Gå til innhold

Tørr jeg se Ondskapens Hotell?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg er kjempepyse på skumle filmer, men den syntes jeg var skikkelig tam.. extra mild skummelfilm. Nattsvermeren derimot, ser jeg ikke alene.. og må ha minst en stor pute å gjemme meg bak-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Here's Johnny!" :ler:

Nei, jeg synes det er en genial film, jeg også. Husker jeg var rundt 11-12 år da jeg så den første gangen, mener det var to deler av filmen eller noe. Men jeg likte tydeligvis ikke den råtne dama. Men det andre brydde jeg meg faktisk ikke om. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett et lite økseklipp på tv i går - er avgjørelsen tatt ..

Ikke søren om jeg tør å se den alene altså !! :o ..... det var bortkastede penger å leie den filmen. Men det får så være - det blir for sterk kost ......

hehe får leie den en gang min kjære er her så kan jeg lige og klype han i hånden - mindre skummelt da ... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne filmen er helt genial, og den var MEGET skremmende de første gangene. Ei venninne av meg derimot synes ikke den var noe skummel i det hele tatt (gjett om jeg ble skuffa da.. ).  

Men jeg er også pyse, og hadde ikke tort å se den filmen alene de første gangene..  :-?  

(etter å ha sett den nok til å kunne den nesten utenat er den selvsagt ikke fullt så skummel lenger)  :P

Husker en gang jeg sa på "Det Ukjente" (svenske grøsser) alene. Det var ikke en godt valg. Jeg ble vettskremt for a si det sånn. Hadde helt panikk og følte meg syk! Ja så alvorlig var det! Så jeg har lærte at jeg trenger litt selskap i sånne situasjoner... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg såg den likevel jeg ! ..hehe huff. Under dynen på sofaen. Kikket mellom fingrene noen ganger for å få med bare teksten når det var for ekkelt. :oops: Og mot slutten så spolte jeg filmen mens jeg såg så det bare flimret forbi. hehe . Heldigvis gikk det bra og de kom seg unna - men jeg forstod ikke det med at de viste det svart hvitt bildet på slutten for det var jo gammelt ..hm .. :roll:

Men - jeg såg den !........Nå gjelder det å tenke på annet så jeg greier å komme meg ut på tur i kveld som avtalt ..må gå et stykke hvor der ikke er lys ... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt skuffet da jeg så den første gang, forventet liksom mer.. Også må jeg erkjenne at jeg foretrekker den nye versjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det svart-hvitt bildet var gammelt ja. Og der så du han, midt på bildet, som var tatt på 20-tallet (om jeg ikke husker feil). Ergo et spøkelse, på lik linje med tvillingene, damen i badekaret og alle de andre som dukket opp i løpet av filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt skuffet da jeg så den første gang, forventet liksom mer..  Også må jeg erkjenne at jeg foretrekker den nye versjonen.

Er det en ny versjon ?

Trodde kun det var tv-versjonen med Stephen Weber og Rebecca DeMornay som er i tillegg jeg ? Den er jo langt nyere og litt annerledes. Må si jeg liker den "originale" best da, men denne var jo også spennende...

*ukritisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva i.i.

Akkurat :D

Må si den nye versjonen tar opp en del av hendelsene / detaljene fra boka som den første ikke gjorde,- og omvendt.

Fett nok :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...