Gå til innhold

Hva synes dere om jakken?


Braah

Anbefalte innlegg

Gjest gjestvest

Gjør som kili sier: Du trenger ikke å høre på noen av oss. Liker du den, kjøper du den :)

Du kan forøvrig bytte ut knappene om du ønsker det. Det stort utvalg av knapper til salgs i butikker der de selger stoff eller garn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor sier alle at den ser homsete ut da? Syns du ikke det?

Fordi jeg likte den. Folk kan ha forskjellig smak, men jeg synes den var lekker. Det er altfor få menn som tør å skille seg ut i klesveien, derfor blir jeg glad når jeg ser noen som gjør nettopp det. Har bla tidligere jobbet med herreklær forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri så kjedelige! Alle går jo med den slags type jakker om dagen! Bare fordi det er mote betyr ikke det at det er pent. Jeg regner forøvrig med at alle som går med denne jakken er klar over assosiasjonen til piloter fra andre verdenskrig, bootboys og skinheads. Dersom du er stolt av alle 3, gå med jakken. Dersom du må søke opp noen av dem? Dropp hele greia. Det mest tåpelige jeg vet om er når folk går med klær de ikke aner noe om, spesielt når dette har vært utbredt i enkelte miljøer de fleste ikke ønsker å bli assosiert med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den ikke var noe særlig å juble over. Knappene er direkte fæle, og resten av utformelsen ser ganske middelmådig ut. Slagene var stygge, innsvingen er plassert alt for høyt oppe og mer. Selve konseptet med å blande vaffeljakke og sportsjakke/blazer liker jeg, og det finnes bedre alternativer som for eksempel utvalget på denne nettsiden. Prisnivået er jo noe høyere, men hvis du vil ha noe som eier et snev av kvalitet og bra utseende så må du opp der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den ikke var noe særlig å juble over. Knappene er direkte fæle, og resten av utformelsen ser ganske middelmådig ut. Slagene var stygge, innsvingen er plassert alt for høyt oppe og mer. Selve konseptet med å blande vaffeljakke og sportsjakke/blazer liker jeg, og det finnes bedre alternativer som for eksempel utvalget på denne nettsiden. Prisnivået er jo noe høyere, men hvis du vil ha noe som eier et snev av kvalitet og bra utseende så må du opp der.

Tusen takk for den nettsiden der, veldig mange fine jakker. Hvilke av de vaffeljakkene syns DU er finest da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Ja, folkens, her er noen utvalg av vaffeljakker. Hvilke jakker syns dere er finest?

http://www.careofcarl.no/no/artiklar/jakker/quiltede-jakker/index.html

Jeg likte denne for jeg synes svart er så gubbe: derfor marine, og beskjedne lommer. Jeg synes vaffelmønster, og synlige lommer blir altfor mye detaljer.

http://www.careofcarl.no/no/artiklar/boomerang-troppan-quilted-jacket-midnight-blue.html

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, folkens, her er noen utvalg av vaffeljakker. Hvilke jakker syns dere er finest?

http://www.careofcarl.no/no/artiklar/jakker/quiltede-jakker/index.html

Så du holder fast på at du MÅ ha vaffeljakke? ingen alterantiver? ;)

i såfall, hvis du MÅ, så er denne helt ok fordi den er litt røff og ikke bare så hinsides femi ;)

http://www.careofcarl.no/no/artiklar/morris-daytona-quilted-jacket-camel.html

Anonymous poster hash: 44041...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Så du holder fast på at du MÅ ha vaffeljakke? ingen alterantiver? ;)

i såfall, hvis du MÅ, så er denne helt ok fordi den er litt røff og ikke bare så hinsides femi ;)

http://www.careofcarl.no/no/artiklar/morris-daytona-quilted-jacket-camel.html

Anonymous poster hash: 44041...cad

Jeg er ikke enig i at dette er en røff stil. Plassering av lommer på jakker, på samme måte som på bukser, har mye å si når det gjelder hva slags inntrykk de gir.

For det første er de to øverste lommene altfor små, slik at de ser noe merkelig ut. Her mister en inntrykket av stor brystkasse.

For det andre er de plassert for nær midten av brystkassa, slik at dette gir en inntrykk av at den som går med jakka går med skuldre som er bøyd fremover: noe som igjen gjør at vedkommende mister inntrykket av brede skuldre.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha du er virkelig en klassisk type. Takk for hjelpa, men den jakken er altfor klassisk ;)

Jeg er en jente. Tok bare frem den JEG synes var finest. Er ikke det poenget med tråden? :)

Anonymous poster hash: 5cba7...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte utformelsen på nummer en best og hadde jeg vært deg ville jeg gått for den. Selv valgt alternativ fire fremfor én på grunn av at den første har tartan-mønster på kragen. Morris-jakken var fæl med logoen på brystet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn35

Barbour har lekre jakker. Jeg ville valgt 1 el 4, selvom jeg helst ønsker å se menn med noe annet enn vaffeljakker.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbour har lekre jakker. Jeg ville valgt 1 el 4, selvom jeg helst ønsker å se menn med noe annet enn vaffeljakker.... :-)

Hvordan jakke liker du da?

Jeg er tenåring forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...