, men jeg fikk dem igjen! Spådommen om brukbarhet var ikke riktig; først nå i juli var de første buksene mulig å ha på over noe tid uten å gi smerter. En annen ting er at de ikke har et snitt som jeg liker så godt lenger (både smak, vane og kropp har forandret seg siden 90-tallet :sjokkert: ). Jeg veier (for the record) 60,7 kilo nå, mot 69,1 pr 29. januar.

Gratulerer, en kjempeseier! Når det gjelder snitt og passform, så er det nok like greit å bare beholde buksene som en referanse og ikke ta dem i bruk ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Blir det en "Vi som skal ned i vekt høsten 2014?/Før jul 2014"-tråd? :)

Det er en slik tråd :)

Anonymous poster hash: 5ab94...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir det en "Vi som skal ned i vekt høsten 2014?/Før jul 2014"-tråd? :)

Den tråden som er laget nå er fram til høsten. Det vil bli laget en ny i august(rundt skolestart?) som skal være for høsten/før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...