Gå til innhold

Det mest kinky/vågale/ekstreme du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blitt fingret i kirka. Av en jente.

Hadde også sex med jenta og en gutt i bakrommet på samme kirke.

Anonymous poster hash: 53b8c...83a

Nå er ikke jeg religiøs eller noe, men synes kanskje det å gjøre slike ting på religiøse steder er litt respektløst.. Men selvfølgelig, det du gjorde hører jo hjemme her inne på hva som er vågalt å gjøre..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Perverse mennesker! Sex er privat og skal skje mellom ektefeller hjemme på soverommet! Blir så oppgitt av moderne generasjonen.....................

Anonymous poster hash: a5c44...7d3

Seriøst ? Det har blitt pult ute i generasjoner etter generasjoner.... må vel være greit så lenge man ikke plager noen med det ?

Anonymous poster hash: 61fae...c6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva som er det verste jeg har gjort egentlig, men jeg synes det var litt ille da vi hadde sex i senga til svigers. Vi bytta selvsagt på senga etterpå da, men ja.. Litt merkelig.

Ellers har jeg gitt og mottatt rimjob. Ikke noe jeg skal gjøre igjen.



Anonymous poster hash: 7d2e7...7a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex i sjøen, rett ved hotellstranda da vi var på ferie for noen år siden.. Fatter ikke at jeg turde!!! Mange kunne/kan ha sett oss, inkl. mine foreldre :O



Anonymous poster hash: 66a74...5b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex i et utkikkstårn i fjellheimen en gang. Et par meget konservativt utseende polakker ble mildt sagt forskrekket da de skulle opp og se etter fugler, ja...



Anonymous poster hash: 53b8c...83a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex i et utkikkstårn i fjellheimen en gang. Et par meget konservativt utseende polakker ble mildt sagt forskrekket da de skulle opp og se etter fugler, ja...

Anonymous poster hash: 53b8c...83a

Og så fant dem mus..... :)

Anonymous poster hash: 61fae...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt anal sex med en 17 år gammel jente i en park i oslo.



Anonymous poster hash: 78d1d...b31
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Må vel være etter å a slikket dama til orgasme når jeg lå på ryggen i sengen og hun satt på munnen min, og hun plutselig strammet lårene og tisset meg rett i munnen. Det var faktisk deilig og vi har gjort det mange ganger etterpå.

For dem som ikke liker det, så er det ikke dere sin preferanse som gjelder for andre ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Har hatt sex en laaaang rekke offentlige steder, også midt i byen.

Er også medlem i Miles High-klubben.

Blitt fistet analt.

Aktiv og passiv Wet.

Swingersklubber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde besøk av en mann som runpulte damen min mens jeg så på. Hadde sex med henne tre ganger neste dag for at jeg var så kåt på henne.

Anonymkode: d9dd2...ecd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet jomfrudommen under nakenbading på et trappetrinn på en brygge mens en venn av meg hadde sex med kjæresten sin under brygga. Trodde jeg kom til å være alt for sjenert men hun kåtet meg så opp at jeg ga blanke om vi ble tatt eller at det var andre som så på. Vi måtte stoppe en stund når noe gikk en kveldstur med hunden forbi men vi bare latet som at vi klinte mens vi badet og hun kom av at jeg løftet på penisen mens jeg var inni henne uten vi rørt oss. Trodde jeg kom til å komme fort, men måtte tilslutt få ta henne bakfra og virkelig pumpe hardt for å komme. 

Anonymkode: 1aca4...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble med en kollega hjem, to kvinner. Hun var eldre, men hadde myke og lette hender og opplevelsen gjør at vi fortsatt smiler mykt til hverandre i gangen. :)

Anonymkode: ef49c...851

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pult ei 18 år eldre gift "finfrue" i baksetet på en Skoda Octavia.

Anonymkode: ce5aa...5d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen :)

Glemte å si at vi gjorde det mange ganger på handikaptoaletter på kjøpesentre også. etterpå gikk vi inn i butikken og handlet. Det var nok mer kinky vil jeg tro. Spennende når noen dro i håndtaket, siden toalettet er for alle, men vi hadde jo låst døren ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 23.11.2013 den 4.40, AnonymBruker skrev:
 

Når det gjelder sex? Fortell! :)

 

Anonymous poster hash: 24860...9b1

Hatt 3kant 2 ganger i mitt liv. En hemmelighet jeg ikke deler med noen! Med to menn begge gangene. Hadde et vilt singelliv, men er i forhold nå. K29

Anonymkode: e7c61...35f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 20 lå jeg med en dame på godt over 30. Jeg var ung og naiv. Hun utnyttet situasjonen. Hun var butikksjef og jeg nettopp ferdig med elektrofag. Jeg var bare lærling... Har gått til åtte psykologer og blitt innlagt flere ganger etterpå.

Anonymkode: 49f0c...201

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2018 den 13.36, AnonymBruker skrev:
 

Pult ei 18 år eldre gift "finfrue" i baksetet på en Skoda Octavia.

Anonymkode: ce5aa...5d7

Haha! 

Anonymkode: 49f0c...201

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reist til et fremmed land for å treffe en jeg hadde truffet på nettet, etter å ha mailet noen måneder. I ettertid virker det helt sprøtt at jeg virkelig gjorde det. Men det ble faktisk full klaff og vi holdt sammen et par år, med hyppige besøk både her og der.

Anonymkode: c190f...6ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...