Gå til innhold

¤Pernille¤ blir fru! "Den 2. juli 2011 er jeg din for alltid"


¤Pernille¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha ha :fnise: Kan høres ut som vi har et par likheter ja. Jeg har jo gått så lenge hjemme at jeg vet vel hvor grensen er, nå jobber jeg med å lære å respektere den... :sjenert: Sta som bare det og blir skikkelig muggen om det er noe jeg ikke klarer :kjefte:

Men det hjelper seg sakte men sikkert :jepp:

Jeg skjønner veldig godt hva du mener :fnise: Jeg liker ikke helt å godta at jeg klarer så lite... I det siste har det sett ut til at grensa blir lavere og lavere... Og det er ikke pga tankemønster eller noe sånt, jeg kjenner meg nemlig ikke igjen hos de som har vært på LP, men jeg blir fortere "slått ut" fysisk. Før har jeg kunnet trene litt rolig, og fremdeles kunnet vaske leiligheten når jeg kom hjem. Ser ut til at det blir for mye nå, har i hvert fall ligget rett ut etter de dagene jeg har gjort det! :( Skal prøve å ikke miste motet, da.

Jeg har landet på at yoga er kongetrening for meg :jepp: Da får jeg trent både styrke og fleksibilitet. Kjempedeilig. Så prøver jeg noen rolige gåturer som mannen er med å bremser så jeg ikke går for langt :ler:

Ikke sant! Har tenkt mer og mer på yoga, skal prøve å finne ut om noen har kurs her jeg bor :) Virker jo genialt.

Godt å ha en mann som kan bremse ned, det har jeg også :ler:

Så deilig at du er godt i gang med prøvene. Er som du sier mye lettere å fokusere på å bli bra når man har alt på plass med diagnose og nav. :enig:

Håper dere får lokale på plass snart da, da faller alt annet lett på plass også :) Fest hjemme hos svigers høres jo helt genialt ut dersom de har plassen til det :jepp:

Spennede tider framover for deg nå :popcorn:

Ja, det er veldig deilig :jepp: nå gjenstår det bare å vente på resultat! Skal ringe opp på mandag som kommer, så skal hun skrive henvendelsen imens!

Ja, jeg håper også lokale ordner seg snart. Skal prøve å ringe noen plasser i løpet av uka :) Så må jeg høre med svigermor igjen om det i det hele tatt blir plass! Håper sånn på fint vær, da kan vi jo være ute :jepp:

Det er det, sannelig! Mye som skjer nå! :biggrin: er så koselig med folk som vil høre også :)

:yvonne:

Endret av ¤Pernille¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi da greide jeg å rote meg frem til din dagbok også:) Spennende å følge med :goodbye:

:goodbye:

Hei! Velkommen hit :biggrin:

Koselig med folk som vil følge med! :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKOENE HAR KOMMET! :bolledeig: Jeg er så glad!

De er helt grusomt høye, så jeg driver nå og kikker på noen flate jeg kan ta på utover kvelden. Jeg synes faktisk at dissefra H&M er nydelige, hva synes dere?

Endret av ¤Pernille¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Så fine de er, begge to:-) Det er bare å vandre rundt på høye heler å øve seg nå :ler:

Killer kuzhions fra foot petals er forøvrig er fin ting når man har høye heler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :D Teite linkene som ikke virker som klikkedings, har spurt om en moderator kan ordne... Skjønner ikke hva som skjer med dagboka :klø:

Jepp, jeg har funnet ut at jeg skal øve i godt tid før :ler:

De er et nr for store, så jeg skal definitivt putte inn innlegg! Hvor får jeg kjøpt disse du nevnte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi da greide jeg å rote meg frem til din dagbok også:) Spennende å følge med :goodbye:

Test

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :D Teite linkene som ikke virker som klikkedings, har spurt om en moderator kan ordne... Skjønner ikke hva som skjer med dagboka :klø:

Jepp, jeg har funnet ut at jeg skal øve i godt tid før :ler:

De er et nr for store, så jeg skal definitivt putte inn innlegg! Hvor får jeg kjøpt disse du nevnte?

Jeg kjøpte mine på http://www.shoeabuse.dk/shop/tilbehoer-til-sko-86c1.html.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk! De så veldig bra ut, skal kjøpe sånne!

Nå har vi nettopp bestemt oss for å ha en overraskelse til alle gjestene :skratte:

Vi skal late som at vi skal danse en rolig dans sammen, og mens vi går mot hverandre begynner vi istedet å danse en koreografi til she's a maniac! :hoho: Min svigerinne og min kjære er begge dansere, så vi skal sammen samarbeide om å lage en dans!

Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gleder meg helt enormt! :hoho:

Jeg skal heldigvis ha kort kjole!

Vi holdt på å dø av latter når vi kom på det, gleder meg til å snakke med svigersøs!

Var innom det lokalet jeg ville ha i dag, det ble nok litt for dyrt... 1200 pr hode, er jo ikke en urimelig pris egentlig, men jeg bare vet at vi kan klare å spare sinnsykt mye på å gjøre mest mulig selv, ergo: Vi må få tak i en plass hvor vi kan lage maten selv. Vet jo om en, og har sent mail, men de svarer ikke... Får vel manne meg opp til å ringe. Huff, jeg som har så telefonskrekk :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss, 1200 per hode ja. Det blir fort mye penger. Vi hadde også et lokale hvor vi kunne ordne alt selv. Leide inn kokk og servitører og det ble mye billigere :jepp:

Kjenner meg igjen i den telefon skrekken også ja :ler: Det er så hat det. Jeg tropper heller opp personlig enn å ta en telefon til ukjente mennesker om jeg kan :ler: Ellers så er tekst melding og mail mine trofaste venner :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var veldig mye, ja! Da blir det jo fort 60-70 tusen! :omg:

Vi får heller satse på å ringe det andre lokalet. Selv om jeg gruer meg! :fnise: Kanskje min kjære kan ringe. Har likevel litt lyst til å ordne det selv, liker å ha litt kontroll :ler:

Sms og mail er mine gode venner her også! Er så mye lettere... Pleier faktisk å la telefonen ringe til den går til svareren, så jeg vet hva de som ringer vil... Huff! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, kjenner meg så igjen. Når jeg skulle ordne med lokalet vårt måtte jeg ringe for det var en eldre mann uten mail som leide det ut og jeg trippet rundt i huset alene i sikkert 30 min før jeg klarte å ringe. Mannen min sa flere ganger han kunne gjøre det for jeg utsatte det så mange ganger, men neida, skal gjøre det selv så jeg har full styring :skratte:

Godt det ikke bare er meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! :ler: Nei, det er nok ikke bare deg... Er akkurat likedan. Nå har jeg overgitt meg, da. Han skal ringe :fnise: Fikk ikke tak i dem i dag, da...

Men jeg lurer på en ting: Er det fryktelig slemt å si at vi skal feire konfirmasjon istedet? Koster liksom halvparten for konfirmasjon :omg: Og det skal jo ikke ha noe å si for dem? Så at en nettside informerte om at man burde la være med å si ordet bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sommerjenta*

Hahaha! :ler: Nei, det er nok ikke bare deg... Er akkurat likedan. Nå har jeg overgitt meg, da. Han skal ringe :fnise: Fikk ikke tak i dem i dag, da...

Men jeg lurer på en ting: Er det fryktelig slemt å si at vi skal feire konfirmasjon istedet? Koster liksom halvparten for konfirmasjon :omg: Og det skal jo ikke ha noe å si for dem? Så at en nettside informerte om at man burde la være med å si ordet bryllup.

:skratte: Dette har jeg sett også, og da vi startet planleggingen var vi helt klare på at vi skulle bare ha "selskap" men "fordelen" med å være relativt ung enda (25) er jo at de skjønner at vi hverken kan ha konfirmant enda, eller at det er andre selskap på gang. Dessuten har jeg skjønt at det faktisk følger med endel ekstra arbeid ved bryllup så kanskje det ikke er så ille at det koster litt ekstra, innenfor rimelighetens grenser selvfølgelig. Nå var vi likevel så heldige at det er en fastpris for lokalet vår da, så om det er låveparty, ungdomsfest, 50-årslag, konfirmasjon eller bryllup har ikke så mye å si:)

Hvordan gikk det forresten med den skumle telefonen? Har delegert videre til sambo jeg, haater den samtalen hehe Mail er flott :fnise::filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tåpelig at det koster mer for bryllup enn konfirmasjon :klø: Kan ikke helt skjønne logikken der igrunn. Tror nesten jeg hadde prøvd meg på en spansk en da ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det synes jeg er utrolig tåpelig ja, at det koster mer for bryllup enn konfirmasjon altså. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort, litt vanskelig akkurat det der. Man vil liksom ikke lyve heller, men hva har egentlig dem med det å gjøre, sånn egentlig? Synes det var svindyrt, så til den prisen ville jeg har avslått glatt.

Nydelige sko forresten, hvor kjøpte du dem?

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det forresten med den skumle telefonen? Har delegert videre til sambo jeg, haater den samtalen hehe Mail er flott :fnise::filer:

Har fremdeles ikke tatt den! Min kjære prøvde å ringe, men tror du de tok telefonen...?

:sukk:

Nå har vi oppdaget et annet lokale vi kanskje vil satse på! Dette koster 4000 inkludert vasking. Det er jo ganske rimelig, er det ikke? Det ligger rett ved sjøen, og i gåvstand fra kirka :rødme:

Synes også det er fryktelig tåpelig at det skal koste så mye mer... Har ikke lyst til å lyve, men de skal jo ikke komme og se på oss heller akkurat, så hvorfor ikke... :fnise: Vi får se hvilket lokale vi bestemmer oss for!

Nydelige sko forresten, hvor kjøpte du dem?

Takk! Kjøpte dem på babygirlboutique.com! Elsker den butikken, de har mye lekkert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...