Gå til innhold

Lillah's graviditetsdagbok :-)


Lillah

Anbefalte innlegg

Nå er vi nylig kommet hjem etter 1 uke i Tyrkia! :) Det var første turen til lillemann, og han stooorkoste seg hele uka! :) Ikke farlig å dra på ferie, når man reiser sammen med en slik blidfis! :D

Bodde her, og det var et veldig fint hotell med herlig mat :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei hopp!

Tenkte at det var på sin plass å oppdatere her litt :) Helt ærlig, så er jeg fryktelig sjeldent innom KG, og de gangene jeg er det, så bruker jeg mobilen, og da leser jeg innlegg, men gidder ikke å svare ;) Men nå sitter jeg her, godt plantet i sofaen, med Cola på bordet, sjokolade i fanget og mitt lille vidunder ligger å sover :hjerte: (...Enn så lenge!)

Jonas har nå blitt hele 10 mnd gammel! Tiden går så utrolig fort.. Permisjonen er over, og nå har jeg noen uker ferie, før jeg er tilbake på jobb igjen den 19. desember! Det kommer til å bli fryktelig rart å ikke gå hjemme å sulle hele dagene sammen med lillemann, og jeg må ærlig innrømme at jeg gruer meg litt til å begynne å jobbe igjen, ikke pga. jobben, for der stortrives jeg, men akkurat det å være borte fra Jonas..

Han er nå blitt en aktiv krabat.. Babler en hel del, ikke så mye man skjønner av det ennå, men han sier mamma, pappa og hei <3 Krabber rundt, er høyt og lavt, går rundt bordet, og ellers rundt omkring, mens han støtter seg til veggen. Tror han kommer til å slippe taket snart, det hender han gjør det nå også, men detter på rompa etter et par sekunder :-)

Når jeg spør om jeg får en kos, så sier han "aaa" og biter meg på nesa :P Vinker, klapper i hendene, rekker opp armene når vi spør hvor stor han er, og spiller på slurva, skal gjerne vise alle kunstene sine på en gang :hjerte:

Endret av Lillah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da har lille "babyen" min blitt 1 år! :hjerter_rundt:

Jeg kan ikke fatte og begripe hvor det siste året er blitt av, tiden har gått utrolig fort!
Men det har vært et helt fantastisk år.. Livet fikk en helt ny mening etter jeg ble mamma! :-) Og jeg elsker den lille skapningen over alt på jord, han er såå herlig :hjerte:

Han begynte å gå på egenhånd for 3 uker siden, og er veldig flink! Går veldig stødig :) Tror også at han er veldig kry over seg selv, for han klapper gjerne i hendene mens han går ;)

Bursdagen ble feiret ei uke før tiden, forrige lørdag. Først hadde vi barnebursdag med søskenbarna, barna til fadderne + foreldrene, og etterpå var det selskap med besteforeldre, oldemor, gammeltanter og gammelonkel :) Veldig koselig dag, og bursdagsbarnet fikk veldig mye fint :)

Selv begynte jeg på jobb igjen på torsdag, det var veldig rart å være tilbake, jeg har glemt mesteparten, så må vel ha noen vakter før jeg kommer inni det igjen... Har tross alt vært borte i 1 1/2 år! Men det var kjekt å møte kollegaer og brukere igjen da, selv om jeg kjente på savnet innimellom.. Har nå fri til lillejulaften, så ble en myk start ;)

Snart er det også jul!! :nisselue:

I år skal julaften feires med mine foreldre, svigermor og broren til samboeren min, hadde også invitert bestemora mi, men hun var allerede "booket" hos søskenbarnet mitt..

Julegavene er ferdig innpakket, huset er vasket og pyntet (må vel ta en runde til med moppen, men.. ;) ), kjøleskapet er velfylt og i morgen skal vi ta inn juletreet og pynte det. :)

Jeg rett og slett ELSKER jula! :hjerte:

Håper alle får en fin julefeiring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer med 1-årsdag på etterskudd! Og godt nyttår :)

Takk <3 Godt nyttår til dere også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Heihei! :)

Da er vi kommet et godt stykke uti februar, man skulle ikke tro det når man kikker ut, for her er det oppholds og 6-7 grader ute. Har ikke snødd/ regnet på ca. 1 mnd, hestehovene har spruttet fram og det føles ut som det er VÅR ute! :-) Herlig med en vinter uten snø og glatt føre.. :)

Jonas er snart 14 mnd gammel nå, og er fortiden hjemme sammen med pappa'n, som har pappapermisjon. :) Tror de koser seg sammen om dagene. Heldig som jeg er, har også jeg masse fri. Så får vært mye sammen med lillegull :)

Dårlig start på helga, da Jonas har hatt nesten 40 i feber i dag.. :( Lurer på om det er tenner som er årsaken, for han skal bite i ALT + at han har begynt å sikle en del, så det spørs om det spretter opp noen nye tannebisser snart. :) Hittil har han 8 stk, 4 oppi og 4 nedi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Hei! :)

Ei gooood stund siden sist jeg var her inne ser jeg..

Jonas har nå blitt 19 måneder, tiden går fort, og det er jaggu "bare" 5 mnd igjen til vi har en 2åring i hus!! :) Utrolig morsom tid, for tiden. Sier og gjør mye rart :)

Om 1 mnd er det barnehagestart.. Jeg gruer meg som bare det!! - Men tror og håper at det kommer til å gå bra, han er en sosial liten fyr :) Vi har 100 % plass til han, men siden jeg jobber turnus og kun har 50 % stilling, så har jeg kun planer om å ha han 2-3 dager i uka i starten, og korte dager.. Og etterhvert kanskje 3-4 dager i uken, avhengig av hvordan jeg jobber da selvfølgelig, men 1 fridag i uka skal vi iallefall ha! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå er jeg GLAAAAAAD! :) Så glad at jeg nærmest hopper av glede!

Har grudd meg til barnehage-start lenge... Ikke fordi jeg har noe imot barnehager, men fordi jeg synes det er såå koselig å være hjemme sammen med lillemann!

Men nå har snille sjefen min endra på turnusen min slik at jeg slipper å ha dagvakter på hverdager, så dermed kan jeg være hjemme med lillemann i 1 år til! :hjerte:

Når jeg begynner kl.15 på jobb, tar jeg med meg Jonas å går til jobb (like i nærheten), så kommer gubben å henter han når jeg starter. :)) Har gjort det på denne måten siden pappapermen var over, og det har fungert greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...