Gå til innhold

Liker ikke 'bonusbarnet' mitt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er 8 år og hele livet vårt må organiseres rundt henne. skal på død og liv opp i sengen vår i helgene. Hun må ha 100% av oppmerksomheten hele tiden når hun er hos oss. Jeg har begynt å distansere meg og bare dra på hytta når hun er hos oss, for det er rett og slett ikke rom for meg når hun er der! Arg!!! Bare litt frustrasjon!

Anonymous poster hash: 1c2f5...ac8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sa det i hermetegn. Det er vel det det heter? Er det lov til å si stebarn da?

Anonymous poster hash: 3ee55...4d2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper stemoren til barnet mitt også drar på hytta hvis hun ikke liker stebarnet sitt.



Anonymous poster hash: ebff8...631
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaller du henne for bonusbarn, når du ikke ser på henne som en bonus?

Akkurat dette tenkte jeg også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Om dette ikke er tull, så fortsett å reis bort når barnet er hos dere, for barnets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mythic

Hvis man ikke liker barnet til den man er sammen med, er man i feil forhold. Stakkars barn som må leve med et menneske som ikke liker det. Og kom ikke med "men barnet merker ikke at jeg ikke liker det, altså"- tullet. Jo, det merker barn.

Barnet er 8 år, selvfølgelig vil det komme opp i sengen, og selvfølgelig vil det ha oppmerksomhet. Et voksent menneske som ser på dette som et problem, bør holde seg unna barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette sier mer om deg enn om henne. At et barn ønsker mye nærhet og oppmerksomhet krever en voksen som er voksen.

Anonymous poster hash: 2b833...559

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolker det som at hun bare er hos dere annenhver helg, siden du kan reise bort hver gang. I så fall er det jammen ikke rart, og fullt fortjent, at hun ønsker 100% oppmerksomhet. Stakkars barn som får se faren sin så lite.

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Høres ut som en helt greit ordning, så skjønner ikke hva du klager over. Du er jo ikke moren hennes uansett. Du får en deilig alenehelg på hytta, og ungen slipper å knytte seg til fars flyktige(?) kvinnelige bekjentskaper. Vinn-vinn.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ut i fra at du ikke har barn selv, for uttalelsen din tyder på det. Alternativt har du så små barn at du synes at en 8-åring er "stor". For det er ikke en 8-åring! Mitt barnebarn på 12 synes fortsatt det er stor kos å ligge i armkroken hos pappaen sin, og hos meg, når hun overnatter.

Beklager, men du høres umoden ut for å ha et forhold til en mann med barn.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 8 år og hele livet vårt må organiseres rundt henne. skal på død og liv opp i sengen vår i helgene. Hun må ha 100% av oppmerksomheten hele tiden når hun er hos oss. Jeg har begynt å distansere meg og bare dra på hytta når hun er hos oss, for det er rett og slett ikke rom for meg når hun er der! Arg!!! Bare litt frustrasjon!

Anonymous poster hash: 1c2f5...ac8

Da forstår jeg ikke hvorfor du er sammen med en mann som er far og har ansvaret og kjærligheten for sitt barn?

Barnet vil alltid være nr 1 for far.

Anonymous poster hash: f8c46...ea3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolker det som at hun bare er hos dere annenhver helg, siden du kan reise bort hver gang. I så fall er det jammen ikke rart, og fullt fortjent, at hun ønsker 100% oppmerksomhet. Stakkars barn som får se faren sin så lite.

Må være forferdelig trist for et barn å se sin far SÅ sjeldent 😢

Anonymous poster hash: f8c46...ea3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tolker det som at hun bare er hos dere annenhver helg, siden du kan reise bort hver gang. I så fall er det jammen ikke rart, og fullt fortjent, at hun ønsker 100% oppmerksomhet. Stakkars barn som får se faren sin så lite.

Enig. Veldig greit at TS stikker til hytta når jenta er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke liker barnet til den man er sammen med, er man i feil forhold. Stakkars barn som må leve med et menneske som ikke liker det. Og kom ikke med "men barnet merker ikke at jeg ikke liker det, altså"- tullet. Jo, det merker barn.

Barnet er 8 år, selvfølgelig vil det komme opp i sengen, og selvfølgelig vil det ha oppmerksomhet. Et voksent menneske som ser på dette som et problem, bør holde seg unna barn.

Jeg tror ikke hun lider så fælt, TS drar jo på hytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da forstår jeg ikke hvorfor du er sammen med en mann som er far og har ansvaret og kjærligheten for sitt barn?

Barnet vil alltid være nr 1 for far.

Anonymous poster hash: f8c46...ea3

Jo men det er forskjell på å prioritere barnet sitt og å overkjøre partneren sin. ALT handler om henne, det er ingen rom for meg...

TS

Anonymous poster hash: 3ee55...4d2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo men det er forskjell på å prioritere barnet sitt og å overkjøre partneren sin. ALT handler om henne, det er ingen rom for meg...

TS

Anonymous poster hash: 3ee55...4d2

Forskjellen er at du er et voksent menneske som utmerket klarer deg, men det er IKKE en 8-åring. Selvfølgelig skal pappaen prioritere barnet sitt! I situasjonen far-barn har du ikke bare valgt en birolle, men en fraværende rolle.

Det handler om et barn som ikke ser sin far ofte.. Hvordan er det mulig å være så egoistisk?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner deg godt. jeg hadde aldri klart å være med en mann som hadde barn fra før.

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Jo men det er forskjell på å prioritere barnet sitt og å overkjøre partneren sin. ALT handler om henne, det er ingen rom for meg...

TS

Anonymous poster hash: 3ee55...4d2

Hvordan blir du overkjørt? Forsåvidt så skal jo ting handle om henne når hun er der, spesielt hvis det er så sjeldent som annenhver helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den holdningen er det ikke rart at du blir oversett.

Isteden for å fungere som en familie, trekker du deg unna og viser at du ikke liker barnet.

Faren har ikke noe valg. Hans barn er hans førsteprioritet, og slik skal det være. En 8åring trenger trygge voksne, ikke avvisning.

Du må snu din holdning, ellers tror jeg ikke dette forholdet varer lenge. ..

Anonymous poster hash: 0a721...71b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...