Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

eg har hatt en kjempebra treningsøkt i dag!! :)

15min trappemaskin

40 min Core med stor ball (time med instruktør)

60 min boksing med instruktør

Det var min første gang på begge timene, så kommer vel til å være stiv og støl resten av uka, men pyttsann! Hadde masse energi og ga jernet - spesielt på boksinga! Kjempegøy!!! Følte meg så kul og sterk og "fit"! ;) Ble ekstra spennende da den store sterke boksetreneren tok tak i meg bakfra og førte kroppen min foran sin fra side til side for å lære meg å dukke for motstanderen :nigo:

Fikk faktisk veldig lyst å begynne på boksing nå!!!

Har forresten kjøpt meg varm jakke i dag også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

:opplyser: Kjære er både aktiv bokser og instruktør for studentene her i byen! :jepp: Hun har bokset siden vi flyttet hit i 2001! :)

Så bra med varm jakke, det trengs virkelig for tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har hatt en kjempebra treningsøkt i dag!! :)

15min trappemaskin

40 min Core med stor ball (time med instruktør)

60 min boksing med instruktør

Det var min første gang på begge timene, så kommer vel til å være stiv og støl resten av uka, men pyttsann! Hadde masse energi og ga jernet - spesielt på boksinga! Kjempegøy!!! Følte meg så kul og sterk og "fit"! ;) Ble ekstra spennende da den store sterke boksetreneren tok tak i meg bakfra og førte kroppen min foran sin fra side til side for å lære meg å dukke for motstanderen :nigo:

Fikk faktisk veldig lyst å begynne på boksing nå!!!

Har forresten kjøpt meg varm jakke i dag også! :)

Oi,oi dette hørtes spennende ut :fnise: Er det en fast time?

Håper du koser deg masse i syden :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi,oi dette hørtes spennende ut :fnise: Er det en fast time?

Håper du koser deg masse i syden :sol:

:fnise: Ja, det var ganske spennende faktisk :fnise:

Det er fast boksetime, men ikke med denne treneren, dessverre... Du må bli med en gang! :)

Var herlig med sommer og sol, men kaos på jobb i dag! Nesten 100 nye mail og likemange telefoner som må tas.. God mandag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi,oi dette hørtes spennende ut :fnise: Er det en fast time?

Håper du koser deg masse i syden :sol:

:fnise: Ja, det var ganske spennende faktisk :fnise:

Det er fast boksetime, men ikke med denne treneren, dessverre... Du må bli med en gang! :)

Var herlig med sommer og sol, men kaos på jobb i dag! Nesten 100 nye mail og likemange telefoner som må tas.. God mandag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, har du begynt med boksing!? Kult! :jepp:

Det er forresten ikke mandag. Det er, eh, søndag nr. 2 på rad. *in denial*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo jenter! (har enda ikke fått multisitaten til å virke her hjemme, så skriver heller et fellesinnlegg..)

Det blir lenge mellom hver gang jeg skriver her inne nå, men håper jeg ikke blir gjemt og glemt likevel ;)

GOD JUL TIL DERE ALLE!!!!!

Holder på med siste ryddings her i huset før den store dagen. Nå gjenstår det bare å pynte treet og spise julegrøt med familien i ettermiddag :) Koselig med jul! Snart kommer en kamerat innom med julegave, så jeg har satt frem twist og småkaker på bordet allerede. Tror jeg begynner å bli "konete"!! :P

Har ikke fått trent på mange uker, fikk en skade i foten som satte en stopper for det, dessverre. Men litt godt med treningsfri også, har trengt all den tiden jeg kunne få til juleforberedelser! Har ikke fått veid meg på 2-3 uker heller... Kan ikke si jeg gleder meg til akkurat DEN opplevelsen på nyåret ! ;) Men, men. Man skal kose seg i jula! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...