Gå til innhold

Voksen dame på over 40 sier hele tiden;"hvis ikke du gjør ditt så vil ikke jeg gjøre datt!"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Manipulerende hele tiden og vet å utnytte enhver situasjon til egen fordel å det å stille andre i forlegenhet. Er det normalt med slik oppførsel? Blir så sliten av det og vi trekker oss nå unna henne.

Hun er også veldig til å styre og før vi vet ordet av det har hun planlagt opplegget for en hel helg

Orker ikke utbrodere nå men spør bare ..

Er oppførsel ala overskriften normalt?



Anonymous poster hash: cc987...b9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har en baby på 8 mndr og når hun skal ta bleia på henne kan hun finne på å imitere en unge og rope kjempehøyt;"Tante Wenche kom å ta beia mi NÅ!!!!!!!!!! og hun gir seg ikke. Mere regelen enn unntaket at hun holder på slik. Som sagt enhver situasjon bruker hun til å styre andre.

Har noen erfart liknende??

Ts



Anonymous poster hash: bed0a...e82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har en baby på 8 mndr og når hun skal ta bleia på henne kan hun finne på å imitere en unge og rope kjempehøyt;"Tante Wenche kom å ta beia mi NÅ!!!!!!!!!! og hun gir seg ikke. Mere regelen enn unntaket at hun holder på slik. Som sagt enhver situasjon bruker hun til å styre andre.

Har noen erfart liknende??

Ts

Anonymous poster hash: bed0a...e82

Det høres svært spesielt ut.

Kjenner du denne damen godt? Bor hun sammen med noen som også evt observerer hennes oppførsel?

Anonymous poster hash: d8684...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres svært spesielt ut.

Kjenner du denne damen godt? Bor hun sammen med noen som også evt observerer hennes oppførsel?

Anonymous poster hash: d8684...046

Hun er min halvsøster.

Og joda ,vi er flere i familien samt felles venner som legger merke til det samme ,og vi er mildt sagt slitne.

Når vi ikke har vært med henne en stund og så glemmer det vanskelige og skal gjøre noe artig sammen skjer det samme igjen og vi trekker oss unna for hun suger oss tom for energi.

Hun tar heller ikke til seg andres betraktninger og skråblikk på tilværelsen men braser fram som en dampveivals,idet hele tatt lite reflektert.

Vi har sankket sammen og bestemt oss for å holde oss passive når hun manipulerer men ikke alltid like lett når hun vrir og vrenger

Ts

Anonymous poster hash: bed0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bor sammen med en fyr men han er en tøffel og adlyder hvert minste vink ifra henne,og datteren hennes på 6 har begynt å bli oppsternasig frekk og vanskelig i den grad at omgivelsene reagerer

Ts



Anonymous poster hash: bed0a...e82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermora mi er 55 og den mest umodne voksne personen jeg har møtt, hun skal ha viljen sin og hvis ikke klikker hun. Hun prøver å manipulere på den måten barn gjør med f.eks veldig falsk gråt el veldig syting og klaging over hvor synd det er i henne og at alle andre er idioter. Svigerfar og barna hennes har hun overkjørt totalt i alle år, men mannen min har klart å komme seg ut av det heldigvis. Hun takler ikke at folk er uenig med henne og er veldig drama queen, og ikke smart. Altså forventer ikke at alle jeg kjenner er genier men hun må få forklart selv de enkleste ting.

"Hun tar heller ikke til seg andres betraktninger og skråblikk på tilværelsen men braser fram som en dampveivals,idet hele tatt lite reflektert. " Sånn er svigermora mi og, null selvinnsikt, skjønner ikke seg på mennesker generelt og andres meninger, turer frem og skal bestemme ALT. Spør hun oss om våre meninger så kan hun faktisk si at det er greit men 2 dager etter el 5 min etter så er hun helt imot det vi sa. I følge mannen min har hun vært sånn så lenge han kan huske. Hun sliter oss ut og, slitsom person.

Så om ei på 40 ligner så er jeg ikke sjokkert :(

Anonymous poster hash: 69c47...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...