Gå til innhold

Outlander 3, Fanget I tiden. Hvor få tak I ?


OPIgirl

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å lese Diana Gabaldon's Outlander.Jeg har akkurat avsluttet bok nr 2. Nå leter jeg desperat etter bok nr 3 som heter fanget I tiden, men den er ikke å få tak I noen steder. De hadde den ikke på biblioteket engang. Jeg bare angrer på at jeg ikke kjøpte den like etter at jeg hadde begynt på bok nr 2. Da så jeg den I butikkene. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik jeg forstår det er bøkene utsolgt fra forlaget for en stund siden, men de holder på med å gi dem ut på nytt, sikkert pga tv-serien. Vet at bok 2 kommer igjen i september, men vet ikke når den tredje kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takk for svar Kattugla ☺.Bok nr 2 er jeg akkurat ferdig med. Jeg kan jo bare ringe forlaget for å høre når den kommer ut igjen.Håper det ikke blir så altfor lenge til. Den beste bokserien jeg har lest ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du bare "må" ha den på norsk, er den sikkert å få tak i på engelsk :) Kan ikke biblioteket "skaffe" den fra et annet filial?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du bare "må" ha den på norsk, er den sikkert å få tak i på engelsk :) Kan ikke biblioteket "skaffe" den fra et annet filial?

Jeg vil ha den på norsk. Jeg forstår engelsk ganske greit, men det ville bli fryktelig tungvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...