Gå til innhold

Hvorfor har dere katt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Første overtok jeg fordi hun som hadde han hadde prøvd å gi han bort uten hell. Han var visst for sær hehe så han ble levert tilbake igjen og igjen. Og hun hadde tenkt å knekke nakken på han( !!!! ) så da overtok jeg han istedet.

Jeg har alltid vært " hundemenneske" og likte egentlig ikke katter så godt. Men etter jeg ble kjent med særingen ble jeg frelst:-)

Den andre fikk jeg noen måneder etter, naboene hadde flyttet og latt henne være igjen. Etter en stund viste det det seg at hun var gravid, og sånn fikk jeg den tredje ( og forhåpentligvis siste)

Er veldig glad i de men synes egentlig ikke jeg har mulighet til å ha tre stk. Men hver gang jeg tenker på å gi bort en eller to til dyrebeskyttelsen blir jeg så trist. Alle har så fantastiske og forskjellige personligheter og det er jo umulig å velge hvem som får Bli og hvem som må dra. Så regner med at vi er sammen resten av livet deres:-) de er 5 år nå forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg vokste opp med katter. Og fordi å ha pusi mi i armkroken er det beste som finnes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk katten levert fra nord av svigerrinnen min som ikke kunne ha den lenger, da hun fikk samboer med hund, som katten skamferte på ryggen på, så da ringte hun til mannen min som er hennes bror, og han gikk med på å ta katten ned til oss, fordi husvertene lar oss få lov å ha katt, så da kom pus ned her og siden har han vært her.

Den andre ble reddet fra avlivining hos veterinæren forrige gang jeg var der.

Min ene katt er eventyr mix katt og den andre er Caramell tabby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi samboeren hadde katt før vi ble sammen.

En virkelig sær katt som helst driver pøbelskap. Vil sjelden kose, og er helst mest mas med. Ut, inn, mat, ut, inn osv.

For min del kunne jeg klart meg uten, men har man skaffet seg dyr må man ta ansvar for dem.

Er mer ett hundemenneske, og liker hundene våre mye bedre.

Anonymous poster hash: da74c...2ca

Jeg er ganske lik deg her må jeg innrømme.

Greit nok at kattene jeg har hatt har vært kosete og hatt mye personlighet. Men alle av dem har vært ekstremt sta og egenrådige. Driter i om eierne kommer hjem etter et par timer, bare de får mat og være inne av og til. Når de har vært ute har det vært uaktuelt med kos. Da har de plutselig vært herreløse villdyr har det sett ut som :fnise:

Men så er det vel akkurat det som er sjarmen med katt da :) Personlighet har de. I bøttevis ;)

Men jeg er mer et hundemenneske, så katt blir det nok ikke på oss igjen. Men sjarmerende raringer... Absolutt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker katter. Har vokst opp med katt og har alltid hatt det selv som voksen. Har de siste seks årene hatt to katter, søsken. En hann og en hunn. For to uker siden ble storepus (hannkatten) påkjørt og drept. :grine: Det har vært, og er, stor sorg i huset. Men i morgen skal vi hente to guttepuser, brødre på 10 mnd, hos dyrebeskyttelsen. Jeg gleder meg til å få de i hus. Jeg regner med at hunnkatten her hjemme kommer til å bli skikkelig sur, men håper det går seg til. Vi har forresten en hund også, 13 år gammel puddel. Han er vant til at det er katter som sjefer her i huset :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...