Gå til innhold

Hvorfor oppfører utenlandske menn seg så nedlatende mot meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor i Oslo.

Idag, midt på lyse dagen, stod jeg ved en fotovergang ved Birkelunden og ventet på grønn mann. Rett over veien stod en afrikaner, men jeg enset han egentlig ikke før han plutselig drev sånn med skrevet sitt og stirret på meg og sa noe.

Jeg så rundt meg og det var bare meg der og en norsk mann som stod 2 m ved meg.

Så ble det grønn mann og afrikaneren gikk nært meg selv om jeg prøvde å gå på skrå over for å unngå han, og han gikk nærmere og nærmere og sa noe til meg før han fortsatte videre...

Han virket jo ikke helt god, og jeg syns det var veldig ubehagelig og jeg var glad den norske mannen var der.

Når det gjelder klær gikk jeg med en stor boblejakke og vintersko, så jeg gikk vel ikke akkurat utfordrende kledd. Jeg bruker heller ikke sminke, og håret mitt var nedi boblejakka.

Dette var ikke den første gangen jeg har opplevd sånn, og det blir vel ikke den siste ...

Tidlgere har jeg opplevd en annen afrikaner som gikk helt oppi meg og sa ting midt på lyse dagen da jeg gikk ved Aker Brygge.

Har også opplevd 3 menn fra midtøsten som stod og ropte til meg ved Oslo S, og jeg skjønte ikke et ord av det de sa ... Men de virket ikke hyggelige akkurat.

Jeg har også opplevd afrikanere ved to anledninger som har kløpet meg i rompa når jeg har gått forbi, og dette har skjedd tidlig på kvelden.

Ved alle disse anledningene har jeg ikke gått utfordrende kledd, og jeg liker ikke å gå utfordrende kledd i utgangspunktet.

Jeg blir veldig sliten av dette snevre kvinnesynet og holdningen til kvinner. Hva er galt med dere??? Jeg har all min rett til å gå i fred, om jeg så gikk naken på Karl Johan!



Anonymous poster hash: 42e1b...628
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men jeg går ikke på byen og drikker meg full , eller kler meg utfordrende ...

Anonymous poster hash: 42e1b...628

Mulig det, men poenget står: mange av disse folka har et slikt kvinnesyn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og opplevd sånn med utenlandske menn, ikke bare i Oslo. Hvorfor kan ikke mennene bare overse oss? Kan de ikke plage noe annet? Er det slik at vi som er født og oppvokst i Norge skal måtte være redde for å gå ut og ta i beregningen at vi må finne oss i dette etter hvert? Jeg blir så irritert.. Jeg sliter med sinne, ikke redsel. Jeg irriterer meg så sinnsykt når jeg får uønsket oppmerksomhet. Når jeg satt på bussen på vei hjem fra jobb ig, kommer det en gjeng utenlandske, og de MÅTTE seff sette seg i mitt nærvær og sitte og stirre og snakke skikkelig høyt på eget språk. Dødsirritert sitter jeg der..

Anonymous poster hash: 0b6c4...edd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du er kvinne og veldig mange menn fra de kulturene respekterer ikke kvinner.



Anonymous poster hash: 6c7a4...ef8
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forteller ikke bare litt om deres intelligens, hadde det ikke vært for kvinnen ville de jo ikke vært her.

Anonymous poster hash: 0b6c4...edd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke vike for iddiåtten, da. Det verste du kan gjøre er å vise at du er redd, for da er du plutselig den underlegne og de føler at de kan fortsette å gjøre det.

Jeg opplever det stadig, men jeg viker aldri unna for disse og ser heller rett gjennom de. Jeg er ikke like tøff i trynet hver gang, men viser det aldri til de.



Anonymous poster hash: 7bf2e...706
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd annet enn respekt fra innvandrere. Men nordmenn derimot....



Anonymous poster hash: 0dbd9...92a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de er slik. Jeg gikk i joggebukse og vinterjakke mot t-banen og to utenlandske menn går raskt rett bak meg, stirrer og lager ekle lyder. Jeg vil egentlig demonstrere hvor motbydelige de er, men er redd de kan bli aggressive...

Har bevisst bosatt meg i et "norsk" nabolag, hadde ikke orket det der på regelmessig basis...



Anonymous poster hash: 07b6b...532
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig bare å venne seg til, dette vil bare bli vanligere og vanligere proporsjonalt med at den etnisk norske/vestlige befolkningen i Norge (særlig i bl.a Oslo) blir mindre. Man høster hva man sår, omtrent ingen norske kvinner stemmer for partier som vil begrense innvandringen.

Endret av Meeh
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klapp til AP velgerene. Bra jobba dere!! :klappe:

Eller sosialister generelt. De som kommer hit får jammen lære seg vestlige verdier og kvinnesyn, og det må det stilles krav til mht. statsborgerskap. Men sosialister har jo høy toleranse for det intolerante.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller sosialister generelt. De som kommer hit får jammen lære seg vestlige verdier og kvinnesyn, og det må det stilles krav til mht. statsborgerskap. Men sosialister har jo høy toleranse for det intolerante.

Jeg er sosialist, men imot innvandring. Hvor plasserer du meg?

Anonymous poster hash: 181dd...8ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sosialist, men imot innvandring. Hvor plasserer du meg?

Anonymous poster hash: 181dd...8ad

I kategorien "ikke troverdig". For alle sosialistiske partier har en svært liberal innvandrings- og integreringspolitikk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen få utlendinger...dra alle under en kam er du snill...

Anonymous poster hash: f1fcb...7c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen få utlendinger...dra alle under en kam er du snill...

Anonymous poster hash: f1fcb...7c6

Noen få utlendinger er det ikke akkurat. Det er et enormt innvandrertall spesielt i Oslo, mange av disse har knapt nok møtt på noe som heter integrering i løpet av tiden de har vært her. Når man da blir født med en holdning som tilsier at kvinner er mindre verdt enn menn, så skal det en del arbeid til for at dette igjen viskes bort. Nå er igjen enkelte flinkere til å tøyle seg ute i offentligheten, kontra klovnene TS snakker om, men du skal jaggu meg ikke se bort i fra at det hviskes og tiskes i det private angående "norske kvinner".

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kler meg heller ikke utfordrende (joggesko, olabukser, skjerf, lue, ikke sminke, stygge briller), men ble så lei av å bli utsatt for dette at jeg begynte å bruke mormors giftering. Det virker faktisk.

Anonymous poster hash: 5252e...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting med deg å gjøre, de er slik mot alle-bare å ignorere det.



Anonymous poster hash: f60b2...c7c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...