Gå til innhold

Spådom


Gjest Madelene1

Anbefalte innlegg

Gjest Madelene1

Er det noen her inne som tror på spådom eller evt har blitt spådd hvor ting som har blitt sagt kommer i "oppfyllelse"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen her inne som tror på spådom eller evt har blitt spådd hvor ting som har blitt sagt kommer i "oppfyllelse"?

Det bestemmer du selv om det skal gå i oppfyllelse.

Jeg sier til deg: Om du går ut i kveld på resturant, så vil du møte en kjekk mann. Du liker han. Vær forsiktig for han er gift. Det er vl noe sånt som 90 % sjangse til at det vil gå i oppfyllesle

Det er noen i familien din som snakker bak din rygg. Sannsynligheten for at det er sant, er veldig stor.

Anonym poster: a87b759944b5aafe80183cd439e9184f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror faktisk litt på det:) men å "luke" ut de som er seriøse tror jeg er vanskelig!

Anonym poster: 94d419a008e0ac019a56c0c9e7a52cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miranda2011

Jeg har snakket litt med Alma hos Eksperthjelp.no, mye har stemt av det hun har sagt. om det er tilfeldigheter, flaks eller det er det at hun virkelig ser, vet jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket litt med Alma hos Eksperthjelp.no, mye har stemt av det hun har sagt. om det er tilfeldigheter, flaks eller det er det at hun virkelig ser, vet jeg ikke

Har også snakket med henne:) om hun snakker litt gebrokent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt gebrokkent ja, hun er ihvertfall ikke norsk. Stemte det med deg?

Vet ikke enda:) hun tok meg inn veldig bra! hv har stemt på deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Kjenner til en sann historie. En dame går til en kvinne som bor ett stykke unna, blant annet sier kvinnen at damen vil bli bestemor snart. Damen ler og sier det er umulig, da det familiemedlemmet nylig hadde fått ett barn. Det går litt over ett år, og damen kontakter kvinnen igjen. Masse spørsmål blir stilt, og før damen går sier hun: Forresten, jeg har blitt mormor igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble spådd en gang når jeg var 18 år, og hun sa jeg ville bli sammen med en vannmann og at vi ville få mange fine år sammen. Hun sa også at jeg allerede kjente ham.

Hun hadde helt rett og jeg visst med en gang hvem han var. Vi hadde allerede fått øynene opp for hverandre. :)

Det er kansje dumt, men jeg tror litt på det.

Anonym poster: 3837c33cff58d621b32bec7471cebd49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble spådd en gang når jeg var 18 år, og hun sa jeg ville bli sammen med en vannmann og at vi ville få mange fine år sammen. Hun sa også at jeg allerede kjente ham.

Hun hadde helt rett og jeg visst med en gang hvem han var. Vi hadde allerede fått øynene opp for hverandre. :)

Det er kansje dumt, men jeg tror litt på det.

Anonym poster: 3837c33cff58d621b32bec7471cebd49

Så gøy og lese:) Jeg har stor tro på enkelte spådamer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Alle kan spå, så lenge man er vag nok :)

Ja, er jo sant det. :)

Men samtidig så er det jo kanskje noen som har opplevd at en spådame sier (EKS!) "om 1 mnd blir du sammen med hans kristian. Dessverre vil han dø 14.9.99." og akkurat den datoen dør han.. :P ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Jeg ble spådd en gang når jeg var 18 år, og hun sa jeg ville bli sammen med en vannmann og at vi ville få mange fine år sammen. Hun sa også at jeg allerede kjente ham.

Hun hadde helt rett og jeg visst med en gang hvem han var. Vi hadde allerede fått øynene opp for hverandre. :)

Det er kansje dumt, men jeg tror litt på det.

Anonym poster: 3837c33cff58d621b32bec7471cebd49

Er ikke dumt at du tror på det. Spesielt ikke etter det hun sa til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er jo sant det. :)

Men samtidig så er det jo kanskje noen som har opplevd at en spådame sier (EKS!) "om 1 mnd blir du sammen med hans kristian. Dessverre vil han dø 14.9.99." og akkurat den datoen dør han.. :P ?

Nei, sånt kan man ikke si! Jeg legger kort selv og om man kommer over en spådame som spår om død, så bør man rett og slett legge på. Fryktelig.

Anonym poster: 3837c33cff58d621b32bec7471cebd49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Nei, sånt kan man ikke si! Jeg legger kort selv og om man kommer over en spådame som spår om død, så bør man rett og slett legge på. Fryktelig.

Anonym poster: 3837c33cff58d621b32bec7471cebd49

Det var et eksempel. Kan like så godt ta "idag kommer en fugel til å lade på hode ditt". Dessuten skal det være godt gjort å leve fra idag til år 2099.hehe

Endret av Madelene1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Ja, er jo sant det. :)

Men samtidig så er det jo kanskje noen som har opplevd at en spådame sier (EKS!) "om 1 mnd blir du sammen med hans kristian. Dessverre vil han dø 14.9.99." og akkurat den datoen dør han.. :P ?

Slike spådamer bør du holde deg unna. Det er en uskreven regel å ikke spå noens død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner til en sann historie. En dame går til en kvinne som bor ett stykke unna, blant annet sier kvinnen at damen vil bli bestemor snart. Damen ler og sier det er umulig, da det familiemedlemmet nylig hadde fått ett barn. Det går litt over ett år, og damen kontakter kvinnen igjen. Masse spørsmål blir stilt, og før damen går sier hun: Forresten, jeg har blitt mormor igjen..

Noen har altså fått et barn, og så får de et barn til litt over et år seinere? Ja, det må jo være første gang det har skjedd...

Anonym poster: 12bcbbdd3f2a6a558f9c64e5ac7b4484

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Noen har altså fått et barn, og så får de et barn til litt over et år seinere? Ja, det må jo være første gang det har skjedd...

Anonym poster: 12bcbbdd3f2a6a558f9c64e5ac7b4484

Og hva er ditt problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mjaow

Jeg tror på spåing. Trodde ikke så mye før, men det var før jeg ble spådd og det var så mye som stemte.

jeg har blitt spådd et par ganger, og 99% har stemt. Ble også spådd for et par måneder siden, og det gjenstår å se om fremtiden min blir sånn som hun spådde. Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er ditt problem?

Naive og ukritiske personer som tror det de *vil* tro.

Anonym poster: 12bcbbdd3f2a6a558f9c64e5ac7b4484

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...