Gå til innhold

HOPPETAUJENTA HAR BURSDAG I DAG!


Gjest Mrs. Random Nick

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Send gjerne en gratulasjon til henne enten her, eller i dagboka hennes (eller begge steder).

 

Håper du får en super bursdag, Hoppe! 

 

n4tc40.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Hoppetaujenta er den beste, jeg har ikke chattet med noen så mye på nettet noengang. Hun gjør min tid her på forumet mye bedre enn om hun ikke hadde vært her, gratulerer med dagen Hoppe! :hoppe::bursdag:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÅ ble jeg jammen overrasket gitt! :biggrin:

 

Tusen takk alle sammen. Jeg presiserer at jeg er 11 kg-år i dag og føler at livet ligger ubrukt foran meg,- en gang til. 

Veldig morsomt med bilder, kake og .....Aldri har tegnet på meg finfint rastahår og....antagelig blomsterpynt (?) 

på min kjole...selv om det ser veldig ut som et mannlig *** med tilbehør nederst der, så vidt jeg kan se i rett høyde også. 

 

Jeg har ledd godt av den tanken nå.... :skratte:  

Jeg har blitt en *hen*. Ja til et fargerikt fellesskap! 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

NÅ ble jeg jammen overrasket gitt! :biggrin:

 

Tusen takk alle sammen. Jeg presiserer at jeg er 11 kg-år i dag og føler at livet ligger ubrukt foran meg,- en gang til. 

Veldig morsomt med bilder, kake og .....Aldri har tegnet på meg finfint rastahår og....antagelig blomsterpynt (?) 

på min kjole...selv om det ser veldig ut som et mannlig *** med tilbehør nederst der, så vidt jeg kan se i rett høyde også. 

 

Jeg har ledd godt av den tanken nå.... :skratte:  

Jeg har blitt en *hen*. Ja til et fargerikt fellesskap! 

Først nå tenkte jeg over det du snakker om her. :) Men den burde jo vært opp ned i så fall.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først nå tenkte jeg over det du snakker om her.  Men den burde jo vært opp ned i så fall.  

Hehe...nei, jeg tror faktisk at hun har tegnet den i en veldig "optimistisk og glad bursdagspositur".  :lur: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

2134642hsbbjhv6c4.gifHer er en kake for deg med til og med 11 lys! :jepp:1979794zl6wbl46b6.gif 1198698cwktgtemax.gif2134647pa0leyd8k8.gif

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe...nei, jeg tror faktisk at hun har tegnet den i en veldig "optimistisk og glad bursdagspositur". :lur:

:skratte:

Hurra for deg, hoppe :nigo:

Endret av Fotballflue
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bippe, Peanut, Solsikka, Jellybelly og Flua..... Takk! :klem:

 

...og profetien sier at jeg skal være her til jeg blir femten, i alle fall om en skal telle lysene på kaka. :nigo:

En fin plass å tilbringe tenårene dette. Jeg skal råkjøre med motorsykkel i Kg-løypene "så fort jeg blir gammel nok". :lur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kom Aldri med en optimistisk kjole til deg :daane::laugh:

Hen kan du være så mye du vil, ja må hen leva i hundrade år! (Kan ikke ta sangen på nytt, litt hes og støl)

GRATULERER igjen med dagen Hoppeloppe! :hoppe::hoppendeglad::sprettert::gave:

:klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...