Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Jeg var kjempeskeptisk når sims 3 kom, simmene så så utrolig stygge ut (puddingfjes!), klærne var såå mye styggere, særlig siden jeg hadde sykt mye CC til sims 2... Men ble hekta etter bare et par dager. Greier ikke å legge fra meg sims 3 nå heller... Det frister alltid mye mer med sims 3 enn sims 4.

Her er det bilde jeg tok ingame idag, jobber på disse to simmene, skal starte en historie:

tumblr_norx8qLfEJ1sunyzuo1_500.jpg

Selv om simmene er mye mer ekspressive i sims 4, synes jeg fortsatt det er sykt vanskelig å få de til å ha forskjellige personligheter. Synes alle sims 3 simmene mine er mye mer unike, selv om de gjør alle de samme animasjonene. Det er jo litt ironisk, siden det med at de skulle være så mye mer unike og spesielle var et av salgspunktene til sims 4... Men jeg får ikke til å lage individuelle simmer, selv om de ser komplett ulike ut! For alle utrykk og bevegelser ser helt like ut på alle >.<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei har et problem med sims4. Alle simmene i sims 4 er blitt slettet. Jeg gikk inn lagde ny familie, plaserte dem i huset jeg ville ha også når det var komment ingame så var alle simmene borte og alle andre simmer er også borte. Og går ikke ant å lage ny familie. noen som har samme problem og vet kordan jeg kan fikse det problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ledetråd for å finne eremitt huset :D har irritert meg grønn over at jeg ikke har funnet det :P

Klarer fint å spille sims 4 et par timer jeg, men i perioder går jeg litt lei, før jeg begynner å spille igjen.

Lastet ned luksuspakken, likte best de nye hårene og klærne, enig det var ikke så mange gjenstander. Men den kostet jo heller ikke mange kronene. Hadde den vært over 100 lappen hadde jeg nok ikke kjøpt den. Har alltid kjøpt utvidelsespakene til sims, men kun noen få av stæsj pakkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på the sims 3 så kunne man jo gå på thesims3.com og kjøpe simpoints og kjøpe nye klær og møbler osv og laste det inn på spillet. er det ikke noe sånn på sims 4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

på the sims 3 så kunne man jo gå på thesims3.com og kjøpe simpoints og kjøpe nye klær og møbler osv og laste det inn på spillet. er det ikke noe sånn på sims 4?

Nei, ikke som jeg vet om. Men det er div mods og slikt.

Men synes det er litt dårlig, for ofte så er det ganske mye buggs å slikt. Som den heste uniformen :fnise: Den er så irriterende, var i sims 3 den oppsto hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er alderskravet i Sims 4 minimumsalder, så vi "gamlinger" kan spille så mye vi vil :fnise: Jeg har spilt siden The Sims (Sims 1) og har gått gradene frem til Sims 4 i dag. Jeg spiller nok mindre enn jeg skaper( både simmer og hus) men synes det er grei underholdning, og om andre synes jeg egentlig er for gammel for Sims 4...... vel det får være deres problem.

Jeg har perioder hvor jeg ikke går ut særlig mye, og da trenger jeg noe som får tiden til å gå, og som jeg synes er moro, og da er en time eller to med litt husbygging ypperlig underholdning :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sims <3

Har spilt siden det første kom ut og elsker det! Skikkelig nostalgi og godfølelse.

Var veldig fornøyd med 3 og synes det var litt kjedelig å prøve 4 så har ikke spilt så mye siden det kom ut, men må bli litt spilling igjen snart :-) spesielt hvis set kommer utvidelser, tror jeg har absolutt alle til 3 :-p veldig kjekt med en slik tråd til skravling og tips!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor laster dere ned møbler og interiør? Jeg har lastet ned en del fra tsr, men synes utvalget er lite/ikke passer min stil. Noen andre sider å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor laster dere ned møbler og interiør? Jeg har lastet ned en del fra tsr, men synes utvalget er lite/ikke passer min stil. Noen andre sider å anbefale?

Jeg bruker for det meste tumblr (søk på f.eks s4cc, ts4cc, sims4cc etc). Nå vet ikke jeg riktig hva slags stil du har, men her er hvertfall noen av mine favoritter:

http://sssvitlans.tumblr.com/tagged/s4furniturehun her reblogger mye, og ofte. (man kan sortere etter mobler, klær, hår etc.)

http://sims4downloads.net/her er det også ganske ofte oppdateringer og lenker som deles.

http://dani-paradise.tumblr.com/ts4resources

http://www.spring4sims.com/

Auri delte endel lenker tidligere i denne tråden også, er vel 4-5 sider bakover. Det er ganske mange som spør etter ressurser og lenker til nye CC, man skulle ikke ha laget en egen tråd der man kan dele a? Også legge til som sticky (er det det det heter?) etterhvert som folk deler og finner nye sider? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spurt om dette her en gang før, men da fikk jeg ingen svar. Prøver igjen, kanskje noen har peiling denne gangen! :)

Bruker endel clutter og pyntegjenstander når jeg bygger, og plasserer da som regel med moveobjects på. Men alle disse gjenstandene havner i inventory!! Gjerne etter at jeg har hoppet over til byggemodus og plassert, eller kanskje fjernet en vegg. Det har vært slik veldig lenge, og det begynner å bli utrolig frustrerende. Dette gjelder i hovedsak ting jeg plasserer på overflater. Hyller, spisebord, stuebord, kjøkkenbenker etc. Har forsøkt å google litt, men det virker ikke som om noen har funnet noen løsning. Det er slik når jeg ikke bruker moveobjects også, og det gjelder både nedlastede ting, og EA-gjenstander.

Har menssmerter til tusen, er kjempe hormonell og vil jo bare innrede huuus :sur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe har skjedd. Jeg åpnet spillet, men alt er borte. Alle de gamle husstandene er borte, jeg måtte lage en helt ny. Det har jeg ikke lyst til, jeg som begynte å bli så fornøyd med huset mitt.

Det har også skjedd noe med butikken min, alle pengene er borte, og jeg får ikke overført fra husholdningen heller.

Finnes det noen løsning? Eller må jeg begynne helt på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ein bug der eg ikkje kan legge golv heilt inntil basseng og fontener. Har prøvd å starte spillet på nytt. Nokon som har opplevd det samme?



Anonymous poster hash: 6dc67...563
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker ikke stats.fill_commodities_household lengre? :o

Det vet jeg ikke, har aldri hørt om den koden :) Det er bare slik jeg er vant til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har visst greid å slette alle save-filene, så nå har jeg begynt helt på nytt. Merkelig å gå fra stort hus og uendelig med penger til 11 simeleoner og bare det mest basic av møbler og utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spurt om dette her en gang før, men da fikk jeg ingen svar. Prøver igjen, kanskje noen har peiling denne gangen! :)

Bruker endel clutter og pyntegjenstander når jeg bygger, og plasserer da som regel med moveobjects på. Men alle disse gjenstandene havner i inventory!! Gjerne etter at jeg har hoppet over til byggemodus og plassert, eller kanskje fjernet en vegg. Det har vært slik veldig lenge, og det begynner å bli utrolig frustrerende. Dette gjelder i hovedsak ting jeg plasserer på overflater. Hyller, spisebord, stuebord, kjøkkenbenker etc. Har forsøkt å google litt, men det virker ikke som om noen har funnet noen løsning. Det er slik når jeg ikke bruker moveobjects også, og det gjelder både nedlastede ting, og EA-gjenstander.

Har menssmerter til tusen, er kjempe hormonell og vil jo bare innrede huuus :sur:

Du må slå av moveobjects når du skal flytte rommet eller fjerne vegger osv.

Anonymous poster hash: 7fc77...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får beskjed om at "spillet ikke er komplett" når jeg åpner sims 4, i tillegg har den ene verdenen forsvunnet - noe som har erfaring med ette?



Anonymous poster hash: 3010c...85c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Får beskjed om at "spillet ikke er komplett" når jeg åpner sims 4, i tillegg har den ene verdenen forsvunnet - noe som har erfaring med ette?

Anonymous poster hash: 3010c...85c

Aldri opplevd det før.... men har du prøvd å av installere og installere på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...