Gå til innhold

Yngling med havmusa


Havmus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så deilig å se slutten på innleveringer! :hoppe:

God og skummel fredag til dere! :heks:

Det er helt fanastisk! Så får jeg bare kryss fingrene for at det jeg har levert blir godkjent så jeg får tatt eksamen :P

Hadde en veldig rolig, og med unntak av noen snapper fra svært godt sminkede venninner var det en (heldigvis) svært lite skremmende fredagskveld. Jeg er ikke spesielt glad i Halloween. Skal folk kle seg ut synes jeg julebukk og karneval er mye morsommere. :Nikke:

****

For øvrig deilig å ha en frihelg sammen med Vesla helt alene mens mannen jobber. På agendaen i dag er det skogstur når frøkna våkner etter dagduppen sin og etter middag (hjemmelaget pizza) skal det trykkes ut pepperkaker. Det er kanskje tidlig, men man må sette igang når man har tida. I morgen blir det enten en tur i svømmehallen eller på lekeplassen. Ellers skal vi bare leke :D

Jo.. og så er jeg nå fremdeles gravid da, selv om det forsvinner litt i hverdagen. For at jeg selv skal klare å holde oversikten passerte jeg uke 23 på onsdagen :hoppe: og skal til jordmor på torsdag neste uke. Både jeg og mannen kjenner nå masse bevegelse.

Nei, jeg får gå igang med brødskivesmøring for nå virker det som om frøkna er i ferd med å våkne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd helga allerede er over! Den har virkelig vært helt fantastisk, skogstur i regnvær, pepperkakebaking med ei som syntes deigen var kjempe NAM, men ikke de stekte pepperkakene. Det har vært leking på lekeplassen og frøkna har fattet veldig interessen for å "sitte potte".

1,5 åringer er bare herlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min store drøm er at noen en gang (innen rimelig kort tid) lager en pysj og sengetøy i froté for nå har mitt mareritt av svangerskapsplager dukket opp på nytt.. bare MYYYYE tidligere enn sist. Den elendige kaldsvetten om natten.

Bekkenplager, vond rygg, karpaltunnelsyndrom, vann i kroppen, halsbrann, kvalme, gassy, hyppig vannlating... jeg sier ikke at jeg heller vi ha alt dette, men for meg er det å våkne opp kaldsvett flere ganger hver natt noe av det verste som finnes fordi det er noe jeg forbinder med å være sjuk :(

Det var jo nettopp ved en slik oppvåkning at vannet gikk sist, da jeg på fire timer opplevde å våkne klissbløt fra topp til tå tre ganger og siste gangen gikk i dusjen. -Plopp- "Pokker..!" Tusler inn til mannen som sover "Duuuu... det er ikke meningen å ødelegge søvnen din før eksamen altså, meeeeen jeg tror vannet har gått?!"

Nei, sengetøy og frotépysj det ønsker jeg meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om du sover i ull singlet eller ullskjorte da? Sånn tynn en altså ;) det hjelper på regulering av temperatur :)

Jeg har forsøkt. Det som hjelper best er når jeg sover på et håndkle :P

Hadde jo håpet på at jeg skulle slippe dette denne gangen, krysser fingrene for at det er forbigående, ellers kan vi nok begynne å vurdere om seng og sengetøy skal byttes til våren :ler:

Hvordan gikk det med flyttingen? Trives dere?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbhelg, krysser fingrene for at vakttelefonen forholder seg død fram til mandag!

Så har vesla blitt sjuk igjen med feber, tett nese og illeluktende fjerter. Hun har nok vondt i magen nå stakkar. :(

Tro hvordan det blir med to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli litt bekymret for vesla nå. Feberen har sunket litt, men hun har det så definitivt ikke helt bra. Hittil i dag har hun bare villet sove og drikke. Men mat får jeg ikke i henne, jeg har prøvd det meste nå :(

Fortsetter det slik utover dagen ringer jeg til legen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Tur til legen høres lurt ut. Hvis hun ikke vil spise, men drikke, kanskje smoothie o.l kunne være noe? Det er jo ltit næring i det iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da. Tur til legen høres lurt ut. Hvis hun ikke vil spise, men drikke, kanskje smoothie o.l kunne være noe? Det er jo ltit næring i det iallefall!

Et veldig godt forslag! Takk, skal kjøpe med noe digg for å lage smoothie etter første del av vakten min :)

Ellers kviknet hun litt til etter en liten dose paracet mikstur.. den skal jo bare gis tre ganger om dagen så da må man "rasjonere" den litt utover.

Krysser fingerene for en roligere natt og en behagelig hjemmedag med Vesla i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? Håper hun har det bedre nå!

Det går myye bedre. I dag var hun i bhg igjen og så ut til å ha det helt topp ved avleveringen og hentingen :)

Haha! Jeg må le litt av mannen her. Vi hadde jo litt problemer med internett og sånn for en tid tilbake og skaffet oss tilslutt ny nettlevrandør. Denne nettlevrandøren er også vår strømlevrandør så regningene får vi samlet. Nå har da mannen okket og bært seg over høye regninger og har lagt skylden på dyrt internett... inntil han i dag sjekket kundesidene og oppdaget at vi har betalt for ventestrøm. Det er vist dyrt det :P Så vi ordnet med det viktigste først når vi flyttet: internett :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snart helg igjen jo :nigo:

Og siden alle her i heimen har fri setter vi kursen mot den riktige siden av fjellene, altså østover :P

Blir flott å reise hemmat åt a mor! Så skal mormor få lov til å være litt barnevakt mens mannen og jeg får en liten frikveld til å dra på kino og spise ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borte bra, men hjemme best! Det ble en riktig så fin tur dette, selv om reisevei er i overkant lang og vesla ikke er spesielt glad i å kjære bil. Men sett bort fra kjøring med sutrende unge har det altså Vært fantastisk å ha tilgang på barnevakt. Vi fikk en helt fantastisk kjærestekveld, mannen og jeg. Maten på restauranten var ifølge mannen helt nydelig... jeg var så tett "desa" at jeg ikke smakte noe, og så var det skikkelig gøy å få gått på kino igjen!

Nå er det eksamenslesing som står for tur. Angrer litt på at jeg ikke har jobbet hardere i år, men det bruker å ordne seg :)

God mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borte bra, men hjemme best! Det ble en riktig så fin tur dette, selv om reisevei er i overkant lang og vesla ikke er spesielt glad i å kjære bil. Men sett bort fra kjøring med sutrende unge har det altså Vært fantastisk å ha tilgang på barnevakt. Vi fikk en helt fantastisk kjærestekveld, mannen og jeg. Maten på restauranten var ifølge mannen helt nydelig... jeg var så tett "desa" at jeg ikke smakte noe, og så var det skikkelig gøy å få gått på kino igjen!

Nå er det eksamenslesing som står for tur. Angrer litt på at jeg ikke har jobbet hardere i år, men det bruker å ordne seg :)

God mandag!

Høres ut som en fin helg med litt alenetid med mannen da :)

Hva et det du har eksamen i neste gang da? Og når? Jeg har stats- og kommunalkunnslap eksamen om 2 uker og jeg holder på å rive i stykker boken (bøkene..) av kjedsomhet. Grusomt grusomt fag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin helg med litt alenetid med mannen da :)

Hva et det du har eksamen i neste gang da? Og når? Jeg har stats- og kommunalkunnslap eksamen om 2 uker og jeg holder på å rive i stykker boken (bøkene..) av kjedsomhet. Grusomt grusomt fag.

Det braker løs 1. desember med organisasjon og ledelse.. deretter finansøkonomi fire dager senere, så markedsføringsledelse og tilslutt matte. Mitt største problem er jo nå å faktisk finne energi til å lese for akkurat nå vil jeg bare SOVE! Endret av Havmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...