Gå til innhold

Venninner i Stavanger :)


Happy33

Anbefalte innlegg

nå er gruppen opprettet. Den heter "Venner :)" så jeg håper dere får den opp når dere søker etter den så jeg kan se om jeg får lagt dere til. Gi en lyd hvis ikke!

Endret av redchilis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det bare går hvis du er venner med de i fra før av... Men hadde vært kjekt å truffes ute på fredagen 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk opp mange alternativer da jeg søkte etter gruppen Venner. Så nå er jeg litt usikker på hvilken det er???? Hvor mange medlemmer er i gruppen? Hvis jeg får vite det finner jeg kanskje rett gruppe 😃😊😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare to medlemmer foreløpig. Den heter venner med smilefjes etter.. Er det mange som heter det også? Den har et rødt ikon med en teatermaske eller noe sånt.. Får av en eller annen grunn ikke til å linke til den her. Muligens fordi jeg er på mobil. Hvis noen er på pc så kan kanskje de prøve å legge ut link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Kan dere ikke bare legge hverandre til på Facebook? Tror nesten det er enklest,og det er sånn vi har måttet gjort det når jeg har vært med på tilsvarende grupper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Idja

Jo jeg har lagt til den andre som er i gruppen, så det er på stell :)

Ja det er bare vi to som er med. Men jeg tror det enkleste for de andre er å bli venn med deg på Facebook, og så legger du de til gruppa, i stedetfor at de søker den opp.

Men det skal gå an å søke opp gruppa altså, jeg får det til fra mannen sin facebook. ;) bare søk opp "venner :)" uten anførselstegn. Kom igjen, folkens! Så kan vi avtale tid og sted der (fredag er forøvrig greit for meg). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,jeg finner den ikke så kanskje jeg kan be om navn slik at jeg kan legge dere til på F. B? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de som vil være med i gruppen kan sende meg en melding så tar vi det derfra. Er så mange skruller der ute at jeg tror ikke jeg vil legge det ut her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg komt inn i gruppa.. Juhuu 😃😜har også sendt en venneforespørsel til idja, tror jeg 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser seg at jeg bare kan legge til de jeg allerede er venner med.. Lurer på om det finnes en annen måte å gjøre det på? Tenkte det kunne være en sånn gruppe man søker om å få bli med i sånn at vi kan skrive hva vi vil der inne uten at alle andre kan se det. Enig?

Hei :)

Nå har jeg opprettet en gruppe på face som heter Stavanger jenter :) Har sendt dere venne forespørsel på f.b alle dere som har svart her, de som har svart ja på min venne forespørsel har jeg lagt til i denne gruppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt navnet mitt til Happy33, så får vi kanskje opprettet kontakt på Facebook. Har du Happy33 tid til å lage en gruppe i dag og legge de andre til? Eventuelt kan jeg gjøre det i morgen, jeg er ganske travel i dag.

Så meldingen din her nå :) Jeg har opprettet en gruppepå f.b nå som heter "Stavanger jenter" Og har sendt dere alle her inne venne forespørsel, etter dere har lagt meg til kan jeg adde dere til denne gruppen :) Håper alle vil bli med på det :) Jeg er også intr. i å møte nye venner i virkeligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke noe ifra deg,jeg på Facebook??? Har sjekket flere ganger men ingenting foreløpig 😮😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heihei! Jeg ser jeg er litt yngre enn dere (blir 25 i år) men jeg er også på jakt etter nye venner :) Har bodd fire år i Stavanger, og i de tre første (under studietiden) hadde jeg et stort nettverk. Dessverre flyttet alle hjem etter studiene og jeg ble værende. Savner veldig å ha noen å treffe utenom samboer og kollega. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Jeg ser jeg er litt yngre enn dere (blir 25 i år) men jeg er også på jakt etter nye venner :) Har bodd fire år i Stavanger, og i de tre første (under studietiden) hadde jeg et stort nettverk. Dessverre flyttet alle hjem etter studiene og jeg ble værende. Savner veldig å ha noen å treffe utenom samboer og kollega.

Jeg er 27, så veldig mye yngre er du ikke. ;)

Hvis du søker opp gruppa "Venner :) " på facebook er det bare å bli med. :) Hvis du ikke får det til må du bare sende en pm til en av oss så kan vi legge deg til på face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er også interessert i å bli kjent med nye folk!

Prøvde å søke etter gruppen på fb men fant den ikke. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...