Gå til innhold

Gå tur med katt?


Gjest Cecilie .

Anbefalte innlegg

Gjest Blomst83

Når katten din er vandt til å bevege seg fritt ute på egenhånd ser jeg for meg at du vil få problemer med å få den til å akseptere bånd. Og en helt annen ting så tenker jeg at naboen får skylde seg selv.Det var ikke du som ba de om å slippe den inn første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

På 5.4.2010 den 20.53, Gjest Cecilie . skrev:

Jeg skaffet meg en kattunge for noen måneder siden, og jeg har ikke had katten ute noe kjempemye pga jeg er redd den skal gå seg bort, bli påkjørt eller at den skal gå til de andre husene.

Nå er katten 6 mnd, jeg har han veldig mye ute å det elsker han :D

MEN en dag var han ute alene mens jeg ryddet inne, og da hørte ikke jeg at han mjauet og ville inn. Plutselig fikk jeg en telefon fra naboen som fortalte at katten min sto rett utfor døren hos den å gaulet, og de hadde selvølgelig tatt ham inn og der har de koset og alt med ham. :nei:

 

Nå har jeg det problemet med at når jeg slipper katten ut så drar han rett til naboen å setter i DET ræmje utfor døren hos dem og vil inn. Dette har blitt et problem siden det plager naboene.

Katten har MYE energi å få ut, og det går utover vegger å møbler inne i huset når katten ikke kan slippes ut siden han fer til naboene.

 

Nå skal jeg prøve å gå turer med katten så han får være ute, og jeg skal sette opp en løpestreng i hagen..

 

Noen som har gjort noe av dette før? kan ikke akkurat si at det er vanlig å ha katt i bånd hæromkring..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...