Gå til innhold

kort lunte i varmen = dårlig forelder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slitet med varmen om dagen. Merker lunta er kortere og med en trassen 2,5 åring har vi våre utfordringer. Jeg vet at jeg er den voksne og jeg jobber hardt for å være en imøtekommende, trøstende, lyttende og anerkjennende forelder akkurat nå. Toppet seg i stad da junior instister på å spise utr selv om det bøtter ned i en skur! Resultatet vle at maten fremdeles står urørt og junior sitter og hyler på trappa . Det har gått 1time. Utvendig er jeg så rolig jeg klaret, men innvendig koker det!!!!!!@@ jeg liker normalt sett varme sol og sommer, men 33grader i skyggen på denne tiden over z flere dager begynner å sette sitt preg på meg......

er jeg unormal?

Anonymous poster hash: aba22...fb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du høres fulltstendig normal ut.

Vi foreldre er bare mennesker vi også og vi må få lov å reagere på ungene, også i deres påsyn.



Anonymous poster hash: 39e3c...317
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang snakk roligbmed gutten og si "jeh skjønnerr du er sint, du ville spise ute. Jeg skjønner du ville spise ute. Nå regner det så vi lå spise inne. Jeg skjønner du ville spisr ute og er sint" gjennta og gjennta mantaet så skal du se du blir roligere og han trasser ikke i en time. Føler barnet seg forstått er det lettere ångodta å ikke få viljen sin.

Ellers blir det kjefting her i gården og pga mas men etter at jeg la om til overnevnte steategi er trassen og i alle fall de store raserianfallene 90% borte.

Anonymous poster hash: d2e26...502

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg ;-)

Sitter her med svart samvittighet selv, lite søvn, liten baby som tåler varmen dårlig og trassig treåring alene i denne varmen ble for mye i dag. Jeg er til vanlig veldig rolig, så jeg satser på at treåringen kommer seg greit gjennom en dag med en bjeffete og lite tålmodig mamma. Det gjør sikkert også barnet ditt!

Anonymous poster hash: c818c...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...