Gå til innhold

Slengbukse IN igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes man må ha lange og tynne ben for at det skal se bra ut... hvis jeg skulle brukt det må jeg jo bruke hæler hele tiden :/ er tynn, men lav. På den linken fra dresslikeaparisian virket de også ganske vanskelige å style også...

Anonymous poster hash: 4cb59...10a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg må bare spørre... Dere som mener at alt annet enn skinny jeans er helt forferdelig og noe dere ALDRI ville gått med... Hvor gamle er dere? Jeg er 27 og husker godt når skinny jeans hadde sitt inntog, 9-10 år siden, og hvordan alle gitt med bootcut før det... Føler meg nesten gammel her. Som sagt når skinny jeansen kom ble det sett på som fryktelig harry, de eneste som gikk i det var jo folk som fortsatt levde på åttitallet... Synes dette er fryktelig underholdende. Er det noen over 22 her i det hele tatt?

Anonymous poster hash: 7c335...7e9

 

 

Haha, samme tenkte jeg, jeg husker godt det store bukseskiftet som kom rundt Y2K =)

 

Husker da jeg kjøpte min aller første skinny jeans, de var ikke så enkle å få tak i, men fant nå en på JC (hvor ble det av den butikken forresten?). Var litt tidlig på trenden fordi jeg hang med punkere, og de har jo alltid gått med det. Men resten av vennegjengen syntes det var sært, jeg følte meg også kanskje litt vel spesiell og radikal i stilen, tok en smule mot å dra på seg den buksa om morgenen. Følte også at føttene plutselig så to meter lange ut, var jo vant med at halve skoen var dekket av bukse. Det hang og lenge igjen at jeg følte meg litt tomboy i skinny jeans, syntes sleng var mye mer femnint.

 

Tidene og trendene forandrer seg, gitt!

 

Jeg synes forøvrig sleng er kult, har kjøpt meg et par bukser, men skal innrømme at jeg ikke har brukt dem så mye. Synes det er vanskelig å finne ut hvilke sko jeg skal bruke til!

Akkurat samme problemet jeg hadde andre veien da jeg gikk fra sleng til skinny..  :fnise:

Endret av Cuntzilla
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg synes forøvrig sleng er kult, har kjøpt meg et par bukser, men skal innrømme at jeg ikke har brukt dem så mye. Synes det er vanskelig å finne ut hvilke sko jeg skal bruke til!

Akkurat samme problemet jeg hadde andre veien da jeg gikk fra sleng til skinny..  :fnise:

Jeg tar den helt ut i 70-tallslignende stil. Ankelstøvletter med tykk hæl og litt platå, så lar jeg buksene være litt for lange til å ha flate sko. Synes det er kjempestilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar den helt ut i 70-tallslignende stil. Ankelstøvletter med tykk hæl og litt platå, så lar jeg buksene være litt for lange til å ha flate sko. Synes det er kjempestilig!

Det var sånn jeg gikk rundt tusenårsskiftet. Vurderer å gå sånn igjen, men får ikke bestemt meg om jeg fortsatt ser kul ut med det, eller om jeg burde ha vokst fra den i en alder av 38 år.   :ninja:

Anonymous poster hash: 479dc...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var sånn jeg gikk rundt tusenårsskiftet. Vurderer å gå sånn igjen, men får ikke bestemt meg om jeg fortsatt ser kul ut med det, eller om jeg burde ha vokst fra den i en alder av 38 år.   :ninja:

Anonymous poster hash: 479dc...ddc

 

Du vi gamlingene ser da også smashing ut med sleng skjønner du. Har kjøpt meg 4 nye jeans med høyt liv og sleng + 3 nye platåskoletter de siste ukene, og det har jeg merka godt på libidoen til min kjære skal jeg si deg. Hot hot hot. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vi gamlingene ser da også smashing ut med sleng skjønner du. Har kjøpt meg 4 nye jeans med høyt liv og sleng + 3 nye platåskoletter de siste ukene, og det har jeg merka godt på libidoen til min kjære skal jeg si deg. Hot hot hot. :laugh:

Ooooookei! :D

Da skal jeg kanskje kjøpe de platå-kilehæl-ankelstøvlettene jeg sikler på likevel da!

Anonymous poster hash: 479dc...ddc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra..Skinny jeans er det styggeste jeg ser. Men fint om det hadde vært en mellomting



Anonymous poster hash: b09a4...bc0
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hurra..Skinny jeans er det styggeste jeg ser. Men fint om det hadde vært en mellomting

Anonymous poster hash: b09a4...bc0

 

 

Det kommer nok neste år; nå kommer først den skikkelige slengen fordi det er en sterk trend, også kommer de litt mer nøytrale bootcuten neste år når det begynner å normalisere seg :)

Anonymous poster hash: 7c335...7e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slengbukser er ikke in, bootcutbukser har kommet tilbake. Det er stor forskjell på bootcut og slengbukse. Det var på tide bootcutbuksa kom tilbake, det er mange flere som kler denne buksa enn skinnyjeans. Hurra!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Jeg var ungdom på den tiden skinny jeans allerede hadde vært på moten en stund så dette blir store forandringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sånn ca:

 

Slengbukser på 70 tallet

Skinny Jeans på 80 tallet

Bootcut og slengbukser på 90 tallet 

Skinny på 2000 tallet



Anonymous poster hash: bf163...d8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bootcut er jo MYE mer flatterende enn skinny jeans!



Anonymous poster hash: 9bd52...f90
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde sånn ca: Slengbukser på 70 talletSkinny Jeans på 80 talletBootcut og slengbukser på 90 tallet Skinny på 2000 tallet Anonymous poster hash: bf163...d8c

jeg husker skinny jeans fra de første par årene av åttitallet, men resten av åttitallet var dominert av 501, 501 og 501, og den er ikke mye skinny....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi hadde sånn ca:

 

Slengbukser på 70 tallet

Skinny Jeans på 80 tallet

Bootcut og slengbukser på 90 tallet 

Skinny på 2000 tallet

Anonymous poster hash: bf163...d8c

 

 

 

 

Skinnyjeans på 80 tallet?  Da gikk jo folk i rette bukser eller bootcutbukser. Type levis 501 eller 510. Skinnyjeans ble ikke moderne før langt uti 2000 tallet, gikk i bootcutbukser selv  sikkert til 2010.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra..Skinny jeans er det styggeste jeg ser. Men fint om det hadde vært en mellomting

Anonymous poster hash: b09a4...bc0

Mellomtingen er rette ben, og det produseres og selges jevnt over av de store merkene.

Anonymous poster hash: 917aa...dfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De påstår det. Godt man kan velge noe annet...  :trist:



Anonymous poster hash: f146c...e71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg husker skinny jeans fra de første par årene av åttitallet, men resten av åttitallet var dominert av 501, 501 og 501, og den er ikke mye skinny....

 

 

Skinnyjeans på 80 tallet?  Da gikk jo folk i rette bukser eller bootcutbukser. Type levis 501 eller 510. Skinnyjeans ble ikke moderne før langt uti 2000 tallet, gikk i bootcutbukser selv  sikkert til 2010.

Jeg husker også skinny jeans fra først på åttitallet. Mener vi kalte dem "trangbukser" eller "trangdongeri" eller noe sånt. De var så trenge at vi måtte ligge for å få igjen glidelåsen... Senere ble det 501, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skikkelig timeglassfigur, veldig smal midje med litt bredere hofter. Jeg synes bootcut jeans med en fin tilsittende genser er finest på min fasong. De fleste jeg ser bruker skinnyjeans med en lengre, litt løs topp, og det er IKKE fint på min kropp. Det får meg til å se både lavere og tykkere ut. Så hurra for at bootcut kommer tilbake!!

Anonymous poster hash: 1557e...fda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ånei!!! Slengbukse er noe av det styggeste som finnes. Gikk bare i slike bukser i min ungdom og må bare riste på hodet når jeg tenker tilbake på det. Ingen kommer i hvert fall noensinne til å se meg i slengbukse igjen. Grøss og gru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...