Gå til innhold

Vi gifter oss i all hemmelighet


Kardinal

Anbefalte innlegg

Etter mangemange år som forlovet, tar vi endelig steget å gjør alvor av det mannen spurte om ;)

Vi er veldig i stargropen så det eneste vi har klart er:
- Thailand
- 2015


Oppdatering følger :nigo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Twelve12

Åh så spennende. Her vil jeg følge med :)

Skal dere ikke si det til noen? Ikke forlovere eller foreldre heller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så spennende. Her vil jeg følge med :)

Skal dere ikke si det til noen? Ikke forlovere eller foreldre heller?

Jeg har lyst til at ingen skal få vite om det. Men vi har en liten jente som vi er usikker på om vi tar med. Blir hun hjemme, så trenger vi barnepass. Og da må vi jo fortelle det til foreldrene våres.

Planen vår er å ikke ha forlovere. Men jeg kom jo på at det må fylles ut en forlovererklæring, stemmer ikke det? Og skal ikke disse være vitner til giftemålet? Jeg må jammen Google litt ser jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Jo dere må ha forlovere som vitner på ekteskapspapirene og en egen forlovererklæring.

Men er litt usikker på hvordan dere kan gjøre dette hvis dere velger å gjøre det offisielle i utlandet.

Ja kanskje du skal google litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkel og tante giftet seg i hemmelighet i Paris. De hadde med seg barn, Ingen visste noe, men forloverne hadde skrevet under erklæringen og visste dermed at det kom til å skje innen 3 mnd. Men de var ikke der 0)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og gratulerer så mye!

Takk takk :) Ja, da har de jo fått ordnet med andre vitner da. Så det skal jo gå ann. Giftet de seg i en ambasade da kanskje?

Kommer til å følge spent med her, dette ligner på planen min :)

Så stiligt! Ble litt nysgjerrig jeg ;) Noen av planene du har lyst å dele? Kjekt å få inspirasjon fra andre som gjør noe i samme gata :)

Endret av Kardinal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt kontakt med Krabispesialsisten! Lettest at de organiserer bryllupet for oss, siden de tross alt holder til der. Vi går for en av øyene utenfor Ao Nang, men ikke bestemt oss for hvilken. Måtte jo google dem, så dukket dette opp. Virker lovende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deluxe%20set%20up%20Phra%20Nang%20Beach_

Blomsterose%20og%20ringer_big.jpg

Når jeg ser disse bildene så er jeg så 100% sikker på at dette er det rette valget for oss!! (Og så har vi en heil haug med andre fordeler)

*Kremt* Eller er jeg som har "bestemt", mannen får bare henge seg på :fnise: Men vi har inngått et kompromiss da ;)

Endret av Kardinal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo dere må ha forlovere som vitner på ekteskapspapirene og en egen forlovererklæring.

Men er litt usikker på hvordan dere kan gjøre dette hvis dere velger å gjøre det offisielle i utlandet.

Ja kanskje du skal google litt :P

Forloverene trenger bare å skrive på erklæringen, og må ikke være tilstede under vielsen. Vitnene kan være hvem som helst, og kan være noen fra kontoret til sjømannskirken dere gifter dere på (om det skulle være sjømannskirken altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Forloverene trenger bare å skrive på erklæringen, og må ikke være tilstede under vielsen. Vitnene kan være hvem som helst, og kan være noen fra kontoret til sjømannskirken dere gifter dere på (om det skulle være sjømannskirken altså)

Det var det jeg trudde :) Og ja, vi blir viet av en sjømannsprest. Men vi er ikke i selve kirka, men rekner med at sjømannskirka har en ordning på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt litt kontakt med Krabispesialisten om diverse. Har funnet ut at vi går for jan-feb eller mars i 2015. (IIIIK!! Bare halvannet år til. Går det bra??) Har og fått anbefalt to hoteller som de mente ville passe oss bra.

Dette og dette

Men vi må få avklaringer ift jobbene våres og evt barnepass før vi kan bestemme oss for dato. Det tar nok noen uker på grunn av ferie og slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og kompromisset jeg nevnte tidligere, er at når vi kommer hjem så skal vi ha en sikkelig fest med slekt og venner. Mannen har bestemt at vi skal ha cowboy tema!! Syns faktisk det var sikkelig kult!!

Så da tenker vi:
- Grillmat (her snakker vi ekte saker som helstekt smågris osv)
- Stort dansegulv. Kanskje vi slår på stortromma og får inn live band kombinert med line-dance kurs på kvelden?
- Kleskode: Rutete skjorte og slitt dongribukse, med cowboy hatt
- Uformeldt de lux, med selvbestemte sitteplasser (halmballer? om det er praktisk gjennomførbart :fnise:) og ingen taler

Utradisjonelt? Ohhh so indeed!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kikket litt på "brudekjole"... Hahaha!!! Lurte dere! For det for dere aldri se meg i ;)

Her og her

Jeg tør nok ikke å bestille over nettet, så da gjenstår det å finne en butikk i nærheten som selger kjoler i den gata. Det kan bli intressangt gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Da har jobben gitt klar signal til en uke ferie i 2015 :) Er relativt ny i jobben, så giddet ikke si grunnen til ferieuka. Liker egentlig å være litt hemmelighetsfull ;)

Da gjenstår bare mannen sin jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg vil også ha det hemmelig når den tid kommer, hater alt mas og oppstyr, og liker ikke være midtpunkt.

Skal si vi tenker likt!! Er så enig med deg :)

Hvorfor ikke Vegas, right now?

Tja... Vett ikke hvorfor, men det appelerer ikke helt. Får skylde på alle de amerikanske filmene jeg har sett opp gjennom årene :P

_____________________

Står litt stille her om dagen. Burde karret meg til å lage et budskjett og finne ut hvor mye vi må spare i måneden. Til helga kanskje? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...