Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De skoene var kjempefine! Kan du ikke skrive litt om de er myke/stive i skinnet når du får de? 

 

Jeg har fått de, og likte de veldig godt! De er ikke stive i skinnet, og de var veldig gode å gå med. God såle også.

Kommer til å bruke dem mye, og tenker også å bestille de samme i andre farger :) De finnes også i mørkebrunt og konjakkfarget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigress

På måndag kom endeleg Norwegian Rain-jakka mi: Noir Femme i burgunderraud. Ein finn ikkje nett den fargen på nettstaden, for den var aldri i modellserien, og fargen har gått ut no. Men den er mykje finare enn sjølv den olivengrøne som eg synest er heilt fantastisk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sokker fra H&M, pysj bukse og tøfler fra Lindex og to strømpebukser fra strømpebutikken på Galeriet i Bergen,

6918e72d876a6811e6c74c65d76805b8.jpg

 

+ denne tunikaen x 2, kjøpte en i sort også fra Gina Tricot

72417336102_m.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Var innom Fretex i Gågaten i Bergen i dag. Fant en meget fin tynn genser i mørk turkis fra Armani Jeans og en halvlang kåpe fra Sirup. Var meget fornøyd med begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spontan shopping i Firenze :D Har hittil kjøpt tre par hansker i det nydeligste skinnet jeg har kjent på lenge, et pyton-belte og et vanlig skinnbelte i lokale butikker. Oppdaget også en lokal kjede med veldig mye pent mens wear der jeg kjøpte en genser i gave og et slips. 

 

Kjøpte også en t-skjorte fra Balmain på Luisa via Roma-butikken og en nydelig liten veske fra Furla. 

005_e49d7617-c4c5-43d0-9f5b-073e997ca0e2

782932.jpg

782932.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Sokker fra H&M, pysj bukse og tøfler fra Lindex og to strømpebukser fra strømpebutikken på Galeriet i Bergen,

6918e72d876a6811e6c74c65d76805b8.jpg

 

+ denne tunikaen x 2, kjøpte en i sort også fra Gina Tricot

72417336102_m.jpg

Kjempefin tunika :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...