Gå til innhold

Googler du exen(e) til kjæresten din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han har ingen, så det slipper jeg heldigvis ;) Jeg har googlet ei han var forelsket i før, men hun var så mye penere enn meg at det har jeg ikke gjort igjen. Det ender bare opp med at jeg sammenligner meg selv med henne, og det orker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Snoker ikke, ikke googlet hennes tidligere kjærester. Men jeg er venn med en av hennes tidligere kjærester.

Jeg googlet imidlertid henne før vi ble kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt dem opp ett par ganger på facebook, men det er bare fordi jeg har vært nysgjerrig. Jeg driver ikke å sammenlikner meg selv med eksene hans.



Anonymous poster hash: e68a6...d20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ba en venn av meg om å bli venn med han sånn at jeg kunne finne ut mer om han.. Synes det var tåpelig gjort av meg, men det hjalp meg mye ettersom jeg var usikker og i mitt første forhold. Kompisen min tok tilogmed bilde av fyren da han var naken.. Det var IKKE noe jeg ba om!



Anonymous poster hash: 2de76...fb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uansett alltid 10004824 ganger mer AWESOME enn dem!



Anonymous poster hash: 0301e...5a7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for innlegg skrevet på dialekt. Tråden flyttes til samliv.

- Avalon, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har Googlet henne og sjekket facebook sikkert hundrevis av ganger. Det forteller jeg samboeren min også og han bare smiler og rister på hodet. Han vet godt at det ikke har med sjalusi eller usikkerhet å gjøre, men jeg er forferdelig nyskjerrig. Har aldri komt på å sammenligne meg med henne, men det er kanskje fordi han traff meg like etter det ble slutt med dem og hun helt fra starten har forsøkt å få ham tilbake og jeg dermed har fått så mange bekreftelser på at han vil være her han er og at det er jeg som er fremtiden hans.

Hun han var sammen med før denne exen har jeg ikke Googlet noe særlig.

Anonymous poster hash: fb6ec...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vet ikke hva eksene heter en gang. Ikke en gang nøyaktig hvor mange han har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Har søkt dem opp ett par ganger på facebook, men det er bare fordi jeg har vært nysgjerrig. Jeg driver ikke å sammenlikner meg selv med eksene hans.

Anonymous poster hash: e68a6...d20

Me too. Nå har jeg faktisk glemt hva de heter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man gjøre det for? Jeg har ingen grunn til å spørre, eller vite om ekser, med mindre situasjonen er sånn at fyren er ødelagt i hodet, og jeg derfor må passe litt på at han ikke plutselig dukker opp osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri gjort det før, men gjorde det nå 😂 lite interessant... ☺️

Anonymous poster hash: 2f066...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...