Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*


*appifany*

Anbefalte innlegg

Edit 5:

Jeg fyller snart 35 år! Sic. Har til og med stilt klokken en time nærmere min bursdag; sånn for at det skal komme enda kjappere dit! :redd: 

 

Ellers jobber jeg som vanlig og pusser(renoverer er vel egentlig rette ordet) opp enda ! Ting begynner å ta skikkelig form nå, og i sommer skal vi fiske ting utvedig! Krysser fingre for bra sommer folkens! :ler: 

Edit 4:

Jeg har akkurat fylt 33 år. Tiden faktisk bare flyr avgårde. Liker enda TBBT da :lol:

Jeg og :mrgreen: har kjøpt hus sammen som vi nå holder på å pusse opp. Det er unektelig veldig slitsomt, men også veldig gøy. Vi er vannvittig takknemlige :hjerte:

Edit 3
......jeg har fylt 30..... :daane:


Edit 2
:hoppendeglad: The big bang theory :hoppendeglad:
Edit 1:

Jeg er blitt 28 år, fyller 29 om ikke mange månedene :overrasket:


Det jeg opprinngelig skrev dagen jeg åpnet boken:
Vel, det er vel på tide at jeg og kryper til korset og lager meg en dagbok?

Anyways, er en jente på 27 år som bor sammen med mannen i mitt liv, og to herlige, livlige pusikatter. Er fra det kalde nord, men er en hjertevarm jente ;)

Har akkurat startet i ny jobb, og jeg trives kjempegodt! Livet er faktisk urovekkende bra for tiden, så jeg regner med at om du følger med så opplever du et par oppturer og et par nedturer ;)

I morgen får jeg lønn, og da skal vi kjøpe ny sofa(måtte fjerne linken da den ikke er i bruk lengre) ,det blir koselig med litt mer sitteplass enn det vi har i dag. Var visstnok 7 ukers leveringstid, så må enda smøre meg litt med tålmodighet. Og tålmodighet er ikke mitt beste trekk :fnise:

I allefall, alle er hjertelig velkommen til å skrible i tråden !

Enjoy :hjerte:

Endret av *appifany*
260317
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:helen:

Hehe.. får se hvor lenge jeg holder ut. Har gjerne med meg noen flere som er dreven på å skrive her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig::hoppe:

:velkommen:

Så bra du fant frem, kitten!

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Hurra! Endelig dagbok fra deg! Skal snike her innimellom jeg.

Kjempe fin sofa forresten, hvis du ikke vil ha den likevel skal jeg love å ikke bli sur hvis du sender den til meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame: Hurra! Endelig dagbok fra deg! Skal snike her innimellom jeg.

Kjempe fin sofa forresten, hvis du ikke vil ha den likevel skal jeg love å ikke bli sur hvis du sender den til meg :jepp:

:velkommen:

Så koselig å se deg her inne! Du må bare komme innom så ofte du kan! :hjerte: Går det bra med deg i dag?

(lover deg at jeg skal ha sofaen selv :sjenert: ) :fnise:

God morgen. :sol:

God morgen, kitten!! Å fint å se solen! Nå er det bare 1 dag igjen til vi kan se solen igjen her oppe! Og jeg gleder meg stort!

Da er det solboller og kakao på jobben. Det er ingenting som å se sola igjen etter at den har vært borte i 2-3 mnd ;)

Jeg er på jobb nå, det er rolig så kan skrive litt i den nye boken min. Jeg er ganske så stolt allerede, og tror det blir en fin plass å få utløp for mine temperamentsfulle ord :fnise:

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går bra. Det går faktisk bedre og bedre dag for dag ;) men av og til så får jeg nesten umulige saker som jeg ikke klarer å løse selv pga både for lite erfaring og at jeg ikke enda har fått tilgang på alle systemene jeg skal ha tilgang på.

Hvordan går det med deg da, kitten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går bra. Det går faktisk bedre og bedre dag for dag ;) men av og til så får jeg nesten umulige saker som jeg ikke klarer å løse selv pga både for lite erfaring og at jeg ikke enda har fått tilgang på alle systemene jeg skal ha tilgang på.

Hvordan går det med deg da, kitten?

Det går sånn passe. Ikke direkte bra, men heller ikke direkte dårlig.

I dag skal jeg treffe en venninne og drikke :kaffekopp: med henne. Det gleder jeg meg til. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sånn passe. Ikke direkte bra, men heller ikke direkte dårlig.

I dag skal jeg treffe en venninne og drikke :kaffekopp: med henne. Det gleder jeg meg til. :nigo:

Det er kjempegodt å ha små gleder å se frem til, så lenge man klarer å sette pris på det, så er det fantastisk bra :nigo:

God morgen og grattis med bok :vinke:;)

:hjerte::velkommen:

Kjempekoselig å se deg i skribleboken :) Du må komme innom å legge igjen spor så ofte du vil :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: så koselig at du har fått deg dagbok! :nigo:

Jeg stikker gjerne innom i ny og ne :lur:

Har du det bra i dag? :klem:

Stikker på senvakt jeg nå.. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: så koselig at du har fått deg dagbok! :nigo:

Jeg stikker gjerne innom i ny og ne :lur:

Har du det bra i dag? :klem:

Stikker på senvakt jeg nå.. :goodbye:

Ja, det er kjempekoselig :nigo: Jeg har det bare bra. Nå kjenner jeg at jeg er litt trøtt og sliten. Tungt å stå opp tildig :fnise: Jeg kunne godt tenkt med en og annen senvakt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så kjekt at du har fått deg dagbok :nigo:

Fin sofa, jeg har også lyst på sånn sofa med slik ende (hva heter sånne ender egentlig) Men jeg har funnet den jeg vil ha, har ikke plass til så stor sofa og vet heller ikke leveringstid på den. Kanskje jeg bør høre om det.

Jeg kunne også tenkt meg en senvakt i ny og ne, men er innmari glad for at jeg har fri hver kveld og hver helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Jeg har nettopp drukket en kopp te. Nå skal jeg lese ferdig boken min, som jeg egentlig skulle bli ferdig med i går. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så kjekt at du har fått deg dagbok :nigo:

Fin sofa, jeg har også lyst på sånn sofa med slik ende (hva heter sånne ender egentlig) Men jeg har funnet den jeg vil ha, har ikke plass til så stor sofa og vet heller ikke leveringstid på den. Kanskje jeg bør høre om det.

Jeg kunne også tenkt meg en senvakt i ny og ne, men er innmari glad for at jeg har fri hver kveld og hver helg.

:hjerte::velkommen:

Det var visstnok 7 ukers leveringstid, men vi har en sofa vi kan bruke i mellomtiden. Tipper det er den som heter Florida eller noe slik på bohus(for den spesielt interesserte ;) ) Nå er jeg skikkelig trøtt, å så skal jeg på spinning kl 18.30 i kveld, og kan ikke si at jeg gleder meg helt :gjeiper:

Og jeg er ganske enig med deg, trulta at det er deilig å ha fri kveld og helg. Jeg har jobbet mine lørdager når jeg var student, for å si det slik.

:vinke: Kitten :nigo:

Såe..trene i dag, jah.. hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...