Gå til innhold

Tips til vinterparkas med pels


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter en vinterparkas til vinteren, med pelskrage. Helst dun, men det er ikke så veldig nøye. 
 

Og om noen skal kjøre igang en pelsdebatt, kan dere ta det i en egen tråd. Jeg er ute etter tips til jakke, ikke en diskusjon rundt valget mitt. 



Anonymous poster hash: 0dcda...33e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en parajumper som jeg er veldig glad i.

Anonymous poster hash: 36fe8...63c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en parajumper som jeg er veldig glad i.

Anonymous poster hash: 36fe8...63c

Takk for tips! Hvordan er de i størrelsen? Blir nok sannsynligvis nødt til å bestille om jeg skal ha en.

Anonymous poster hash: 0dcda...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Parajumper og Svea er fine og gode jakker! Om du tenker på prisen,koster parajumper dobbelt så mye (8000 kr), selv om Svea er varmere.. 

 

Synes også dunjakken fra Cedrico er utrolig fin!! Pelsen er helt nydelig. Tror prisen på den ligger mellom 6000 og 7000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg Woolrich sine jakker er finere enn Svea og Parajumper. PJ har så mye "stæsj". Du får og kjøpt pelskrager til Bergans sine jakker. 



Anonymous poster hash: 0b4a1...436
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fleischer couture, norske dunjakker med alpakkapels tatt fra dyr som har dødd en naturlig død. Fine, og veldig varme - elsker min!

Anonymous poster hash: 6853b...8bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er på et forum, og like sikkert som det finnes egoistiske mennesker som bryr seg døyten om grov dyremishandling og støtter det finnes det folk som finner det forkastelig, heldigvis virker det som flere og flere får litt kunnskap printet inn i pappen for hver høst/vinter. Ikke spesielt mye status lenger akkurat. Men jeg forstår jo at det er såå viktig med ekte pels på hetta i Norge med den ekstreme snøføyken og de 40 blå vi sliter med hver vinter :rolleyes:

 

Håper en sånn tråd aldri får stå i fred.

"Hei, jeg ønsker råd om hvor jeg kan kjøpe et unødvendig detalj fra en pint prærieulv som har stått i smerter i fotsaks over flere dager før den blir skutt/slått ihjel, eller fra et rovdyr i små bur 24/7 uten noen form for mosjon eller mental stimuli som fører til galskap og store smerter, fint om ingen sier i mot det og lager sin egen tråd om pels  for jeg er ute etter tips"

Er ikke helt slik det fungerer på et forum...



Anonymous poster hash: 861ea...dc8
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er på et forum, og like sikkert som det finnes egoistiske mennesker som bryr seg døyten om grov dyremishandling og støtter det finnes det folk som finner det forkastelig, heldigvis virker det som flere og flere får litt kunnskap printet inn i pappen for hver høst/vinter. Ikke spesielt mye status lenger akkurat. Men jeg forstår jo at det er såå viktig med ekte pels på hetta i Norge med den ekstreme snøføyken og de 40 blå vi sliter med hver vinter :rolleyes:

Håper en sånn tråd aldri får stå i fred.

"Hei, jeg ønsker råd om hvor jeg kan kjøpe et unødvendig detalj fra en pint prærieulv som har stått i smerter i fotsaks over flere dager før den blir skutt/slått ihjel, eller fra et rovdyr i små bur 24/7 uten noen form for mosjon eller mental stimuli som fører til galskap og store smerter, fint om ingen sier i mot det og lager sin egen tråd om pels for jeg er ute etter tips"

Er ikke helt slik det fungerer på et forum...

Anonymous poster hash: 861ea...dc8

Enig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...