Gå til innhold

Har du kontakt med andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har kontakt med "den andre siden". Hvordan er deres erfaringer og slikt? Jeg vet at hvis jeg åpner meg for det, så kommer de til meg. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal kommunisere. Helt til jeg blir så redd at jeg stenger alt ute. Har heldigvis lært meg å stenge ting ute, slik at jeg får fred. Men det irriterer meg at jeg skal være så redd når jeg vet at jeg har potensiale til å utvikle en slik gave jeg har fått..

Min mormor har og samme "gave", hun ble fortalt at hun har et barnebarn som var åpen for ånder, men hun tror det er en annen pga jeg ikke sier noe om dette. Har prøvd å fortelle min mor, men hun bare ler. Så ja det er tabubelagt..

Gjerne fortell om uforklarlige hendelser her også, elsker å høre om dem :)

Anonymous poster hash: 4da90...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet når familiemedlemmer dør. Jeg får alltid beskjed i drømme. Min mormor kom klokka to om natta og tok farvel, jeg ringte til min mor om morgenen, så når familien som bodde nær henne ringte visste vi det.

Svigermor, ei kusine, men ikke mine foreldre. Men jeg har kommunisert med min mor etter at hun døde, hun er blitt så pen! Vakker, smilet og håret....

Jeg har en alvorlig sykdom, passer jeg godt på og ikke er uheldig, kan jeg bli gammel jeg også :). Men det er når jeg er alvorlig syk min mor kommer.

Jeg liker det ikke på en måte og vil helst slippe.



Anonymous poster hash: 32e4a...314
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mye kontakt, også samtaler. Men dette er ikke noe jeg kan snakke med noen om, unntatt min mor som også ser mye. I dag f eks, var jeg og min datter i stuen, plutselig var det en mannsstemme i stuen, som snakket. Det varte ikke lenge, og det som ble sagt var noe sånt som "men det!" Eller noe sånt. Jenta mi, på fem år, utbrøt: hæ, hvem var det som snakket, en mann? Her?" Så da hadde vi vel "besøk" da. Jeg får ofte besøk av min mormor, og i skrivende stund er hun med meg... Så ja, har mye kontakt med de døde, ikke alltid like hyggelig. Men det går greit. Men lufter man dette for noen, vil de kanskje tro at man er chizofren eller noe sånt, så jeg snakker ikke om dette til noen andre enn min mor og mediumer.

Anonymous poster hash: 9f4c0...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har kontakt med satan hver dag via spiritisme.

Anonymous poster hash: 10936...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...