Gå til innhold

Slengbukse IN igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er fan av tighte jeans, men ser nå at det er fler som går med jeans med sleng. Kommer dette tilbake igjen på mote? Vil de smale buksene gå ut av mote igjen mon tro?

Anonymous poster hash: 4f06d...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en titt på H&M nettbutikken... Masse sleng...

 

Tar nok rundt halvannet-to år før skinnyjeansen forsvinner helt. Var ca så lang tid det tok før bootcutjeansen forsvant etter at skinnyjeansen ble introdusert for ti år siden.



Anonymous poster hash: 7c335...7e9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skinnyjeans forsvinner aldri. Det er jo det som ser best ut. Booutcut og sleng er harry

Anonymous poster hash: 9cfb5...09f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinnyjeans forsvinner aldri. Det er jo det som ser best ut. Booutcut og sleng er harry

Anonymous poster hash: 9cfb5...09f

Hehe ;)

Akkurat det samme ble sagt på slutten av -70 tallet da det plutselig dukket opp bukser med rette ben.

Alt går i bølger som gjentar seg selv med noen variasjoner.

Anonymous poster hash: 917aa...dfd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinnyjeans forsvinner aldri. Det er jo det som ser best ut. Booutcut og sleng er harry

Anonymous poster hash: 9cfb5...09f

Det var det folk sa om skinnyjeansen når den kom for ti år. Var bare bikere og trashy folk som gikk i skinnyjeans ;) hva som er in og hva som er harry varierer hele tiden.

Anonymous poster hash: 7c335...7e9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Å fy søren håper ikke skinnyjeans blir borte. Kunne aldri tenkt meg i å gå i slengbukse det ser ufattelig stygt ut syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror denne trenden med sleng bare er forbigående. Det ser jo seriøst ikke bra ut.

hva har det med saken å gjøre? det gjelder vel de fleste trender, først når de er helt nye, og så når man ser tilbake på dem 15 år senere.

uansett, de av oss som er gamle nok til å huske sist bootcut og sleng var inne, har fantasi nok til å forestille oss en verden der skinny er ut, har vært ut lenge og man synes ikke det ser bra ut...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig for oss som har brede hofter. Har brukt bootcut jeans siden forrige gang de var på moten



Anonymous poster hash: 58be6...45c
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med sleng er at det passer slettes ikke på fyldige folk med tykke bein. Man bør være tynn. Er man det første så ser man enda tykkere ut.

Anonymous poster hash: 4838a...061

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nei. Aldri. Er du gal. Brenn slengbuksene, fortere enn fy. Drop it like it's hot. Mitt skjelett vil snu seg i graven om noen av mine fremtidige avkom i det hele tatt vurderer å bruke slengbukse. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Problemet med sleng er at det passer slettes ikke på fyldige folk med tykke bein. Man bør være tynn. Er man det første så ser man enda tykkere ut.

Anonymous poster hash: 4838a...061

 

Det er nok heller motsatt.

Anonymous poster hash: 10a67...d05

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med sleng er at det passer slettes ikke på fyldige folk med tykke bein. Man bør være tynn. Er man det første så ser man enda tykkere ut. Anonymous poster hash: 4838a...061

Uenig. Bootcut er mye mer flatterende enn skinny hvis man er fyldig. Men det du egentlig sier er vel kanskje at bootcut og sleng er mer flatterende på tynne enn tykke?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg googler bootcut får jeg opp bilder av slengbukser. Hva er forskjellen egentlig?

 

Syntes bukser som er litt vide i bena er kult.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...