Gå til innhold

Kjole bryllupsmiddag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aldri vært i bryllup før og er blakk så har ikke råd til noe nytt.

Har en sort kjole, litt under kneet. V rygg, litt utringning men jeg har ikke særlig pupper så er ikke volgulært. Har en dressjakke uten lukking og med gulldetaljer.

Har en mørk grå langermet kjole, går til kneet ca. Enkel med litt "rynker" i stoffet.

Rød laaang kjole med gulldetaljer. Subber nesten i gulvet. Har ikke noe å ha over den...

Kan jeg bruke noen av disse? Har sorte sko i alle varianter, har penger til en clutch eller noe...

Litt krise!

(ps er ingen kleskode, man skal komme som man vil men mennene bruker dress)

Anonymous poster hash: 31dea...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigress

Eg ville satsa på den grå. Trygg farge i bryllaup og dessutan trendfarge no i haust. Du har sikkert smykke du kan dresse kjolen litt opp med. Grunnen til at eg trur du bør ha smykke til er at grått (og svart) jo er litt triste fargar, og det ville truleg vere greitt å få inn litt fargar her. Årets trendfarge er jo mørkeraudt, men eg synest også knallraudt eller rosa er veldig fint til grått. Og litt mindre business enn berre grått. 

 

For rimeleg pynt: dra til næraste Fretex, og sjå kva dei har i litt friske fargar - du får utruleg mykje for eit par hundringsar, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått for grå kjole med høye hæler og gullsmykker! Synes gull og grått kan se veldig glamorøs ut, samtidig som det ikke blir over the top.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe bilde (evt noe som ligner) av den grå kjolen? Synes den høres mest passende ut :)

Anonymous poster hash: d1606...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta den grå med et pent statement-smykke til :)

Anonymous poster hash: d1606...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Jeg ville også valgt den grå, svart skal man ikke bære i bryllup ( gammel etikette) og rødt kan fort bli too much. Grått med lekker tilbehør, høres flott ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå med fargerikt smykke i rødt/rosa! :)

Anonymous poster hash: eb2cf...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fargerike smykker og tror ikke det blir så fint heller. Skal jjeg bruke hudfarget strømper elller sort? De sorte har et ganske kult mønster foran, eller helt vanlig sorte..

Anonymous poster hash: 31dea...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...