Gå til innhold

Hva syns dere om disse ankelstøvlettene?


sajk

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg går neste aldri med flate sko. Men nå måtte jeg ha et par og tok det förste og beste jeg fant. Men jeg er så usikker og har så dårlig selvtillit. Så jeg luren på hva dere syns?

http://www.putfeetfirst.com/no/dinsko/Dame/Skoletter_+_boots/Ankelst%C3%B8vlett/p/292916

Tror egentlig ingen jeg treffer kommer til å bry seg om hvilken sko jeg har på meg.. men jeg bryr meg jo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes de var fine, og passer egentlig til alt. :)



Anonymous poster hash: da37f...73a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha minst mulig på mine sko, så jeg ville heller funnet noen uten den spennen. Men de er helt greie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var fine, men i og med at det er imitert skinn kommer de til å bli klamme. Hiv i noen hundrelapper til, så får du noen fine i ekte skinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er kjedelige. Men smak og behag.

Anonymous poster hash: 30703...771

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var fine, men i og med at det er imitert skinn kommer de til å bli klamme. Hiv i noen hundrelapper til, så får du noen fine i ekte skinn.

Ja det har du rett i. Men skal bare bruke de til å fra jobb omtrent. Ev. Når jeg handler. Har arbeidssko på jobben. Har alt kjöpt de. Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar alle sammen! Kjedelig er bra. Jeg liker å ikke synes. Og her var det ingen "alarmerende" svar enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...