Gå til innhold

Hvitløk ruger på en mini


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Det går i svisker og biola her om dagen også, med varierende hell ;) Heldigvis er ikke svisker like nasty som jeg fryktet, og surrer man litt bacon rundt og steiker inni ovnen så blir det jo rene delikatessen! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går i svisker og biola her om dagen også, med varierende hell ;) Heldigvis er ikke svisker like nasty som jeg fryktet, og surrer man litt bacon rundt og steiker inni ovnen så blir det jo rene delikatessen! :spise:

Nam! Vil tro det nesten er som dadler og bacon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget litt blod på papiret i stad. Tror ikke det er noe farlig, men ekkelt likevel. Sorry for detaljer, men er tross alt en dagbok :P er hard i magen om dagen, så tror kanskje jeg tok i for mye da jeg at på do slik at et blodkar i sjeden sprakk. Så lenge det bare var et par dråper, så er jeg ikke veldig bekymret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte ha en liten kg-pause :sjenert:

Ble ikke noe mer blod, så priser meg lykkelig over at jeg slipper småblødningene og alle tankene rundt det. I morgen er det tidlig ul og jeg både gleder og gruer meg. Gleder meg til å se babyen og gruer meg dersom vi får dårlige nyheter. Både et par venner og en kollega spøker med at det må være tvillinger, siden jeg har stor mage allerede. Tror heller det er en kombinasjon av luft, treg mage og at jeg bærer livmora fremme (håper jeg ;) ) hvis alt er fint, så kommer vi til å si det til resten av de nære vennene og familien. Av en eller annen grunn har vi heller sagt det til venner enn familie, men tror det har noe med at vi får flere medlidende blikk fra familien hvis det går galt.

Er 50% sykemeldt om dagen (husker ikke om jeg har skrevet det før) så da jobber jeg en hel dag, tre halve og har fri en dag i uka. Funker supert, for da kan jeg få spydd fra meg før jeg drar på jobb. Tror kanskje kvalmen er på vei tilbake nå, for i går var jeg bare litt uggen og brakk meg. Og i dag brakk jeg meg litt mer, men har ikke kastet opp ennå :hoppe: har riktignok fått mer hodepine og er trøtt som en strømpe for tiden, men det er mer levelig enn oppkast tre ganger om dagen.

Har fått time til jordmor i begynnelsen av desember og har oul lille julaften :strix: verdens beste julegave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at du har det bra!:) håper kvalmen gir seg!

Lykke til på ul i morgen!!:):hjerte:

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens :) svangerskapet blir nok mer reelt etter i morgen.

Ringte legekontoret i stad for å høre om toxo-testen jeg tok for en uke siden. Resultatet var visst ikke klart før tidligst fredag, så jeg må smøre meg med tålmodighet noen dager til.

Tror forresten jeg ikke bare har dilla på makrell i tomat, men all type fisk. I går ville jeg plutselig ha torsk til middag. Jeg som egentlig ikke er så glad i hvit fisk. Men vi lagde en kjempegod fiske- og grønnsaksgrateng. Den ble en slager!

Har også litt dilla på Pepsi Max, noe som er rart for en som vanligvis foretrekker cola. Nå smaker vanlig cola skikkelig ekkelt :fnise: prøver å begrense brusen til helg eller til dager med ekstra mye kvalme.

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk for lykkeønskinger :strix:

Da har vi vært på tidlig ul og vi så et bankende hjerte og en mini som var veldig glad i å hoppe :rodmer: alt så bra ut og det kunne være antydning til at det ble en gutt. Men det var litt tidlig å si 100% sikkert :babysmokk: ble satt en dag tilbake, så er 11+3 i dag :strix:

Jeg skal bli mamma :rodmer:

Edit: Jeg glemte jo det kuleste! Vi fikk med oss 3D bilder :hoppe:

Endret av Hvitløk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...