Gå til innhold

Kan noen lære meg spillet ingress?


Gjest Tassen10

Anbefalte innlegg

Gjest Tassen10

Jeg har akkurat lastet det ned, men forstår ingenting. Bortsett fra at jeg er blå.

Fant 2 poster. Men forsto ikke hva jeg skulle gjøre.

Anyone? Hva betyr det å hacke? Eller å deploye??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du gått gjennom tutorial/treningen i spillet?

Anonymous poster hash: 37fec...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Har du gått gjennom tutorial/treningen i spillet? Anonymous poster hash: 37fec...502

Hvordan gjør jeg det?

Spillet åpner jo bare med ett kart. Og med to poster i nærheten. Men ikke noe info om hva jeg skal gjøre,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Fant ut hvordan jeg kunne trene.

Har også tatt en post (husker ikke om jeg hacket eller deployde), og er nå på level 2.

Men det er noen poster jeg ikke skjønner noe av. Når jeg forsøker å hacke, skjer det ikke så mye, og jeg får beskjed om den er overheated elns, og må vente i 300 sekunder? Hva betyr det?

Og hvordan finner jeg poster? Greit nok med de postene som var 500 meter unna huset mitt. Men det er sikkert noen, noen km unna også. Hvordan kan jeg evt finne de på kartet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å google det, det ligger masse ingressinfo ute. Sjekk google+ eller Facebook for ingressgrupper for ditt område, så får du lokalhjelp også.

Du må vente 5 min omtrent mellom hver gang du hacker samme portal. Hold inne hackeknappen en stund, så kommer det opp et ekstra lite spill der du skal kopiere glypher og få ekstra poeng :)

Anonymous poster hash: 37fec...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan prøve å logge inn her og se om du finner flere portaler. Firefoxen min sliter med å kjøre kartet her, men kanskje det funker bedre i Chrome...

https://www.ingress.com/intel



Anonymous poster hash: cf566...d63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Anbefaler å google det, det ligger masse ingressinfo ute. Sjekk google+ eller Facebook for ingressgrupper for ditt område, så får du lokalhjelp også.

Du må vente 5 min omtrent mellom hver gang du hacker samme portal. Hold inne hackeknappen en stund, så kommer det opp et ekstra lite spill der du skal kopiere glypher og få ekstra poeng :)Anonymous poster hash: 37fec...502

Du kan prøve å logge inn her og se om du finner flere portaler. Firefoxen min sliter med å kjøre kartet her, men kanskje det funker bedre i Chrome...https://www.ingress.com/intel Anonymous poster hash: cf566...d63

Det poppet akkurat opp en mld på tlf min om at den portalen jeg tok i stad var under angrep!! Og en mld til som jeg ikke så.

Er det noe sted i appen jeg kan gå inn og lese "alertene" i etterkant?

Har kikka litt på linkene og må se litt mer på det i morgen.

Det kartet (ingress/intel) var hvertfall nyttig :) men jeg ser at jeg skal slite litt her ute jeg bor..... Kun grønt i området her, og det tyder vel på at det er mange grønne og få blå spillere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å søke opp på g+ en gruppe for det næreste større området ditt. Hver by pleier ha sin egen gruppe, og der kan du få god hjelp i person med folk som kan "levle" deg opp i tillegg. Ellers er det bare å sende en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...