Gå til innhold

Hva tror du skjer etter døden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da går jeget mitt videre i syklusen og til min egentlige familie, så blir jeg født på ny for å lære mer etter ei viss tid.

Sønnen min fortalte om sitt forrige liv når han var tre år.



Anonymous poster hash: a42bc...749
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som skjedde før vi ble født

Hva da? En ny unnfangelse? Altså, reinkarnasjon?

Anonymous poster hash: 84ea8...20a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en annen dimensjon som man kommer til. En dimensjon kun fyllt av kjærlighet. Så blir man gjerne født pånytt for å lære.



Anonymous poster hash: 84ea8...20a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat her er jeg litt alternativ, men jeg har en fin fantasi om at de som dør ender opp som vinden i håret, regnet, vårblomstene, skyene før man en gang blir født på ny for å lære alt på nytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi bare forsvinner. Kroppen råtner bort, og ingenting «åndelig» er igjen. Som en annen over her skrev blir det som det var før vi ble til.

Jeg synes egentlig det er en fin tanke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat her er jeg litt alternativ, men jeg har en fin fantasi om at de som dør ender opp som vinden i håret, regnet, vårblomstene, skyene før man en gang blir født på ny for å lære alt på nytt.

Veldig fin teori :) Men vårblomstene og vinden er reinkarnerte sjeler, og de har blitt reinkarnert til nettopp dette for å lære ;)

Anonymous poster hash: 84ea8...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi bare forsvinner. Kroppen råtner bort, og ingenting «åndelig» er igjen. Som en annen over her skrev blir det som det var før vi ble til.

Jeg synes egentlig det er en fin tanke.

Tror du på sjeler og slikt da? Eller tror du bare mennesket har en hjerne og en kropp? :)

Anonymous poster hash: 84ea8...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingenting, vi bare opphører å eksistere. Tror ikke på sjeler og den slags.

Endret av Nori
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du på sjeler og slikt da? Eller tror du bare mennesket har en hjerne og en kropp? :)

Anonymous poster hash: 84ea8...20a

Jeg tror ikke på noen sjel nei, tror på kropp og hjerne og tanker og følelser skapt av hjernen osv. :)

Er ateist og ikke overtroisk på noen områder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da? En ny unnfangelse? Altså, reinkarnasjon? Anonymous poster hash: 84ea8...20a

Ingenting. Absolutt ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke peiling. Trur at det finnes noe mer og at døden ikke er slutten, men ser ikke poenget i å spekulere noe mer enn det.

Anonymous poster hash: a7ab0...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oss snille kommer til himmelen, mens alle slemme; de som har drept, kriget, økt skattene og innført sosialisme, er helt sikker en plass i helvete... :)

Endret av Cowboy Lotte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge NT blir vi dømt etter hvordan vi selv dømte våre medmennesker i jordelivet.

Anonymous poster hash: 36e49...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...