Gå til innhold

Jeg ble så flau..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å herre min skaaaaaper, nå lo jeg høyt! Og synd og si det, men jeg hadde trolig hikstet over fruktdisken om jeg så det! :skratte: Hadde daua om det var min unge.... :P

Ts: ikke pinlig, kunne skjedd 97% av alle foreldre! :) Alle var nok bare glad for at det ikke var dem selv akkurat denne gangen! ;)

Og fra en mor til en annen; jeg har begynt å bli vennligere innstilt til disse ryggsekkene med leiebånd... :fnise:

Det var helt grusomt. Haha. Når jeg ble forelder var det mange situasjoner jeg så for meg, og tenkt over hvordan jeg skal takle de, spesielt når det kommer til trassalderen, men hadde aldri i mitt liv trodd jeg kom til å være i den situasjonen. Det var virkelig utrolig flaut. Måtte jo spør etter papir, pose og noe å vaske det vekk med også :P Så kunne ikke bare liste meg stille ut liksom :P Det skal mye til for å toppe det der for min deg altså :P

Anonymous poster hash: ab3d1...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den alderen der gjør at jeg gruer meg til jeg blir gravid. Jeg virkelig HATER unger fra 2-6 år. UGH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at man ser på trassalderbarn som effektiv prevansjon, betyr ikke at man ser på foreldrene til trassalderbarn som dårlige foreldre. Alle barn har trassalder. Det høres iaf ut som du gjorde noe med det. Det værste jeg ser er foreldre som lar barna gjøre alt uavhengig av sikkerhet, akseptabel oppførsel osv.

Jeg reagerer egentlig mer på at du har en treåring i vogn... En treåring skal fint klare å gå sammen med foreldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg ville ha tenkt hvis jeg sto i køen og såg på dette var.

jepp nå er ungen i den alderen, da var det virkelig travelt å være mor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at man ser på trassalderbarn som effektiv prevansjon, betyr ikke at man ser på foreldrene til trassalderbarn som dårlige foreldre. Alle barn har trassalder. Det høres iaf ut som du gjorde noe med det. Det værste jeg ser er foreldre som lar barna gjøre alt uavhengig av sikkerhet, akseptabel oppførsel osv.

Jeg reagerer egentlig mer på at du har en treåring i vogn... En treåring skal fint klare å gå sammen med foreldrene.

Hvorfor reagerer du på treåring i vogn? Treåringer blir fortere slitne enn en voksen, og mange sover fortsatt på dagen i den alderen. Når man er ute å går, spesielt i en fornøyelsespark eller når man skal gå lange strekninger er det greit at barnet kan sitte i vogn når det blir slitent, og eventuelt sove litt. Herregud for idiotisk ting å reagere på.

Anonymous poster hash: ab3d1...21e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor reagerer du på treåring i vogn? Treåringer blir fortere slitne enn en voksen, og mange sover fortsatt på dagen i den alderen. Når man er ute å går, spesielt i en fornøyelsespark eller når man skal gå lange strekninger er det greit at barnet kan sitte i vogn når det blir slitent, og eventuelt sove litt. Herregud for idiotisk ting å reagere på.

Anonymous poster hash: ab3d1...21e

Riktig. Vi var i parken fra åpningstid til stengetid, og da var det flott med vogn så barnet fikk sove en liten dupp midt på dagen, samt sitte i vogna når det ble langt å gå. Godt for både mor og barn.. Ikke noe uvanlig med det.

Det som også var flaut, var når jeg løftet opp datteren min foran køen, løftet henne over gjerdet å skulle sette henne ned på bakkrn, og hun ikke ville sette ned beina sine, så hun ramlet i bakken å begynte å hylgråte. Det så da ut som om jeg dyttet henne/kastet henne i bakken, og da ble alle sånn "ååh.." Men det er jo sikkert glemt nå..

TS

Anonymous poster hash: f998e...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...