Gå til innhold

Hvitløk ruger på en mini


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Takk folkens :hoppe:

Nå koser jeg meg! 35 grader, basseng og strandliv :sol: prøver å passe godt på hva jeg spiser, men har fått i meg noen isbiter (håper litt at de var lagd på flaskevann) og fikk en appelsinskive i glasset en gang. Fisket den opp med en gang, så håper det gikk fint. Salat og rå grønnsaker holder jeg meg langt unna. Spise gjennomstekt biff i går, og den var faktisk mør :biggrin:

Så håper jeg at toxotesten jeg skal ta når jeg kommer hjem er negativ. Mannen synes jeg er hysterisk, men jeg vil bare det beste for mini.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt du passer på :) er ikke hysteri å følge anbefalinger.

Kos deg masse på ferie og ta med deg noen varmegrader og litt sol hjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen pratet en del på stranden i dag. Det er visst ikke det at han synes jeg er hysterisk, men han er like bekymret som meg og prøvde bare å få meg til å se positivt på ting for at det ikke skulle ødelegge turen. Så, egentlig bare hyggelig ment ;) hormontroll ute som mistolker alt? :fnise:

Jeg har lest meg litt opp på toxo og testing, og visstnok så er sjansen for at barnet er frisk ved fødsel stor dersom smitten blir oppdaget tidlig. Så, krysser selvsagt fingrene for negativ test, men skulle jeg være uheldig, så er ikke alt håp ute. Edit: altså dersom man får medisiner for det.

Har fått et nytt svangerskapstegn i dag. Må tisse hele tiden :fnise: kjedelig når man er på stranda, men det er heldigvis en do rett i nærheten :nigo:

Endret av Hvitløk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarte ikke å holde meg unna salat i sommer, for det var så mye annet som ikke gikk ned. Og jeg var frisk for toxo da jeg kom hjem :) Jordmor sa at det ikke er så vanlig å få det, at det bare skrives som råd for å unngå det siden det kan unngås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, skriver det en kort stund her, men tar det vekk etterpå. (Så ikke siter innlegget) Kanskje noen har erfaringer å dele herfra?

Er i (blank) :hoppe: veldig rent og du får hvite linservietter hvor enn du går for å spiser :fnise:

Veldig fint å høre Spiremor! Håper jeg slipper unna det også :)

Endret av Hvitløk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg ser nå at da jeg skrev innlegget lengre oppi her at det var do i nærheten, så høres det ut som om jeg tisser i havet :ler: det er en reell do det er snakk om ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært der selv, men har hørt at de har et flott akvarium der, muligens inne på et stort hotell? Og veldig billige designvarer, tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært der selv, men har hørt at de har et flott akvarium der, muligens inne på et stort hotell? Og veldig billige designvarer, tror jeg?

Akvariumet har jeg også hørt om, men har ikke funnet ut hvor det er ennå ;) det er ganske dyrt her, så designervarene er like dyre som hjemme. Men det er deilig å kombinere shopping og badeferie. Det er noen sinnsyke kjøpesentere her, med alt fra hm til burberry på.

Snart ut på stranden igjen :hoppe: jeg har fått dilla på å ligge på solseng og drikke kiwijuice :nigo:

Endret av Hvitløk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 uker i dag :strix:

I dag har kvalmen vært ille. Ligger på hotellrommet nå for å slappe litt av. Skal ut i byen etterpå, så håper kvalmen slipper tak til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 6 uker!! :strix: Akkurat 6 uker i mellom oss da!

Kjedelig at kvalmen har kommet skikkelig.. Håper du får en fin dag utover dagen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for 6 uker!!

Jeg er 2 uker foran deg i løypa, begynner på uke 9 i dag :-)

Håper du føler deg bedre med kvalmen, føler at vann med lime eller sitron hjelper godt på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...