Gå til innhold

Vasker du trusene før du kaster dem i søpla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når du skal kaste en ødelagt truse altså ;)

Anonymous poster hash: 1f75b...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, klarer ikke kaste skitne, brukte ting. :ler:

Vasker du bananskall og :P ?

Anonymous poster hash: 1f75b...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker du bananskall og :P ?

Anonymous poster hash: 1f75b...3e3

Trodde det var innlysende at det ikke gjaldt mat og sånt, but KG strikes again!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Jeg gjør også det. Vasker hullete sokker før de kastes, også. Vet at det er mer skittent dit de kommer, men likevel... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei

Spørs når jeg bestemmer meg for å kaste. Oftest er det etter jeg tar dem ut av garderobeskapet eller av tørkestativet når jeg bretter klær. Så jeg vil si at i 90% tilfellene er de vasket når jeg kaster klær.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Er de nyvasket og jeg ser at de burde kastes , så bruker jeg ting også kaster det. Føles feil og kaste nyvaskete ting.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette virkelig et reelet problem? Jeg kaster de når det er noe galt med dem. Være seg brukt eller ei.

Hvis "greia" er at dere er redd for pervoer, så er det mest sannsynlig at trusene har trukket til seg masse annet drit fra søpla før noen andre får henda på dem.



Anonymous poster hash: efa73...9a2
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Jeg bruker å finne ut sånne ting når jeg tar det ut av vaskemaskinen, så det bruker å være vaska, men kanskje ikke helt tørre, ha ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hull og slikt oppdager jeg gjerne når jeg legger klær i skapet. Eller at jeg går igjennom skapet for å kaste slitte klær. Hadde jeg bestemt meg for å kaste etter bruk, så hadde jeg ikke giddet å vaske først.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster truser enten når jeg skal ta dem på meg eller når jeg rydder i skuffen og kaster alt slitt og hullete. De har altså både vært vasket tørket og brettet før jeg kaster dem. :fnise:

Eneste unntak er den som revnet mens jeg hadde den på. Den gikk rett i søpla med en gang jeg kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vasker ikke en brukt truse som jeg vet skal kastes, men som med mange andre ser jeg som regel at den bør kastes først etter at den er vasket. Sokker og boksere i bomull skal kastes, pusser jeg gjerne sko med, og de blir selvsagt (kok)vasket før de brukes til det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis "greia" er at dere er redd for pervoer, så er det mest sannsynlig at trusene har trukket til seg masse annet drit fra søpla før noen andre får henda på dem. Anonymous poster hash: efa73...9a2

Kanskje ts er en sånn som vil høre litt om hva damer pleier å gjøre før han roter igjennom nabodamas søppel.

Anonymous poster hash: bd2c4...91f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Er de nyvasket og jeg ser at de burde kastes , så bruker jeg ting også kaster det. Føles feil og kaste nyvaskete ting.

Signerer denne.

Sløsing med jordas resurser å kaste noe som er renvasket.

Anonymous poster hash: fce60...ece

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Nei. Jeg samler opp mine brukte skitne truser, tror jeg har 10 stk nå, så skal straks på posten og sende det til eksen min. Han elsker slike dirty truser. Hva nye dama gjør vet jeg ikke..

Anonymous poster hash: e3cfb...3ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, hvis jeg ser at sokker eller truse begynner å bli slitt når de er rene, så bruker jeg dem først før de kastes. Dere som med vilje aldri kaster skitne truser, er problemet at de har berørt underlivet? Jeg regner med at dere kaster bind, tamponger og kondomer etter bruk?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Er de nyvasket og jeg ser at de burde kastes , så bruker jeg ting også kaster det. Føles feil og kaste nyvaskete ting.

Dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig sløseri med strøm og vann å vaske ting bare for å kaste de etterpå... Jeg oppdager som regel hull, opprevne blonder osv når jeg tar på meg trusa, tenker "shit au", går med trusa den dagen, og kaster den om kvelden. Kunne ikke engang falt meg inn å vaske noe rett før det skal kastes!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster truser (og sokker) når jeg ser at de har gjort nytten sin, uvhengig om det er rent eller møkkete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...