Gå til innhold

Dagens outfit - post bilder og diskuter hverandres antrekk.


Pene sko...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk! :D 

 

---

 

Dagens! Endelig ikke så forbanna varmt ute, så kan jo faktisk bevege meg utenfor døra. :ler:

29_08_2015.jpg

 

Uansett hva du har på deg, så kler det deg :) Men det er min mening og da ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær deg norsk selv. To utropstegn et ett for mye.

Reglene fra norsk språkråd er at det er lov å bruke inntil 3 utropstegn. Med andre ord; lær deg norsk!!!

Anonymous poster hash: ad3b9...039

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reglene fra norsk språkråd er at det er lov å bruke inntil 3 utropstegn. Med andre ord; lær deg norsk!!!

Anonymous poster hash: ad3b9...039

*sier at det

Anonymous poster hash: ad3b9...039

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Dette var dagens antrekk. Måtte slenge på meg et skjerf på kvelden, merker at høsten har meldt sin ankomst  :fryser: 


*poff*

Endret av Calavi
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dagens antrekk, vi måtte matche hverandre på en regnfull torsdag :)

Anonymous poster hash: b5a2a...b93

Anonymous poster hash: b5a2a...b93

post-37809-0-20707100-1442519939_thumb.j

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MK-skoene var nydelige! :sjokkert:

 

Tusen takk! Føler meg litt som en hval for tiden, så greit å høre noe annet! :biggrin: Har nok bare vært heldig og har hatt et enkelt svangerskap (hittil ihvertfall), for jeg føler meg nesten helt som før og da er det ikke et par heels i veien for antrekkene! :)

 

Jeg har nesten ikke kjøpt noen mammaklær fordi enten er det så traust eller så dyrt (skal jo ikke bruke det lenge), men har kjøpt to bukser og to kjoler på Asos (anbefaler Asos, masse fint!) og to topper og en jeans på H&M - helt greie plagg. Men har nesten ikke brukt mammaklærne, går nesten utelukkende i mine egne klær. 

 

Et tips er å kjøpe vanlige klær, men i en litt større størrelse så det sitter greit. Har f.eks kjøpt to vanlige shortser i større størrelse som jeg får igjen knappen på - på salg. :)

 

Du er så nydelig(uansett da, men også-) som gravid! Men - de skoene! Hvor har du fått de fra? *vil ha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dagens antrekk, men fra forrige uke da jeg skulle på vinkveld :) 

 

Ble du full?

Anonymous poster hash: 3ef78...6a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dagens antrekk, men fra forrige uke da jeg skulle på vinkveld :)

Wow! Hvor kjøper man sånne fine skjørt/sele/kjole something something? Please svar <3

Anonymous poster hash: 00aea...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

 

Ble du full?

Anonymous poster hash: 3ef78...6a3

 

Nei, ble  nok ikke det ;)

 

Wow! Hvor kjøper man sånne fine skjørt/sele/kjole something something? Please svar <3

Anonymous poster hash: 00aea...1f9

Litt usikker om du er sarkastisk her eller ikke, men svarer nå allikevel :fnise:  :fnise: Jeg husker ikke hvor det ble kjøpt, men det begynner å bli noen år siden så det er nok ikke i salg lenger uansett. 

 

Så kul stil <3

 Takk :)

 

Endret av Calavi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hva du har på deg, så kler det deg :) Men det er min mening og da ;)

Tusen takk! :biggrin: Bedre sent enn aldri, hahah

 

Du er så nydelig(uansett da, men også-) som gravid! Men - de skoene! Hvor har du fått de fra? *vil ha*

Tusen takk! Hvilke sko mener du? 

 

---

 

På tide med en antrekks-post fra meg igjen også, har jo ikke postet på evigheter. Har blitt en god del dager hjemme i bare ammeBH'en eller treningsklær når vi gå ut, men nå har vi begynt å kle oss litt normalt igjen. :Nikke:

 

Prøvde meg med hatt i dag! Synes den er så kul, men har ikke gått med den en eneste dag siden jeg kjøpt den for sikkert snart ett år siden fordi jeg ikke helt "tør".. Veska er stelleveska, den stod mest i bilen så har ikke gått med den hele tiden i dag. 

 

03_10_2015.png
 
03_10_2015_2.png
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette så varmt og komfy ut! :)

---

I dag;

04_10_2015.png

Så fint du kler deg :) syntes du det er gøy å kle opp babyen også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint du kler deg :) syntes du det er gøy å kle opp babyen også? :)

:helen:

 

Huff, ja det er kjempegøy! :biggrin: Jeg kler henne nok mest praktisk og funksjonelt, men matcher og passer på detaljene, da - og en kjole i ny og ne. Tror det blir enda artigere når hun blir litt større - har en del i skapet som er for stort til henne enda. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk! :biggrin: Bedre sent enn aldri, hahah

 

Tusen takk! Hvilke sko mener du? 

 

---

 

På tide med en antrekks-post fra meg igjen også, har jo ikke postet på evigheter. Har blitt en god del dager hjemme i bare ammeBH'en eller treningsklær når vi gå ut, men nå har vi begynt å kle oss litt normalt igjen. :Nikke:

 

Prøvde meg med hatt i dag! Synes den er så kul, men har ikke gått med den en eneste dag siden jeg kjøpt den for sikkert snart ett år siden fordi jeg ikke helt "tør".. Veska er stelleveska, den stod mest i bilen så har ikke gått med den hele tiden i dag. 

 

03_10_2015.png
 
03_10_2015_2.png

 

 

Få fint antrekk! Hvilke sko er det du har på deg? 

Anonymous poster hash: 8c169...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...