Gå til innhold

Tungt..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når kjærlighetssorgen tar helt overhånd, en spiser ikke, sover ikke eller fungerer noe som helst egentlig.

Alt er vondt nå og hele meg bare roper etter han :(

Anonymous poster hash: 986aa...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var der selv for bare en måned siden, og ja, det er tungt. Men vit at det går over. Det som hjalp for meg var å komme meg i litt aktivitet, slik at jeg fikk litt bedre matlyst og fikk kroppen sliten så jeg klarte å sove. Neste steg var å dra på jobb, og det hjalp veldig, for da fikk jeg tankene over på noe annet. Ukene har gått, og jeg begynner å føle meg som meg selv igjen. Tenker fortsatt på han, men klarer å være realistisk, og klarer å heller se fremover. Har skaffet meg noen nye hobbyer, fått mer tid til å være med venner og jeg koser meg i livet mitt nå. Det krevde innsats, men det er så verdt det!



Anonymous poster hash: 7af3d...c29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver så godt jeg kan å komme meg ut, ta på masken for barna og komme meg igjennom dagen til det er leggetid.. Men dette er så utrolig vondt at jeg føler det aldri vil bli bra. Nesten så jeg skjønner at en kan dø av kjærlighetssorg

Anonymous poster hash: 986aa...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, trist å lese hvordan du har det, TS.

Hvor lenge har du hatt det sånn?

Jeg håper det blir bedre for deg når du blir litt mer vant til situasjonen. Håper også at du blir betatt av en annen sånn at det kanskje føles litt lettere.

Men det er klart at det kanskje er litt vanskeligere å falle for andre når man allerede har all fokus på en annen.

Ønsker deg lykke til, TS :hug: Du kommer sikkert til å måtte gå gjennom det samme flere ganger i livet ditt, men du kommer også til å oppleve mer kjærlighet og lidenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det sånn i en uke plus.. Uten søvn og mat blir det jo ekstra sår psyke på en :(

Jeg er helt knust og klarer ikke tanken på en annen mann engang :(

Anonymous poster hash: 986aa...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...