Gå til innhold

Sex med barn i hus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør folk det?? Vi har 1-åring og 4-åring i hus og vi sover på hvert vårt rom ved siden av hverandre. Han på 4 kommer ofte inn til oss etter leggetid, og han hører oss jo hvis han våkner tenker jeg.. Føler ikke vi kan ha soverom i en annen etasje heller for blir styrete da minsten våkner en del ganger pr natt . Hvordan gjør dere andre??

Anonymous poster hash: 8391b...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke hørt om Bolibompa-sex?



Anonymous poster hash: 4ba51...1da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker nesten aldri soverommet til sex lengre. Vi bruker badet eller som oftest stua. Også før vi fikk barn hørte det sjeldenhetene til at vi hadde sex rett før leggetid. Jeg blir vanligvis trøtt først og legger meg mellom kl 22 og 23, mens mannen vil sitte oppe til midnatt. Barnet vårt på 2 år legger seg ca kl 19, så da har vi god tid til å ha sex før jeg legger meg 3-4 timer senere.



Anonymous poster hash: 3ce6b...279
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en utfordring, men vi har prøvd å være strikse på at soving foregår på eget rom. Om et barn kommer inn om natten leier vi det konsekvent tilbake.

Løser eventuelle problemer, så er det soving igjen.

Det fører til færre slike forstyrrelser, bedre søvn på store og små. Bonus for oss er jo mer energi og muligheter til sengekos.

Det er i grunnen sjelden at barna ikke sover natta igjennom. Minstemann er tre nå.

Anonymous poster hash: 76bc9...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... stua og fellesområdene er utelukket for oss- vi har tenåringer som legger seg på samme tid eller til og med senere. Ene tenåringen har rom vegg i vegg med soverommet vårt og har ørene på stilk. Så har vi to "mellombarn" som er rimelig greie i forhold til søvn, men også to småbarn hvorav den ene sover på vårt rom og den andre kommer inn i løpet av natta. De tre yngste er som regel oppe før sju selv i helgene, og maser på oss om å stå opp.

Men sex har vi like fullt. Det fordrer at vi er bevisste på å gripe sjansen når den er der, i steden for å slappe av på sofaen eller se på TV. Det er vanskeligere enn før, selvfølgelig, men noen kjempestor utfordring er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir nok en del planlagt sex. Eller planlagt i den forstand at det bør skje fra like etter at ungene har sovnet og innen kl 23, da det er rundt den tiden noen av de pleier å våkne.

Vi låser også døra slik at vi ikke blir tatt på "fersken".



Anonymous poster hash: 496bc...c58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men hvor da mafalda ? Og hvor er barna imens? Ts

Anonymous poster hash: 8391b...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men hvor da mafalda ? Og hvor er barna imens? Ts

Anonymous poster hash: 8391b...8e4

Hehe.

Nei, på soverommet, etter at de store har lagt seg og før de små våkner og før kveldsturen til hunden (ellers sovner jeg før mannen har ordnet hunden og seg selv). En stjålen kveld i stua når vi er sjeldent sent oppe. Og av og til en halvtime midt på lørdagen når ungene holder på med sitt.

Det finnes alltid små smutthull, selv om det som regel må gå raskt og stille for seg. Og som sagt: vi må gidde, selv om lysten kanskje ikke er på topp der og da. Personlig synes jeg det er mye vanskeligere med store barn enn med små. Å ha veldig stille sex med en baby i rommet gjør meg ingenting, de skjønner jo ikke bæret av hva som foregår. Men tanken på at en tenåring kan høre hva som foregår er 200% turn off- og de legger seg jo aldri og forstår alt som skjer... ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg klarer ikke være helt stille og da friker mannen min ut for han blir redd 4-åringen hører:p Ts savner å kunne legge seg og se hva som skjer liksom.

Anonymous poster hash: 8391b...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...