Gå til innhold

Hvorfor oppfører utenlandske menn seg så nedlatende mot meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste de første 21 postene (så gadd jeg ikke mer) og ikke en eneste hadde skrevet at gjerningsmannen hadde vært utlending/innvandrer/1.generasjon norsk/2.generasjon norsk) så synes du burde åpne øynene litt mer slik at du får med deg at verden ikke er sort/hvit som du skal ha det til :)

Anonymous poster hash: c3639...e56

Ser jeg postet feil tråd.

Her er den jeg tenkte på; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=862147

Anonymous poster hash: 5c947...cd8

Anonymous poster hash: 5c947...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har skjedd med meg også, en gang på oslo s, kom det plutselig en afrikaner bak meg på narvesen og begynte å glo på meg og stirre på meg, ekkelt.Enda mer ubehagelig når jeg etterpå skulle betale togbillett på en av automatene som var der, og der sto han bak meg :(



Anonymous poster hash: 57596...171
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, si heller konkret fra hvilken land de er fra de som voldtar. Ikke alle utlendinger gjør det. Somalia, tipper jeg. Jeg er fra Pakistan, og den holdningen du forteller om kvinnesyn, det har jeg aldri hørt om. Foreldrene mine har alltid lært meg å respektere kvinner, og det har jeg alltid gjort.

Hilsen pakistansk mann.

Anonymous poster hash: f1fcb...7c6

Jeg skal ikke si noe på at enkelte nasjonaliteter er verre enn andre ja. Jeg anser ikke pakistanere blant dem, har et meget godt inntrykk av dem rent generelt sett og de later til å være en gruppe som integerer seg ganske godt i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen få utlendinger...dra alle under en kam er du snill...

Anonymous poster hash: f1fcb...7c6

Generalisering er jo et populært tidsfordriv på KG, så det er ikke akkurat overraskende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når han så knivstikker Dem, slå ham i hodet med en stekepanne eller en kjevle.

Pfft, de fleste av dem er fislete gutter som prøver å tøffe seg. Det er derfor de gnåler så mye om horer; de får seg aldri noe og er i tillegg livredd for at damene skal ha egne meninger. Det er liksom litt enklere med tvangsgiftemål der dama er nødt til å underkaste seg.

Et realt spark i balla er greit. Da får de kjenne på litt kvinnelig vrede og i tillegg unngår man kanskje at de formerer seg og sprer ekstremismen sin. Vinn-vinn situasjon.

Synd du har slettet deg forresten, herr Salvesen.

Anonymous poster hash: cdd13...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dere dette er noe jeg burde være redd for, altså å unngå 45-50 år gamle 20.generasjon norskfødte menn?

Anonymous poster hash: c3639...e56

ELDRE???? 😤😬

😄😊

Anonymous poster hash: e6592...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

TS har endelig forstått at all invandringen fra den rødgrønne regjeringen har gjort Norge til et mer utrygt land. :)

Håper for TS sin del at hun stemmer på FrP. Det eneste partiet som sender innvandrere uten gyldig opphold ut av landet fort som faen. Men min erfaring er at det finnes alt for mange som stemmer andre parti mens de skriker og klager over hvor plaget de blir av innvandrere.



Anonymous poster hash: f7feb...7ac
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at opplevelsen til TS og andre i denne tråden er svært ubehagelig, allikevel lurer jeg på hvorfor dette skjer. For i løpet av de 10 årene jeg har bodd i Oslo, som ung, blond kvinne som har brukt mesteparten av tiden på Østkanten og har gått mye ut på byen på Grønland, så har jeg faktisk aldri opplevd noe i nærheten av dette. Jeg lurer på hvordan det kan ha seg at vi opplever den samme byen og de samme områdene så forskjellig?



Anonymous poster hash: c163a...231
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at opplevelsen til TS og andre i denne tråden er svært ubehagelig, allikevel lurer jeg på hvorfor dette skjer. For i løpet av de 10 årene jeg har bodd i Oslo, som ung, blond kvinne som har brukt mesteparten av tiden på Østkanten og har gått mye ut på byen på Grønland, så har jeg faktisk aldri opplevd noe i nærheten av dette. Jeg lurer på hvordan det kan ha seg at vi opplever den samme byen og de samme områdene så forskjellig?

Anonymous poster hash: c163a...231

Det forundrer meg også litt. Jeg har også bodd her i byen i mange år uten å ha blitt tafset på. Selv om jeg ser bra ut. Kanskje utstråler jeg utilgjengelighet, ikke vet jeg. Jeg passer riktignok på at jeg som regel ikke ser direkte på utenlandske menn på gata, da de jo lettere innbiller seg at et tilfeldig blikk betyr noe. Det er selvsagt flere utenlandske som har lagt an på meg, men ikke antastet meg.

Anonymous poster hash: a23f0...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bort midt på Grønland og aldri opplevd sånt. Idioter finnes blant alle folkeslag, sånn er det bare. Du har vært veldig uheldig og det er trist, men ikke alle utlendinger er sånn.

Anonymous poster hash: 51802...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo.

Idag, midt på lyse dagen, stod jeg ved en fotovergang ved Birkelunden og ventet på grønn mann. Rett over veien stod en afrikaner, men jeg enset han egentlig ikke før han plutselig drev sånn med skrevet sitt og stirret på meg og sa noe.

Jeg så rundt meg og det var bare meg der og en norsk mann som stod 2 m ved meg.

Så ble det grønn mann og afrikaneren gikk nært meg selv om jeg prøvde å gå på skrå over for å unngå han, og han gikk nærmere og nærmere og sa noe til meg før han fortsatte videre...

Han virket jo ikke helt god, og jeg syns det var veldig ubehagelig og jeg var glad den norske mannen var der.

Når det gjelder klær gikk jeg med en stor boblejakke og vintersko, så jeg gikk vel ikke akkurat utfordrende kledd. Jeg bruker heller ikke sminke, og håret mitt var nedi boblejakka.

Dette var ikke den første gangen jeg har opplevd sånn, og det blir vel ikke den siste ...

Tidlgere har jeg opplevd en annen afrikaner som gikk helt oppi meg og sa ting midt på lyse dagen da jeg gikk ved Aker Brygge.

Har også opplevd 3 menn fra midtøsten som stod og ropte til meg ved Oslo S, og jeg skjønte ikke et ord av det de sa ... Men de virket ikke hyggelige akkurat.

Jeg har også opplevd afrikanere ved to anledninger som har kløpet meg i rompa når jeg har gått forbi, og dette har skjedd tidlig på kvelden.

Ved alle disse anledningene har jeg ikke gått utfordrende kledd, og jeg liker ikke å gå utfordrende kledd i utgangspunktet.

Jeg blir veldig sliten av dette snevre kvinnesynet og holdningen til kvinner. Hva er galt med dere??? Jeg har all min rett til å gå i fred, om jeg så gikk naken på Karl Johan!

Anonymous poster hash: 42e1b...628

De er bare sånn og derfor passer de ikke inn her. Afrikanere og Midtøstens menn eier ikke respekt for damer.

Sånn er det multikulturelle vesten, disse folka tåler ingenting, men forventer at vi tolererer alt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sosialist, men imot innvandring. Hvor plasserer du meg?

Anonymous poster hash: 181dd...8ad

Jeg og! Ulike kulturer krasjer ofte, det nytter ikke å lukke øynene for at det er sånn. Tror alle mennesker har det best hos sine, vi burde hjelpe nabolandene til land i konflikt med økonomien, Nord Europeere og muslimer er skikkelig krasj. Alle burde ha rett til et trygt liv, men helst hjemme hos seg selv.

Anonymous poster hash: 3ea2e...57b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FruKG

For et par år siden var jeg i Oslo om sommeren. Jeg gikk i shorts og topp, og skulle gå hjem til hotellet om kvelden før vi skulle gå ut. Venninne jeg dro med bodde på et annet hotell fordi det var fullt. På veien opplevde jeg at flere utlendinger stoppet meg, tok på meg og slike ting. Vanligvis er ikke det noe jeg reagerer så mye på, men disse var utrolig agressiv i måten de var på. Det var rett og slett ubehagelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

For et par år siden var jeg i Oslo om sommeren. Jeg gikk i shorts og topp, og skulle gå hjem til hotellet om kvelden før vi skulle gå ut. Venninne jeg dro med bodde på et annet hotell fordi det var fullt. På veien opplevde jeg at flere utlendinger stoppet meg, tok på meg og slike ting. Vanligvis er ikke det noe jeg reagerer så mye på, men disse var utrolig agressiv i måten de var på. Det var rett og slett ubehagelig.

Reagerer du ikke på å bli stoppet og tatt på av fremmede menn? Eller misforsto jeg deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tull.

Når man er født og vant til å tenke på en måte så er det ikke pga. "de har vondt med seg selv og ser etter noen andre de kan ta det ut på". Dette er omtrent en like innsnekra del i deres hode som språket de snakker. Dessverre har ikke dette blitt gjort noe med og det hjelper ikke at man tillater dannelse av ghetto-lignende tilstander i Oslo, som definitivt ikke vil sørge for at de integrerer seg.

Til dere kvinner som opplever dette, se dere rundt når slike kommentarer blir slengt, er det nok folk rundt dere så sleng gjerne i fra dere en solid kommentar i deres retning. Skal se de blir overrasket og styrer fort unna, for en kvinne som faktisk kan si i fra er ikke disse gutta vant til. Sier man ingenting, gjør man ingenting, så vil de aldri endre seg.

Tidligere regjering og de før der igjen har gjort en slett innsats hva angår integrering, en innsats spesielt kvinnene vil få føle på kroppen.

Jeg skulle med bussen til sykehuset i nabobyen. Jeg blir klipe i rompa av en sort mann, og hallo, jeg er ei dame på over femti! Men jeg har lavt stoffskifte og kan få litt problemer med manglende filter når jeg tenner. Jeg slo til han med flathånda og marsjerte fram til sjåføren og forlangte at han enten kjørte meg hjem umiddelbart, eller hev av passasjeren som antastet meg. Mannen ble satt av, og var like lang i maska som en hest.

Anonymous poster hash: 3ea2e...57b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest FruKG

Reagerer du ikke på å bli stoppet og tatt på av fremmede menn? Eller misforsto jeg deg nå?

Jeg reagerer ikke så mye på at fremmede menn tar på meg nei.

Det hender at folk stopper meg, men ikke for å ta på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer ikke så mye på at fremmede menn tar på meg nei.

Ok, inngår det kanskje i yrket ditt?

Anonymous poster hash: a23f0...a0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Nei.

men liker du det?

Anonymous poster hash: 3dbf6...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...