Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen

Tittelen sier det meste, hva spiller du nå?:)

Jeg er spiller i perioder, det kan gå et par år mellom hver gang. Men akkurat nå er jeg inne i en Zelda periode. Jeg har spilt gjennom Ocarina of Time og Majoras mask på N64, Wind waker på GC og nå spiller jeg Twilight Princess på Wii. :rodmer: Jeg har hatt lyst på TP lenge, men har utsatt det.. Men nå som det er sommerferie og regn, så bestemte jeg meg endelig for å skaffe meg en Wii og TP. Spesielt fordi det snart kommer et nytt Zelda spill, jeg må jo komme meg gjennom TP før det nye kommer.. :fnise: Jeg elsker alle Zelda spillene og TP er intet unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå setter jeg på Resident Evil 4 på PS2, en av mine absolutte favoritter. Ellers går det mest i Fifa 09, evt 99 :tongue:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sitter å spiller demoen på folklore(ps3) å gleder meg til skattepengene kommer så jeg kan kjøpe hele spillet!!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det i PC spill; The Witcher 1, Lord of the Rings Online (LOTRO) og Sims Medieval. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå går det i Lord of the Rings Online.

AB - Folklore er et nydelig spill. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Hufsa_

Jeg spiller også Zelda Twilight princess på wii nå.

Herlig med litt ferie slik at jeg kan bruke stort sett hele dagen på å spille hehe (hvis jeg vil. Og det vil jeg jo gjerne :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg spiller også Zelda Twilight princess på wii nå.

Herlig med litt ferie slik at jeg kan bruke stort sett hele dagen på å spille hehe (hvis jeg vil. Og det vil jeg jo gjerne :fnise: )

Hehe, det virker kjent ja! :fnise: Hvor langt har du kommet da? Er det første gang du spiller det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

WoW som alltid, men akkurat nå spiller jeg et utdatert spill kalt "Jobb", jeg er max. level og får bare kjedelig loot.... :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

WoW som alltid, men akkurat nå spiller jeg et utdatert spill kalt "Jobb", jeg er max. level og får bare kjedelig loot.... :(

:fnise:

Her går det også i wow, har en undead rogue som jeg levler opp for harde livet.

Ellers så har jeg nettopp skaffet meg Fable III :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest stillness

Spiller Gray Matter akkurat nå.Litt skuffa over grafikken,men historien er veldig interessant så den holder meg gående :)

Ja,også spiller jeg The sims 3,men det er jo et evigvarende prosjekt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Hufsa_

Hehe, det virker kjent ja! :fnise: Hvor langt har du kommet da? Er det første gang du spiller det?

Er der ved lakebed temple. Vet ikke hvor mye jeg skal si i tilfelle du ikke har kommet dit og ikke har spilt det før. Vil jo ikke spoile noe, hehe.

Er første gangen jeg spiller det. Har nettopp vært på en ukes ferie med pause fra spillinga nå, men nå blir jeg nok å fortsette :D

Har du kommet langt i spillet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Applecore

Spiller fortsatt wow, men nå har jeg også joinet et rp-guild! Jeg må si at spillopplevelsen har blitt kraftig utvidet - særdeles underholdende! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååhhh! Store dilemmaet er om jeg skal investere i en wii til nye Zelda, men er så i tvil siden det ser så utrolig dårlig ut på traileren... :sjenert:

Men akkurat nå spiller jeg det første Assassins Creeds spillet, må gjennom begge enda en gang før det nyeste lanseres ;) Som de fleste over emg vet jeg å bruke fridagene mine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Hufsa_

Ååååhhh! Store dilemmaet er om jeg skal investere i en wii til nye Zelda, men er så i tvil siden det ser så utrolig dårlig ut på traileren... :sjenert:

Men akkurat nå spiller jeg det første Assassins Creeds spillet, må gjennom begge enda en gang før det nyeste lanseres ;) Som de fleste over emg vet jeg å bruke fridagene mine :fnise:

Om ikke annet så finnes jo det andre bra spill til wii om det nye Zelda skulle være dårlig. Zelda twilight princess, New super mario bros, Super Mario Galaxy 1 og 2, Donkey Kong osv :D

Jeg syntes en wii er et must-have uansett jeg. Spesielt siden man også kan laste ned gamle klassikere i fleng. Er jo kjempegøy å sitte å spille spill fra NES og SNES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...