Gå til innhold

Kule høst/vintersko til jente?


Nora-00

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha nye høst/vintersko, og lurer på hva som er det hotteste i år! Noen som har tips?

Nå går jeg nesten bare med Jeffrey Campbell Lita, som jeg har fler forskjellige par av, og jeg elsker dem! Syns de er gode og stilige, Så jeg vurderer å bare kjøpe et par til, men så hadde det jo kanskje vært morro med noe annet og da! Har også vurdert disse fra Jeffrey Campbell, som heter Nirvana, men er litt usikker... Syns kanskje de blir litt grove/klumpete...

Noen som har andre tips?

post-94788-29178_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, det der er da ikke akkurat vintersko. Antar at du vil opp i høyden siden du bruker Lita. Jeg går for Timberlands i år som i fjor, passer til alt og gode å gå med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det der er da ikke akkurat vintersko. Antar at du vil opp i høyden siden du bruker Lita. Jeg går for Timberlands i år som i fjor, passer til alt og gode å gå med.

De er jo mye mer vintersko enn Lita da... Selvom jeg har to par Lita med for, som jeg brukte i fjor vinter!

Ja, jeg er ganske lav, så jeg liker høye sko! Også syns jeg det er mye finere enn lave sko, med liten såle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...