Gå til innhold

BUNAD


Samuifan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bergtekjen

Eg har fløyelsliv/smekkebunad:

www.almankas.no/var/plain_site/storage/images/bunadene-v%C3%A5re/dame/vest-telemark/smekkebunad/522-8-nor-NO/Smekkebunad_articlefull.jpg

Eg synest det er den finaste bunaden av alle :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå jeg elsker også bunader. Er virkelig stolt når jeg får bruke min egen! Den er ekstra spesiell fordi mormoren min har sydd den. 

 

Finnes så uendelig mange flotte bunader. Syns alle bunader er fine på sin måte, selv om det er noen jeg syns er finere. 

 

Jeg har blå floan, eller Nord-trønderbunaden som den også kalles. OBS: må ikke forveksles med Trønderbunaden.

 

Nordtr%C3%B8nder.jpgEva%20Steinvik%20W.jpg

Jeg har også denne bunaden, bare i rustrød. Elsker den, og blir irritert når noen tror jeg har trønderbunad, den er stygg mens nord-trønderbunad er fint :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også denne bunaden, bare i rustrød. Elsker den, og blir irritert når noen tror jeg har trønderbunad, den er stygg mens nord-trønderbunad er fint :biggrin:

 

Ikke stygg, bare mindre pen  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en sucker for bunader, og vil helst vruke min hver søndag :ler:

Har blå nordlandsbunad. Veldig glad i den. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå jeg elsker også bunader. Er virkelig stolt når jeg får bruke min egen! Den er ekstra spesiell fordi mormoren min har sydd den. 

 

Finnes så uendelig mange flotte bunader. Syns alle bunader er fine på sin måte, selv om det er noen jeg syns er finere. 

 

Jeg har blå floan, eller Nord-trønderbunaden som den også kalles. OBS: må ikke forveksles med Trønderbunaden.

 

Nordtr%C3%B8nder.jpgEva%20Steinvik%20W.jpg

Den der var jo 100 ganger finere en trønderbunaden! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal kjøpe meg Rogalandsbunad når jeg fått gått ned de siste 8 kiloene. Finest med slank kropp i bunad. 



Anonymous poster hash: 6538d...7b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målselv bunad :-) Den er nydelig! Hvem som er min favoritt, utenom Målselv, vet jeg ikke. Har sett så mange fine :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt hekta på å se på bunader for tida! Hvilken bunad har du? Hvilken synes du er finest? Selv skal jeg få graffer bunad i mai. Hva synes dere om den? Er det mange som har den? Fyr løs! Jeg elsker bunader!



Anonymous poster hash: 97b66...e8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er helt hekta på å se på bunader for tida! Hvilken bunad har du? Hvilken synes du er finest? Selv skal jeg få graffer bunad i mai. Hva synes dere om den? Er det mange som har den? Fyr løs! Jeg elsker bunader!

Anonymous poster hash: 97b66...e8f

 

Var det et forsøk på  å endre dovre til graffer? For det er ikke samme bunad...

Anonymous poster hash: 82ee9...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes forresten folk om dovrebunaden? Jeg er jo veldig fornøyd og sånn, men jeg arver min...Hadde nok ikke valgt den hvis jeg ikke hadde arvet. Jeg synes den er veldig veldig fin, men er den litt kjedelig i snittet osv? Hva synes dere?

 

 

 Dovrebunad.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...