Gå til innhold

Drar ut uten å si ifra når vi har avtalt at vi ikke skulle, greit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes han høres ut som en upålitelig løgner. Hvorfor skal DU jobbe med å stole på ham, når det er han som har ødelagt tilliten? Hvorfor skal du stole på ham hvis han ikke er til å stole på?

Personlig skjønner jeg ikke helt hva du skal med denne fyren. Hadde det ikke vært sinnssykt deilig å slippe å løpe etter ham, kontrollere, sjekke, få bekreftelser og forsøke å forandre ham? Han kommer ikke til å forandre seg, bare prøve å skjule det bedre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere ikke greier å gå på fest uten å være utro, så er gjerne ikke dette forholdet noe å satse på?

(og, ja, hvis han nekter deg å dra på fest (edru og gravid og greier), så er det selvsagt ikke riktig at han skal snike seg på fest selv)

Endret av Jade
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid skal han bygge opp tilliten da? Det er faktisk ts sitt ansvar også å komme overdette. Ho må ta et valg til syvende og sist, enten stole på han eller ikke. Ho kan ikke sette regler for han reaten av livet.Anonymous poster hash: 3045e...32c

Alt jeg kan si er at når han lover å ikke gjøre noe, men gjør det, så bygger det ikke opp tilliten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg kan si er at når han lover å ikke gjøre noe, men gjør det, så bygger det ikke opp tilliten!

Ikke vanskelig å forstå det.

Dog er det vel en uting å bygge ny tillit på noe som minner om fotlenketilstander?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vanskelig å forstå det.

Dog er det vel en uting å bygge ny tillit på noe som minner om fotlenketilstander?

De ble enige om å ikke dra ut, eller drikke alkohol. Det vil ikke jeg kalle fotlenketilstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke greier å gå på fest uten å være utro, så er gjerne ikke dette forholdet noe å satse på?

(og, ja, hvis han nekter deg å dra på fest (edru og gravid og greier), så er det selvsagt ikke riktig at han skal snike seg på fest selv)

Signerer!

Anonymous poster hash: eb764...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt snodig å ha en avtale om at man ikke skal drikke..

Anonymous poster hash: 52512...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det idag det er reunion TS? Synes du skal dra jeg. Hvis han blir sur så får du si forundret at du trodde du hadde misforstått avtalen om å ikke gå ut, siden han gikk ut på fredagen. Hvordan skal han kunne forsvare at du må følge en avtale han selv allerede har brutt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det idag det er reunion TS? Synes du skal dra jeg. Hvis han blir sur så får du si forundret at du trodde du hadde misforstått avtalen om å ikke gå ut, siden han gikk ut på fredagen. Hvordan skal han kunne forsvare at du må følge en avtale han selv allerede har brutt?

Enig med denne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jo SELVFØLGELIG ikke drikke, var en reunion, så hadde vært trivelig å se folkene igjen, men en han ikke likte var der og da ville han ikke at jeg skulle dra uansett

Anonymous poster hash: ac0a3...4d7

Den der var jo veldig urimelig fra hans side ja. Tror dere har en del å jobbe med for å si det sånn.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jo SELVFØLGELIG ikke drikke, var en reunion, så hadde vært trivelig å se folkene igjen, men en han ikke likte var der og da ville han ikke at jeg skulle dra uansett

Anonymous poster hash: ac0a3...4d7

I mine øyne blinkerdet et stort rødt varseltegn når kjæresten din ikke ønsker at du skal dra på reunion. Tillit er alfa og omega i et langvarig forhold, og avtaler om å ikke gå på fester osv dekker bare over symptomene på det egentlige problemet og er egentlig waste of time.

Hvis ikke dere tar skikkelig tak i problemene deres, og da mener jeg profesjonell hjelp, er sannsynligheten stor for at forholdet går i vasken. Og å bli alenemor og måtte forholde deg til en kranglete ex er ikke noe å trakte etter.

Hvis jeg var deg ville jeg tenkt meg nøye om ifht hva ville gjort videre.

Anonymous poster hash: 6bdb4...cef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen min hadde nektet meg å gå på reunion, kan jeg love deg at han hadde måtte holdt seg hjemme og ikke luktet på en ølkork en gang! Neida, jeg hadde reist på reunion, og bedt han pakke kofferten sin om han mente det seriøst at jeg ikke skulle "få lov" til å gå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og samboeren bor i en annen by en mamma, og på tirsdag reiste jeg hjem for å besøke henne, da ble jeg og samboer enig om at ingen av oss skulle dra ut eller drikke i helgen, fordi jeg har problemer med å stole på han - på grunn av tidligere ting i forholdet- og sitter oppe å blir bekymret.

I kveld tenkte jeg å ringe å prate litt og får ikke tak i han før mye senere, da hører jeg høy musikk i bakgrunnen og han sier han er hos en kompis, og at de bare er et par stykker og sitter og prater. Jeg spør om det er fors og han sier ja, men at han ikke drikker, så sier han at de er fem gutter + han og at han ikke skulle drikke så mye mer (!) for plutselig hadde han vist drukket allikavel og de var mer enn et par stykker. Jeg blir ganske sur fordi han brøt avtalen og fordi han ikke sa ifra om at han ble å drikke. Han lovte å ikke dra ut på byen og sende en mld om at han har kommet trygt hjem. Nå er klokken 0130 og han har ikke kommet hjem og slått av telefonen. Vet at han har fin mulighet til å sende mld på face hjemmefra om han har mistet mobilen eller noe, men det er jeg så sikker på at han ikke har, for han slår av tlf når han ikke vil prate.

I morgen kommer jeg hjem og tar mamma med meg, vil ikke lage noe oppstyr, men merker at jeg er så jævla irritert over at han gjør dette når vi hadde en klar avtale! Er egentlig ikke så bestemmende, men for ikke lenge siden ødela han hele tilliten i forholdet og har sagt han vil gjøre alt for å bygge den opp igjen, og blir derfor så usikker når han gjør dette.

Hva syntes dere?

Anonymous poster hash: 27acd...4ad

Jeg vet at det ligger mer styr bak dette, og tro meg ts - du bør dra ut av dette forholdet. Det vil virkelig aldri aldri endre seg!

Dra.

Anonymous poster hash: 17afa...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke Ts var urimelig her, egentlig. Hun skriver selv at det ikke er lenge siden de bestemte seg for å prøve på nytt og at hun egentlig ikke ville ha gjort det, men gravid - så prøver å gjøre det beste for alle parter. Kanskje det han gjorde var noe som gjør at hun har litt rett til å sette ned foten, for det var jo ikke at han ikke fikk lov å gjøre som han ville til vanlig, men akkurat den fredagen hun var ute av byen og han selv ikke ville at hun skulle dra et sted.

Tror ikke forholdet er så skakkjørt som alle her skal ha det til fordi disse har satt grenser som kanskje ikke dere hadde satt? Om dere er unge så skjønner jeg jo at fyllatur på byen med gutta kan være hardt å svelge når man ikke stoler på hverandre. Men ettersom TS skriver så har hun valgt å tilgi han, men ingen kan forvente at det går rett tilbake til tillit på dag 1, og et par uker å være oversjalu syntes jeg er å forvente når man bryter tilliten.

Det er vanskelig når man ikke vet alt bak, men alt i alt - han brøt avtalen deres og løy, JA du har full rett til å være skuffet og sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han vert utro siden du ikke stoler på han?

Da kan jeg skjønne hvorfor dere hadde den avtalen om å ikke gå ut å drike.

Men på en annen måte så skjønner jeg han lyver til deg og vet det blir styr og bråk hvis han går ut med kompiser istedet for å sitte hjemme alene å kjede seg.

Snu på det da. Hadde du likt hvis det var han som var hjemme hos sine foreldre og ivernattet, og du var hjemme alene (si du ikke var gravid da) Og noen venninner inviterte deg med ut. Hadde du virkelig godtatt at du måtte sitte alene hjemme å kjede deg, og måtte si nei til å bli med ut?

Jeg hadde ikke orket et sånt forhold for å være helt ærlig. Men nå stoler jeg og min kjære på hverandre. Men skulle han nektet meg ut, da hadde jeg ikke blitt lenge i forholdet.



Anonymous poster hash: 91418...3f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har han vert utro siden du ikke stoler på han?

Da kan jeg skjønne hvorfor dere hadde den avtalen om å ikke gå ut å drike.

Men på en annen måte så skjønner jeg han lyver til deg og vet det blir styr og bråk hvis han går ut med kompiser istedet for å sitte hjemme alene å kjede seg.

Snu på det da. Hadde du likt hvis det var han som var hjemme hos sine foreldre og ivernattet, og du var hjemme alene (si du ikke var gravid da) Og noen venninner inviterte deg med ut. Hadde du virkelig godtatt at du måtte sitte alene hjemme å kjede deg, og måtte si nei til å bli med ut?

Jeg hadde ikke orket et sånt forhold for å være helt ærlig. Men nå stoler jeg og min kjære på hverandre. Men skulle han nektet meg ut, da hadde jeg ikke blitt lenge i forholdet.

Anonymous poster hash: 91418...3f2

TS skulle egentlig i reunion, men fikk ikke lov av typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...