Gå til innhold

Tilvenning i barnehage..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det normalt og greit hvis begge foreldrene er mer, eller bruker det bare å være en? Jeg og mannen blir ikke helt enige om hvem som skal være med, for vi har begge to veldig lyst til å bli med.



Anonymous poster hash: a14fe...1fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var begge med førsye dagen for å få all info sammen. Fikk vi begge tre dager permisjon fra jobb og delte oss derfor opp for å få to ekstra dager og ikke bruk allt samtidigg

Anonymous poster hash: d2871...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i barnehage og slik jeg ser det er det ikke noe problem at begge er med :) Noen kommer begge to og andre kommer bare mor eller far, men begge deler er normalt. Jeg ville bare vært litt obs på om dere bør komme begge to dag nr 2. Se litt hvordan det går dag 1 og bedøm etter det. For barna kan det bli ekstra vanskelig viss begge foreldra skal forlate barnet på dag nr 2. Trenger ikke bli/være noe problem altså. Men jeg ville tenkt litt over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som AB over her nevner; sikkert lurt å fordele permisjonen over flere dager om dere har mulighet for å overlappe hverandre. Er lurt for barnet å ha korte dager i tilvenning + et par dager etterpå. Så sant dere har muligheten, ikke alle som får/har det. Ser at noen barn trenger lengre tilvenning enn andre, men slikt avtaler dere etterhvert når dere ser hvordan det går. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...