Gå til innhold

Noen her som har samme musikk smak som meg?


ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, elsker dem! Alt fra skikkelig rocka som f.eks "I Took Your Name" (liveversjonene av den er rååååå!) til heeeelt rolig. Elsker stemmen til Michael Stipe også, sukk. Pink Floyd er også fantastisk. Blir vekket til "shine on you crazy diamond" hver morgen faktisk. :)

Å stakkars deg! Heldigvis hater min sånn "musikk" og skrur av radioen i panikk om noe sånt dukker opp. Jeg blir rett og slett sint av sånn drittmusikk og det gjør jeg og, hehe. :P Å kalle det der musikk er et hån mot musikken!

Jeg skal høre på de du nevnte i førsteinnlegget imorgen, ikke umulig at jeg liker det. :)

Ååååh jeg er så enig!  :danse:  Men ja, folk skrur ned lyden også når musikken min kommer frem, den dypeste musikken jeg liker.. Men den musikken jeg liker er veldig spesiell, så tviler nesten på at du liker den. Men jeg er helt forelsket :o 

Du kan høre, Ben La Desh, Kiril Tipo, Thomas Malo, Andy Hart, Closed Paradise. Favorittene mine :) Uavhengig rekkefølge  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Husker jeg skrev ned mange sanger av den typen ned i en tråd, men finner den ikke igjen.  :bond: Men jepp, da har vi samme musikksmak.  :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Ååååh jeg er så enig!  :danse:  Men ja, folk skrur ned lyden også når musikken min kommer frem, den dypeste musikken jeg liker.. Men den musikken jeg liker er veldig spesiell, så tviler nesten på at du liker den. Men jeg er helt forelsket :o 

Du kan høre, Ben La Desh, Kiril Tipo, Thomas Malo, Andy Hart, Closed Paradise. Favorittene mine :) Uavhengig rekkefølge  :blomst:

Si ikke det. :) Jeg liker mye sær musikk. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ikke det. :) Jeg liker mye sær musikk. :)

Krysser fingrene for at du liker noen av de jeg nevnte. De er favorittene mine og veldig "deep". 

Gi meg tilbakemelding på hva du syntes, ta ørepropper med god lyd og "lev" deg inn. Så forstår du hvor bra det er  :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det jeg hører mest på, men er definitivt fan. Skrur opp lyden hvis den typen musikk spilles :) Takk for noen gode musikkforslag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Krysser fingrene for at du liker noen av de jeg nevnte. De er favorittene mine og veldig "deep". 

Gi meg tilbakemelding på hva du syntes, ta ørepropper med god lyd og "lev" deg inn. Så forstår du hvor bra det er  :rodmer:

Det skal jeg gjøre! :) elsker å forsvinne inn i min egen verden når jeg hører på god musikk! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det jeg hører mest på, men er definitivt fan. Skrur opp lyden hvis den typen musikk spilles :) Takk for noen gode musikkforslag!

Så koselig at du også liker det! Er faktisk ikke så mange som liker det samme og er veldig koselig når det først kommer noen som liker det. Bare hyggelig ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg skrev ned mange sanger av den typen ned i en tråd, men finner den ikke igjen. :bond: Men jepp, da har vi samme musikksmak. :biggrin:

Nææ, så koselig! Nå ble jeg glad 😃😃 Får prøve å finne den tråden igjen da! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Nææ, så koselig! Nå ble jeg glad Får prøve å finne den tråden igjen da! ❤

Jepp, skal prøve å lete etter den! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, skal prøve å lete etter den! :-D

Takk, skal prøve litt selv :D Si ifra fort som f når du finner den, hehe! Men hører du på noen av de jeg nevnte lenger oppe i tråden?  :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Takk, skal prøve litt selv :D Si ifra fort som f når du finner den, hehe! Men hører du på noen av de jeg nevnte lenger oppe i tråden?  :rodmer:

Det skal jeg! Har faktisk ikke hørt de før, holder nettopp på med å gå gjennom de nå! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal jeg! Har faktisk ikke hørt de før, holder nettopp på med å gå gjennom de nå! :-D

Så bra!! Gi meg gjerne tilbake melding på hvilke du liker av sanger og artist :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anjunadeep er klasse.

Ikkesant! Første klasses, absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Bossa Nova

Liker du denne, eller er den for gammel? Det er den eneste deep house-ish jeg liker* og leter etter lignende. Kanskje du har noen forslag? 

 

 

*...har funnet som jeg liker.

Endret av Bossa Nova
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan slenge inn noen flere om det er noe interesse..sikkert for gammelt for dere kids, og ikke akuratt deep house - men kanskje heller mer jeg som mimrer litt :)

 

 

 

 

 

 

 

Jo, trentemøller er jo ganske deep OG nytt da..hadde helt glemt han.

 

 

Endret av FreeLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette faller under samme kategori, men poster link uansett.

 

Shpongle - A New Way To Say Hooray!

 

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...