Gå til innhold

I dag begynner Skomakeren på tv!!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klokka 18.00 sitter jeg foran TV'n med lefse, pepperkaker og kaffe. :P

Og nåde den som er så uheldig å finne på å ringe meg da......

Gleder meg stort! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Tror jeg var 9 eller 10 første gangen den gikk, med andre ord litt for stor til å bli fan. Har ikke sett noen av reprisene, men kanskje jeg skal gjøre et nytt forsøk i en alder av 33?

God jul, Juel Hjul!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er sååå koselig med Skomakergata, jeg :P

Den serien gir meg ordentlig førjulsstemning. Men kommer nok til å titte innom de to andre også, synes de også er veldig bra. (På en helt annen måte...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist den gikk i reprise gleder jeg meg og benket meg til foran tv'n. Bla skuffet, for makan til treigt program....

Men koselig musikk og koselig å svepe innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett første episode og det var koselig! Jeg må innrømme, det var ikke helt det samme som før! Men sambo som, måtte dra litt ut i programmet, sa "at dette kunne jeg tenkt meg å sett! Kan ikke huske jeg har sett hele jeg, skulle ha fått meg meg dette" :o Ble litt overrasket jeg..Hadde ikke regnet med å høre det fra han!! (Han er jo bare 27år!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh... mimre... mimre... :wink:

Det er bare sååå koselig!

Nå kan man bli i førjuls-stemning!!!

Har sett på (det meste) hver gang det har gått på TV (og det er noen ganger nå: første gang i -79, så -81, -84, -88, -93 og -98.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Det er så dumt med sport, for den tar opp hele kvelden.... Men skal se håndball! :hoppe:

Jeg satt forann tv'en (Skomakergata) med "Liksombarna mine" og drakk julebrus og spiste fruktkake :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også sett på Skomakergata i dag (og The Julekalender og Nissene på låven...)! Skikkelig koselig å se det igjen - og den Jon Blund sangen er så søt, men jeg er veldig glad det ikke er jeg som synger den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...