Gå til innhold

Tørr jeg se Ondskapens Hotell?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg hadde regnet med besøk i helgen og leide derfor Ondskapens Hotell - som jeg har intrykk av at er tidenes beste skrekkfilm- og ikke noe for sarte sjeler.

Nå må jeg se den alene- tørr jeg det??? pyse som jeg er når det gjelder sånt ..huff ......

Har DU sett den - og hvordan var det å leve etter å ha fått disse uhyggelige bilder på netthinnen? Særlig nå i disse mørke og skumle tider ..... :-? *grøsse*

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes denne filmen er helt genial, og den var MEGET skremmende de første gangene. Ei venninne av meg derimot synes ikke den var noe skummel i det hele tatt (gjett om jeg ble skuffa da.. ).

Men jeg er også pyse, og hadde ikke tort å se den filmen alene de første gangene.. :-?

(etter å ha sett den nok til å kunne den nesten utenat er den selvsagt ikke fullt så skummel lenger) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig tør du se den alene!

Det er en knallgod film, men er litt ekkel mot slutten.

Lås døra og trekk for gardinene.

Snurr film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,filmen er genial!

Men kan love deg at du nok blir skremt,det ble iallefall jeg.. :o

Hehe,har sett mange ganger jeg også,så jeg kan den vel utenatt jeg også.. :kul:

Men en ting er sikkert,du går glipp av mye om du ikke ser den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, bare pass på at du har alt du trenger like i nærheten.. tør nesten ikke lee på meg når jeg ser skumle filmer, jeg ihvertfall 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende på det psykiske plan. Men også en del ekle/skumle bilder. Som for eksempel damen i badekaret er ikke akkurat et vakkert syn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde i hvertfall ikke sett den alene når det var mørkt! Tror forsåvidt jeg ikke hadde sett den alene når det var lyst heller. Ved nærmere ettertanke hadde jeg nok ikke sett den i det hele tatt, men det kan være det bare er meg som er hysterisk. Har nemlig aldri turt å se den filmen ferdig med selskap en gang... :roll:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du mååå se den. Jeg så den første gang i 80 eller 81 og har sett den med jevne mellomrom siden.

The Simpsons hadde forøvrig en version i uka som var - "The Shinning". Kjempebra! Jeg savnet bare tvillingerne og en version av "redrum" :hår:

Hilsen Trille (liker også "Nattsvermeren" og "Nattevakten"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

genial film ja. En absolutt "må-sees-film".

Utrolig skummel og ekkel første gang jeg så den, hmm ved nærmere ettertanke, den er nok fortsatt skummel - jeg hadde ikke turt å se den alene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...