Gå til innhold

Hvordan blir jeg kvitt appen "McAfee Security" på mobilen?


Polly Ester

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nå denne appen på tlf min og har hatt den der en stund, men så syns jeg telefonen ble treg og tenkte å fjerne det jeg kunne fjerne som muligens kunne være grunnen.

Jeg ville i hvert fall fjerne McAfee på mobilen og prøvde å finne ut av det på nettet.

Jeg har fjernet admin.tillatelse for McAfee.

Appen ligger fortsatt på tlf min og jeg får ikke slettet den. Hvis jeg trykker på programmet så får jeg beskjed om å aktivere og logge inn. Men jeg får ikke logget inn, selv om jeg vet at jeg har riktig bruker og passord.

Den ligger ikke under kjørende programmer på mobilen, men allikevel får jeg ikke slettet selve ikonet.

Noen som kan hjelpe?

Jeg har ikke rootet telefonen, for det har jeg prøvd å lese meg fram til, men har ikke skjønt så mye av det, men skjønt såpass at det kan være risikabelt, og da tør jeg ikke.

Jeg har fulgt oppskriften på denne siden: http://service.mcafee.com/FAQDocument.aspx?lc=1044&id=TS101407men allikevel får jeg ikke slettet appen/ikonet.

Noen som har noen andre ideer til meg?

Det er en LG G3 med Lollipop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men har du avinstallert den etter du har fjerna den fra enhetsadministratorer da?

Anonymous poster hash: 42ef5...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke gjort noe mer.

Når jeg trykker på avinstallere programmer på telefonen så kommer det opp røde kryss på de appene jeg kan avinnstallere. Det krysset mangler på McAfee-appen.

Når jeg går inn på innstillinger og programmer så ligger ikke appen under nedlastet eller kjørende, så den er jo ikke aktiv sånn sett.

Hvis jeg går inn på programmer og trykker på appen så kan jeg tvinge stopp eller tømme cache, men jeg får ikke noe alternativ om å slette eller avinnstallere noe.

Og da skjønner jeg ikke hva mer jeg kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...