Gå til innhold

Er dette en spøk?


Fredsmegleren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er så mange ting eg kunne lagt til lista "Er dette en spøk?"!

Du er hjertelig velkommen til å nevne et par. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

 

 

Eg kan fortsetja i evighet!

 

Gjerne! Lo godt av de linkene dine.

Anonymous poster hash: cfca9...3c5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en mistanke om at alle nye moteideer starter med utsagnet "Hva skal vi lure folk til å gå med neste sesong?" :rolleyes: Helt utrolig hva enkelte folk får seg til å gå med bare fordi noen har bestemt at det er in.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Antageligvis er vel jeg litt rar for flest av dere, men jeg synes mye av den retro stilen er kuult jeg da. Spesiellt fra en del av det som ble vist gjennom noen av de linkene som Stjerner og planeter viste frem. ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i alle fall ikke interessert i å lese slike idiotiske "nyheter" i nettavisene.

Hver eneste gang det kommer overskrifter av typen "dette skal du gå med i høst, mann" eller "Disse klærne trenger alle kvinner om vinteren" så bare scroller jeg videre med en gang uten å klikke på noe som helst. Hver gang noen klikker på slike  overskrifter, så tror redaksjonen i nettavisene at det er en veldig stor interesse for slike saker. Dermed kommer dem til å spy ut enda flere lignende saker som dette. Dersom ingen trykker på disse lenkene, så forstår avisene kanskje at det faktisk ikke er noe interesse for noe av dette tullet. Dermed blir det kanskje litt færre slike skriblerier etter hvert.. 



Anonymous poster hash: 8b744...85c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er dyrt, så er det fint :rolleyes:
Det er så mye grusomt stygt innen moteverden, mye kan vel knapt kalles klær, men så lenge man heter Gucci, Prada e.l, så er det legitimt.



Anonymous poster hash: 7b0cb...e41
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Jeg er i alle fall ikke interessert i å lese slike idiotiske "nyheter" i nettavisene.

Hver eneste gang det kommer overskrifter av typen "dette skal du gå med i høst, mann" eller "Disse klærne trenger alle kvinner om vinteren" så bare scroller jeg videre med en gang uten å klikke på noe som helst. Hver gang noen klikker på slike  overskrifter, så tror redaksjonen i nettavisene at det er en veldig stor interesse for slike saker. Dermed kommer dem til å spy ut enda flere lignende saker som dette. Dersom ingen trykker på disse lenkene, så forstår avisene kanskje at det faktisk ikke er noe interesse for noe av dette tullet. Dermed blir det kanskje litt færre slike skriblerier etter hvert.. 

Anonymous poster hash: 8b744...85c

 

 

Men det er jo interessant! Om ikke annet så for en god latter.  :fnise:

Anonymous poster hash: 80e3e...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...